Blog

Blog 2017-02-08T19:35:31+00:00
102017. február

Flat Design. Amit mindig is tudni szerettél volna, de…

Edgar Degas a híres festő mondta: A művészet nem az amit én látok, hanem az amit mások látnak benne. Hasonló a grafikai tervezés is, amikor mi magyarázzuk el az elképzeléseinket a megrendelőnek, hogy mit és miért így, és ebben a formájában és látványában találtunk ki, és terveztünk meg. Elmagyarázzuk, hogy mire figyeljen, milyen koncepció húzódik meg a grafikai tervek mögött. Egy jó grafikai terv képes megváltoztatni a hangulatot. Más és más üzenetet hordoz, ha a legkisebbet is módosítjuk a formákon, árnyalatokon, betűkön vagy akár a térközökön is. Mindig van egy-egy uralkodó irányzat, amely szerves részévé válik a mindennapi életnek, befolyásolja a döntéshozatalt, korszerűvé változtatja [...]

72017. január

Gyakorlatias módszerek, hogy lépést tudjunk tartani a Google fejlesztéseivel 2017-ben.

Az elmúlt időszakban, a Google rengeteg változást vezetett be, ami komoly kihívást jelent a marketingesek és a SEO szakemberek számára is, amivel lépést kell tartani. Nemrég a Google elkezdte a mobil keresés szerinti indexelést, lecsapott a tolakodó pop-up hirdetésekre, és eltávolította a jobb oldali hirdetéseket. Mit jelentenek ezek a változások konkrétan? […]

102016. december

10 egyszerű lépés, amivel megismerheted a valódi, minőségi ügyfelet

A valódi, potenciális, fizető és elkötelezett ügyfél felismerése nem csak a pénzügyi minősítés oldalról elengedhetetlen, hanem a gondolkodását és elkötelezettségét az adott fejlesztés mellett is nagyon fontos felismerni és mérni, mert ezek a szempontok jelentik majd a különbséget a lelkes érdeklődő, az adat és árgyűjtő agyelszívó, és az elkötelezett – akár hosszú távon is megmaradó – ügyfél között. Tapasztalataim alapján ehhez adnék néhány kiválasztási szempontot, és tanácsot, ami nekem eddig működött. […]

262016. november

A SEO optimalizálás 5 gyakori hibája

Bevezetés Állandó vita folyik arról hogy a webes és mobil, digitális marketing csatornák mennyire hatékonyak, mennyire mérhetőek, mennyiben járulnak hozzá a termelés és az értékesítés támogatásához, az adott vállalkozás arculatának és kommunikációjának megítéléséhez. A fogalmakat nagyjából mindenki hallotta már: megvan a fejekben a SEO, retargeting, fizetett keresés, tartalom marketing és a vizuális hirdetés. Azonban van egy dolog, ami a legnagyobb szerepet játsza a  marketing kampányok hatékonyságának megítélésében, és mérésében: A nyitóoldal (Landing Pages) […]

292016. október

Minden, amit tudni szerettél volna a kreatív tervezésről…

A kreatív munka mindennapos hullámvasút, vannak magasságok és mélypontok, közben pedig folyamatosan sikoltozunk. Néhány olyan pillanatot szeretnék mutatni, amit minden szakmabeli úgy érezhet, hogy ő is átélte már legalább egyszer és hasonlóképpen reagálna. Ja és a problémák azért vannak, hogy legyőzzenek bennünket, és az ügyfélnek mindig igaza van, de mint az egyik tanult kollégám mondaná: attól, hogy valaki jobbra jelez, még nem biztos, hogy balra fog kanyarodni. […]