Minden ami kreatív!

Minden ami kreatív! 2017-01-16T11:42:01+00:00

HAGYOMÁNYOS ÉS DIGITÁLIS KAMPÁNYOK

A marketing-kommunikációs (reklám) kampány egy olyan folyamat, mely összehoz bennünket a célcsoportunkkal. Ez a marketing mix „reklám” eleme. Ezáltal kapcsolatba lépünk a célcsoporttal. Egy hatásos reklámkampány kialakítása a következő lépésekből áll:

  • Szervezeti image tisztázása,
  • Üzenet megfogalmazása,
  • Reklámtechnikák kiválasztása,
  • Terv végrehajtása

Jó a reklámunk üzenete, ha a célcsoportunkat valamilyen cselekvésre ösztönzi, amely számukra is előnyöket biztosít. Amikor egy szervezet egészségesen működik, a marketing segít egy átlagon felüli növekedés kialakításában. Ha azonban a szervezet beteg és küszködik, a marketing segíthet a túlélésben. A modern társadalmakban a stratégiai tervezés és a marketing társak, céljaik és végrehajtásuk szorosan összekapcsolódnak.

Néhány eszköz a számtalan megjelenési forma közül:

Nyomtatott alapú: matrica, flayer (szórólap, DM levél), plakát, óriásplakát

Digitális alapú: közösségi média kampány (Facebook,) Adworlds, Google, célzott portál kampányok (index, origo, stb) mobil kampányok

BTL KOMMUNIKÁCIÓ

A BTL kommunikáció lényege, az ügyféllel való közvetlen és személyes kapcsolat kialakítása, ahol leendő ügyfeleinket bevonjuk a kommunikációba és visszajelzéseket kapunk tőlük, párbeszédre ösztönözzük őket, az újdonságokat élményszerűen tálalhatjuk, testreszabott információt nyújtva partnereinknek. A BTL eszközök sajátossága, hogy a kommunikáció közvetítő eszközét a hirdető birtokolja, szemben az ATL kommunikációval, ahol a hirdető bérli a hirdetési felületet. Online marketing, Direkt Marketing (DM), Gerilla Marketing, Public Relations (PR), Eladáshelyi reklámeszközök (POS/POP) Szponzorálás, Sales Promotion, Telemarketing (TM) Standok, rendezvény megjelenések.

eDM DIREKT MARKETING

Az elektronikus DM a direkt marketing azon formája, amikor az ajánlatot nem hagyományos postai úton, hanem elektronikus formában, e-mailben juttatjuk el a fogyasztókhoz. A hagyományos direkt marketing hírlevelek közkedveltsége abban rejlik, hogy a levéllel lehet a legtöbb verbális és vizuális üzenetet közvetíteni a címzett felé, azonban hátránya a költségességében rejlik. Több száz, akár ezer hírlevél elküldése postai úton jelentős költséghányaddal bír. Ezzel szemben egy e-mail marketing kampány során több százezer levelet küldhetünk ki a feliratkozóinknak, a hagyományos hírlevél árának a töredékéért. A hagyományos hírlevelek hátránya az, hogy olyan naprakész adatbázissal kell rendelkezni, amely a legfrissebb adatokat, aktív ügyfeleket tartalmaz, és a törvényi előírásoknak megfelel, azaz a címzett hozzájárult a megkereséséhez. A legtöbb hagyományos ügyféllista megvásárolható, de ez nem jelenti azt, hogy az naprakész és aktív ügyfeleket tartalmaz. ill jogilag rendezett. Ezzel szemben az e-DM hírlevelek során saját ún. opt-in listák hozhatók létre, melynek segítségével feliratkozók gyűjthetők. Ennek az az előnye, hogy az opt-in listára feliratkozók beleegyezésüket adják, a rendszeresen küldött e-DM levelekre, valamint így biztosítható, hogy ez az adatbázis aktív ügyfelekkel rendelkezik, akiket tényleg érdekel a konkrét ajánlat, termék, szolgáltatás.

Corporate design, egyéni megközelítés, valós feladatok, gyakorlati használat

Ajánlat kérése