Még nem esett, amikor Noé megépítette a bárkát… – előzze meg a kárt, állandó felügyelettel!

Még nem esett, amikor Noé megépítette a bárkát… – előzze meg a kárt, állandó felügyelettel! 2017-09-22T11:02:41+00:00

Szolgáltatásaink

Áraink

Two successful co-workers with touchpad preparing presentation in office

Ingyenes helyszíni felmérés!

Elsősorban új ügyfeleinknek ajánljuk figyelmébe az alábbi ingyenes szolgáltatásunkat, amelynek igénybevételéhez előzetes időpont-egyeztetés szükséges. Az ajánlatunk elsősorban Budapesten elérhető cégek számára szól.
+36 30 623 9949 sysadmin@printosh.hu

Eseti megbízások

Azoknak az ügyfeleinknek ajánljuk, akik nem igényelnek folyamatosan rendszergazdai szolgáltatásokat, csak időszakonként.
Számos partnerünk rendelkezik informatikus kollégával, aki el tudja látni a hétköznapi feladatokat, de nagyobb műveletek esetén már szükség van a külső szakember bevonására is.

Kiszállási díj

3 000 Ft + áfa

Csak 15 percen belül befejezett munka esetén kerül számlázásra az óradíj helyett.

Óradíj

6 000 Ft + áfa

Minden megkezdett munkaóra esetén egy teljes óradíjat számlázunk.

Az ajánlatban szereplő árak tájékoztató jellegűek. A helyszíni felmérést követően lehetőség van egyedi árajánlat kérésére.

Korlátlan havidíjas fullservice szolgáltatás

A havidíjas csomagunk megrendelése esetén korlátlan számban igénybevehető az összes rendszergazdai szolgáltatás, amely a fenti pontokban fel van sorolva. Azon ügyfeleink számára ajánljuk, akik folyamatos IT felügyeletet szeretnének a teljes gépparkuk és szoftverbázisuk felett, akár napi rendszerességgel.

Kliens számítógép

5 000 Ft + áfa / db

A havidíj kiszámítása a gépparkban található eszközök darabszáma alapján történik.

Szerver

10 000 Ft + áfa / db

A havidíj kiszámítása a gépparkban található eszközök darabszáma alapján történik.

Az ajánlatban szereplő árak tájékoztató jellegűek. A helyszíni felmérést követően lehetőség van egyedi árajánlat kérésére.

Gyakran ismételt kérdések

Az üzenetek tárolására használt fájlok maximális mérete előre meghatározott mindkét program esetében; ezt a limitet elérve szükség van az üzenetek archiválására / áthelyezésére / törlésére, majd a tárolófájl tömörítésére.

A hálózatra kötött eszközöknek rendelkeznie kell egy IP címmel, aminek segítségével elérhetőek a hálózat más eszközei számára. Ha ez a cím valamilyen okból megváltozik a nyomtatónál, elérhetetlenné válhat a korábban beállított gépeken. A nyomtatóhoz rendelt IP cím fixálásával megszűnik a probléma.

Hardveres eredetű lassulásnál legtöbb esetben elegendő 3 alkatrész terhelésének szoftveres ellenőrzése. Ezek az alkatrészek sok esetben kiválthatóak gyorsabb darabokkal. Normálistól eltérő szoftveres terhelésnél be kell azonosítani a problémás programo(ka)t, majd ez alapján keresni megoldást a hibás működés kiküszöbölésére.

Régi operációs rendszerekre (jellemzően Windows vonalon XP, Vista, OS X vonalon 10.9 és régebbi) egyre több fejlesztő nem fog kiadni naprakész programokat. Ugyan a régebbi programverziók még használhatóak, de lehetőségekhez mérten érdemes átgondolni, megtervezni egy esetleges modernizálást.

Sűrűbben előforduló nyári probléma 2-3 évnél régebbi, sokat használt gépek esetében. Erős terhelésnek kitett és/vagy meleg környezetben használt számítógépek hűtésénél szükség lehet a hűtés takarítására, hővezető paszta cseréjére, hogy megelőzhető legyen a hővédelem miatti hirtelen gépleállás.

Rendszeres biztonsági mentés esetén egyszerűen visszaállítható szinte bármi, ennek hiányában vannak szoftveres megoldások, amik sok esetben a nem rég törölt adatokat vissza tudják állítani. Ha hardveres hiba áll a háttérben, a szoftveres kísérletezés tovább ronthat a helyzeten; érdemes lehet profi, adatmentéssel foglalkozó céget is bevonni.

Segédanyag a távoli eléréshez

Miért a TeamViewer?

  • Idő- és pénzmegtakarítás
  • A munkára koncentrálhat a hátráltató körülmények helyett
  • Biztonságos és hatékony
Ajánlat kérése