Üzleti webalkalmazás fejlesztés

A closed loop marketing azaz CLM stratégia alapvetően a fogyasztói preferenciák megfigyeléséről szól, amelyekből tanulva növelhető a leadek és a tényleges ügyfelek száma. Nyilvánvalóan itt a fogyasztói út a legfontosabb, amelyet tanulmányozva speciális és személyre szabott marketingstratégia dolgozható ki. Egy ilyen webalkalmazás például összeköthető a vállalatirányítási rendszer adatbázisával, ezért a mentett adatok feldolgozása nem igényel további eszközöket. A lekérdezhető statisztikák és adatok megmutatják, hogyan jutottak el hozzánk a látogatók, mely értékesítési csatorna a legsikeresebb, és ezek alapján melyik csatornáról konvertálható a legtöbb vásárló. Mivel a closed loop marketing remek lehetőséget ad az értékesítés támogató alkalmazások adta keretek kiaknázására, cégünk megalkotta a TabletBizz Cloud Platform-ot, amely optimális megoldásokat biztosít az értékesítéstámogatás számára.

A closed loop marketing azaz CLM stratégia alapvetően a fogyasztói preferenciák megfigyeléséről szól, amelyekből tanulva növelhető a leadek és a tényleges ügyfelek száma. Nyilvánvalóan itt a fogyasztói út a legfontosabb, amelyet tanulmányozva speciális és személyre szabott marketingstratégia dolgozható ki. Egy ilyen webalkalmazás például összeköthető a vállalatirányítási rendszer adatbázisával, ezért a mentett adatok feldolgozása nem igényel további eszközöket. A lekérdezhető statisztikák és adatok megmutatják, hogyan jutottak el hozzánk a látogatók, mely értékesítési csatorna a legsikeresebb, és ezek alapján melyik csatornáról konvertálható a legtöbb vásárló. Mivel a closed loop marketing remek lehetőséget ad az értékesítés támogató alkalmazások adta keretek kiaknázására, cégünk megalkotta a TabletBizz Cloud Platform-ot, amely optimális megoldásokat biztosít az értékesítéstámogatás számára.

Kövess minket a közösségi médiában!

LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

Kövess minket a közösségi médiában!

LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

LinedIn profil

LinkedIn profil

YouTube csatorna

Youtube

Táblagépre optimalizált, értékesítési és marketing kommunikációs CLM rendszer

Cégünk több mint 10 éve van jelen többek között a B2B és a B2C marketing területén is, amelynek következtében nem okoz problémát számunkra egy értékesítés támogató alkalmazás fejlesztése sem. Ezek sok esetben olyan táblagépre optimalizált interaktív prezentációk, amelyek az eladási és a marketing folyamatot segítik elő. Az eBrosúrákon kívül itt olyan termékek is szóba kerültek, mint a táblagépre optimalizált profitkalkulátor a növényvédő szerek kapcsán, vagy orvoslátogatói anyagokra szabott platform a tüdőgyógyászat terén. Alapvetően ez is jól példázza, hogy egy CLM rendszer szakterülettől függetlenül rengeteg munkakörben és tudományágban is alkalmazható. Arra specializálódtunk, hogy bármely területről is keressenek meg bennünket, képesek legyünk a szakmai tartalmat a felhasználói élmény növelése mellett egy megfelelő closed loop marketing webalkalmazás keretében megjeleníteni.

Többek között azért is nyernek egyre nagyobb teret ezek az alkalmazások, mert egyre hektikusabb az életünk, és időnket egyre fogyóbb és értékesebb cikknek tekintjük. Nem érünk rá a hagyományos papír alapú anyagokon átrágni magunkat minden egyes alkalommal, amikor új üzlet kerül terítékre. Ebből az is következik, hogy az sales-nek is korlátozott az ideje és a lehetőségei. Ennek kapcsán az ebrosúráknak nagy sikere van, mint closed loop marketing rendszer a B2B sales terén. Egy ilyen interaktív prezentáció is lehet kiemelkedően jó CLM rendszer. A kulcs itt a megfelelő optimalizálásban van, és a prezentáció végén történő ’Call to Action’ részben. Ezek alapján a vállalat által használt CRM rendszerbe irányíthatók az adatok, és megfigyelhető, hogy mely lead-ből lett később valóban üzlet, illetve hol szorulunk esetleg egyéb marketing eszközök bevetésére.

Üzleti webalkalmazás fejlesztés

Az egyik legnagyobb probléma, amelyet munkánk során érzékeltünk az ügyfeleknél, hogy a marketing és sales együttműködése mindig rengeteg nehézségbe ütközött, és sokszor nem egységes cél felé dolgozott a két terület. Ennek hátránya, amellett, hogy nehezebb a munkafolyamat és az előrehaladás, idővel pénzügyi veszteségként könyvelhető el majd a vállalat számára. Értékesítés támogató alkalmazás fejlesztése kapcsán arra törekedtünk a kezdetektől, hogy a sales és a marketing egyazon célt kitűzve dolgozzon tovább a siker növelése érdekében. Ami az értékesítés alapköve, hogy egy olyan closed loop marketing rendszer álljon a rendelkezésére, amely a felhasználói élmény megteremtése mellett kiváló bemutatók tartására és leadgenerálásra. A marketing feladata ez esetben pedig az inputok állandó feldolgozása, vizsgálása, és az új utak meghatározása a sales számára.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a TabletBizz Cloud Platform keretein belül készítünk egy adott táblagépes alkalmazást, és ez a CLM rendszer olyan eszközre lesz tervezve, amelyet az ügyfél használ. Ez nem csak iOS vagy Android platformot jelent, hanem akár Windows táblagépre való optimalizálást is. A felépítés során használjuk a UX Design elveit, ennek megfelelően a grafikai tervezésre, a menüpontok elrendezésére és a szövegre is nagy hangsúlyt fektetünk, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt teremtsük meg. A pénzügy, az orvoslás, a növényvédőszerek, vagy éppen a gyógyszergyártás terén is foglalkoztunk már ezzel, így értékesítés támogató alkalmazás fejlesztése kapcsán rengeteg sikeres projektet bonyolítottunk már le. Ügyfeleink számára az egyik leghasznosabb eredménye a „best practices” kialakítása lett, amelyeket alkalmazva növelni tudták a sales tevékenységet. A különböző webalkalmazás fejlesztéseket elkészítésük után az alkalmazásuk alatt is monitoroztunk, így a beérkező számadatok is visszaigazolták a befektetett munkát.

Miért érdemes webalkalmazás keretrendszert használnunk?

Minden ilyen projekt során, ami tulajdonképpen franchise jelleggel működik, mindenképp a keretrendszerek mellett érdemes letennünk a voksunk a hagyományos JavaScript programozás helyett. Ezeknek az előnye ugyanis, hogy komponenseket tartalmaznak, amiket újra felhasználhatunk. Azaz minden ilyen eBrosúra és CLM rendszer fejlesztésénél a már meglévő fejlesztések komponenseiből is tudunk dolgozni, tehát gyorsabb a munkafolyamat. Emellett könnyen használhatók és lehetőségünk van a „single-page” applikációk írása mellett más lehetőségekkel is kísérletezni, így a webalkalmazás kapcsán jobban tud érvényesülni az üzleti logika és felépítés.

Ha már keretrendszer, akkor melyiket válasszuk?

Többéves CLM rendszer fejlesztői tapasztalatunk során az Angular keretrendszer volt az, amely a legjobb megoldást biztosította a termékkel sikeres lefejlesztéséhez. Az Angular 2010-ben jelent meg a Google fejlesztésében és több verzió is piacra került azóta. Versenytársaival szemben azonban az Angular nem csak egyszerű könyvtárként fókuszál. A platformok közötti fejlesztés sokkal hatékonyabb, a kód olvasható és tesztelhető, problémamegoldó mintákkal is rendelkezik és a továbbfejlesztett sebesség és teljesítmény miatt a programozási folyamat is kevesebb időt igényel. Emellett mivel nagyon népszerű keretrendszer a fejlesztők körében, gyakorlatilag olyan széles közössége alakult ki, hogy minden felmerülő problémára és hibára már talált valaki megoldást, vagy pedig a közösségen belüli kommunikáció miatt sokkal gyorsabban történik az újabb hibák felfedezése és kiküszöbölése.

A CLM rendszer további előnyei

A fentiekben már számos üzleti és stratégiai előnyéről beszámoltunk az üzleti webalkalmazás fejlesztéseknek. Szerettünk volna azonban röviden összefoglalni ezeket, és kiegészíteni pár fontos a felsorolást:

  • Egy üzleti webalkalmazás B2B és B2C területen is használható
  • Minden CLM rendszer összeköthető a céges adatbázisokkal és megkönnyíti a lead management folyamatát
  • Az értékesítés csatornák sikeressége is lekövethető
  • Bármely üzleti területen alkalmazható
  • A konverziós ráta magasabb eredményeket mutat
  • Lerövidíti az értékesítési ciklus lépéseit, hamarabb generál lead-et és vevőket
  • Hosszútávon csökkenti a marketingköltségeket

Webalkalmazás esettanulmány: Betyárvilág eBrosúra

A Betyárvilág eBrosúra a Betyárvilág túranavigációs alkalmazás alapján készült táblagépes interaktív prezentáció. A CLM rendszer lényege, hogy az applikáció hangulatát és a projekt szemléletét együtt át tudja adni a hallgatóságnak anélkül, hogy konkrétan a túranavigációs alkalmazást használná. Erre azért is volt szükség, mert az applikáció tartalmai csak akkor válnak elérhetővé, ha földrajzilag is a túra helyszíneinél tartózkodunk. A webalkalmazás amellett, hogy a színes animációkkal és design elemekkel egyedi bemutatót nyújt a fejlesztésről, a cégünk szemléletét és a projektben rejlő lehetőségeket is szemlélteti. A prezentáció így amellett, hogy B2C területen a túranavigációs alkalmazás népszerűsítésére is alkalmas, B2B területen a projekt sikerességének bemutatására és a franchise jelleg hangsúlyozására ad lehetőséget az értékesítési szegmens számára.

Minden POSTban van valami jó!

Lépjen kapcsolatba velünk CLM rendszer fejlesztés témakörben!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!

2023-02-03T14:59:54+01:00
Go to Top