Blog

Flat Design. Amit mindig is tudni szerettél volna, de…

Edgar Degas a híres festő mondta: A művészet nem az amit én látok, hanem az amit mások látnak benne. Hasonló a grafikai tervezés is, amikor mi magyarázzuk el az elképzeléseinket a megrendelőnek, hogy mit és miért így, és ebben a formájában és látványában találtunk ki, és terveztünk meg. Elmagyarázzuk, hogy mire figyeljen, milyen koncepció húzódik [...]

Flat Design. Amit mindig is tudni szerettél volna, de… 2017-03-27T09:54:11+00:00

Gyakorlatias módszerek, hogy lépést tudjunk tartani a Google fejlesztéseivel 2017-ben.

Az elmúlt időszakban, a Google rengeteg változást vezetett be, ami komoly kihívást jelent a marketingesek és a SEO szakemberek számára is, amivel lépést kell tartani. Nemrég a Google elkezdte a mobil keresés szerinti indexelést, lecsapott a tolakodó pop-up hirdetésekre, és eltávolította a jobb oldali hirdetéseket. Mit jelentenek ezek a változások konkrétan? [...]

Gyakorlatias módszerek, hogy lépést tudjunk tartani a Google fejlesztéseivel 2017-ben. 2017-03-27T14:37:30+00:00

10 egyszerű lépés, amivel megismerheted a valódi, minőségi ügyfelet

A valódi, potenciális, fizető és elkötelezett ügyfél felismerése nem csak a pénzügyi minősítés oldalról elengedhetetlen, hanem a gondolkodását és elkötelezettségét az adott fejlesztés mellett is nagyon fontos felismerni és mérni, mert ezek a szempontok jelentik majd a különbséget a lelkes érdeklődő, az adat és árgyűjtő agyelszívó, és az elkötelezett – akár [...]

10 egyszerű lépés, amivel megismerheted a valódi, minőségi ügyfelet 2017-03-27T14:38:54+00:00

A SEO optimalizálás 5 gyakori hibája

Bevezetés Állandó vita folyik arról hogy a webes és mobil, digitális marketing csatornák mennyire hatékonyak, mennyire mérhetőek, mennyiben járulnak hozzá a termelés és az értékesítés támogatásához, az adott vállalkozás arculatának és kommunikációjának megítéléséhez. A fogalmakat nagyjából mindenki hallotta már: megvan a fejekben a SEO, retargeting, fizetett keresés, tartalom marketing és a [...]

A SEO optimalizálás 5 gyakori hibája 2017-03-27T14:40:47+00:00

Minden, amit tudni szerettél volna a kreatív tervezésről…

A kreatív munka mindennapos hullámvasút, vannak magasságok és mélypontok, közben pedig folyamatosan sikoltozunk. Néhány olyan pillanatot szeretnék mutatni, amit minden szakmabeli úgy érezhet, hogy ő is átélte már legalább egyszer és hasonlóképpen reagálna. Ja és a problémák azért vannak, hogy legyőzzenek bennünket, és az ügyfélnek mindig igaza van, de [...]

Minden, amit tudni szerettél volna a kreatív tervezésről… 2017-03-27T15:32:54+00:00

Hogyan segíti elő a Closed Loop Marketing a növekvő árbevételt?

Hogyan segíti a CLM 4 lépésben a növekvő árbevételt? Az Online Business rettenetesen sokat fejlődött az utóbbi években. Sok fontos marketing stratégia született amely támogatja a vállalatokat az online üzleti világban, hogy segítségükkel növeljék az árbevételeiket. A CLM (Closed-Loop Marketing) az egyik legéletképesebb és leghatékonyabb marketing stratégia, amely kulcsfontosságú pontja [...]

Hogyan segíti elő a Closed Loop Marketing a növekvő árbevételt? 2017-01-16T11:44:37+00:00

Túl az Inbound és outbound marketingen… a CLM a kombinált jó megoldás!

Az inbound marketing nagyon ütős. De nem tudja átfogni együtt az inbound és az outbound tudását. Még a tipikus inbound stratégiák is, ha nagyon aktívan végezzük, és sokat költünk rá, akkor is valójában outbound hatást váltanak ki. A valóságban mindkettőre szüksége van egy jó működő vállalkozásnak,  és különösen a B2B típusúaknak, [...]

Túl az Inbound és outbound marketingen… a CLM a kombinált jó megoldás! 2017-01-16T11:44:38+00:00