A webfejlesztés folyamatában az ügyfelek bevonzásának és megtartásának több eszköze is van, melyet alkalmazhatunk egy weboldal készítésénél. Ilyen például a landing page fejlesztése, ami önmagában valamilyen cselekvésre igyekszik késztetni a látogatót. Ez lehet éppen feliratkozás egy adott hírlevélre vagy akár termék vásárlása is. Ugyanakkor használhatunk microsite-okat is, amelyekkel például eseményeket tudunk reklámozni, különböző szolgáltatásokat, amelyekre szeretnénk felhívni az oldalra látogatók figyelmét. De ha éppen átalakítás alatt van a weboldalunk vagy karbantartás alatt, vagy éppen valami új dologról szeretnénk tájékoztatni a látogatókat egy pár másodperc erejéig, a coming soon weboldal fejlesztése praktikus megoldás, amelynek jó megtervezése még előnyünkre is válhat, még ha nem is működik éppen website-unk.

Egy dolgot mindenképpen elmondhatunk a jó weboldalról: minden számít rajta. Egy website-on egy átlagos látogató kevesebb, mint fél perc alatt végig görgeti egerét, és eldönti, hogy érdemes-e tovább maradnia vagy sem. De fennáll a kérdés, hogy hogyan jutnak el weboldalunkra a vásárlók? Az egyik elérhető megoldás, ha a látogatók vagy a potenciális ügyfelek direkt csatornán keresztül érkeznek ide, nem más oldal hirdetésén keresztül. Ez azért fontos, mert így nem kell külön azért fizetnünk, hogy valahol reklámozzanak bennünket. Valamint sokkal könnyebb monitozorzni a forgalmat: hányan érkeztek egy nap, egy héten, egy hónapban, mire kattintottak stb. Grafikonok és statisztikák segítik munkánkat és a fogyasztók jobb megértését.

Webfejlesztés és Google Webmester Eszközök

Ami még kifejezetten hasznos forrás, az a Google termékek alkalmazása és implementálása a weboldal készítése és működtetése során. Gyakorlatilag a Google a legnépszerűbb keresőmotor, rengeteg más alkalmazás kapcsolódik hozzá, amit mindennap emberek milliói használnak. A weboldalhoz kapcsolható például a Google Maps, a Google Cégem, ami egy komplett megjelenítés létrehozásában segít, illetve a Google Search Console is, amivel a monitorozást is könnyebben végezhetjük, sőt, elérhető, hogy a Google a keresések során előbbre hozza a mi vállalatunkat. Emellett az Adwords-öt is használhatjuk hirdetések létrehozására. Ezek szorosan kapcsolódnak az SEO szemlélethez, ami kiválóan működik együtt az optimalizált weboldal fejlesztés megoldásaival. Mi már mindezekkel évek óta foglalkozunk.

Mindez mit jelent a weboldalam számára?

Ha az eddigi lépéseket követtük, akkor valószínűleg cégünk egyre több helyen jelenik meg a weben, és az ügyfelek, látogatók vagy más weboldalak hivatkozhatnak is ránk. Mindez azt eredményezi, hogy a vállalatunk domain-je egyre erősebbé válik. Az erős domain pedig előbb jelenik meg a keresési találatok között. Gyakorlatilag öngeneráló folyamat lesz. Azonban ez nyilván nem jelenti azt, hogy soha többet nem kell foglalkoznunk weboldalunkkal. Ez akkor lenne lehetséges, ha az emberek nem változnának többé és az igényeik sem. De mint tudjuk, a fogyasztók nem ilyenek, ezért a folyamatos megfigyelés és az igényekre reagáló reszponzív webfejlesztés a vállalatok feladata.

Webfejlesztés

A webfejlesztés területén egyedi megoldásokat dolgoztunk ki, legyen szó landing page vagy cégbemutató weboldal készítésről, webáruház készítésről.