A havidíjas IT karbantartás esetén van egy borzasztó nagy hátrány. Azonban ez nem az ügyfelet érinti, hanem minket, szolgáltatókat. Az évek során számos helyre mentünk ki és volt szükség az azonnali segítségre vagy a havidíjas szolgáltatás keretein belül az infrastruktúra karbantartására. Azonban az esetek 90%-ában úgy kell nekifogjunk a munkának, hogy semmit nem tudunk az előttünk elvégzett folyamatokról, javításokról, beszerzésekről. Nincs dokumentáció. Aki eddig valahogy kezelte a vállalat belső infrastruktúráját, nem vezette az adatokat és a folyamatokat, így csak arra tudunk támaszkodni, amit épp látunk és emlékezetből elmondanak nekünk. Tehát 3 lépés hátránnyal indulunk.

IT karbantartás esetén miért fontos a rendezettség?

Egy kis vagy egy közepes vállalkozás esetében találkoztunk már olyannal, amikor a foglalkoztatott rendszergazda beleesett abba a hibába, hogy mivel senki nem ellenőrzi őt, ezért elég szóban beszámolnia a munkájáról és az elvégzett infrastrukturális feladatokról. Nem kell lepapíroznia, fárasztó, időigényes. Amikor viszont problémák adódnak a munkájával, netán elhagyja a vállalatot, akkor az újonnan érkezőnek rengeteg nehézsége lesz az első pár hétben vagy hónapban. A dokumentáció egy havidíjas szolgáltató esetében olyan, mint egy biztosíték. Nem csak az ügyfél számára válik világossá, hogy mennyi mindennel volt szükséges foglalkoznia, hanem ajánlólevél mások felé is. Mintha munkatapasztalatának tanúbizonysága lenne.

IT karbantartás

Ez nálunk úgy működik, hogy van egy dokumentum, amelyben az összes munkafolyamatot vezetjük: az infrastrukturális beszerzéseket, a számlákat havi bontásban, valamint az összes eszköz- és fiókjelszót stb. Emellett egy olyan dokumentumot is vezetünk, amely azokat az információkat tartalmazza, amik birtokában zökkenőmentesen átveheti akár más az IT karbantartás feladatát. A jelszavakkal sokszor az a probléma, hogy felírják egy papírra, egy másik meg egy harmadik cetlire, amik később elvesznek. Ezeket is egy helyen szoktuk tárolni egy dokumentumban, hogy mindenhez meglegyen a szükséges hozzáférés. Mi nem csak azért készítünk dokumentációt, mert ezzel is alátámasztjuk a munkánkat, hanem azért is, mert a rendszerezettségnek egy IT infrastruktúra karbantartása és fenntartása kapcsán kulcsfontossága van. A dolgozók mindennapi munkájának megkönnyítéséréért dolgozunk, ezt pedig nem lehet félvállról venni.

IT karbantartás, rendszergazda szolgáltatás Budapest

Rendszergazda szolgáltatásunkat elsősorban olyan mikrovállalkozásoknak illetve kis és középvállalkozásoknak ajánljuk, amelyek professzionális megoldást keresnek a napi szinten felmerülő informatikai problémáikra. Legyen szó eseti megbízásról vagy akár havidíjas rendszergazda szolgáltatás Budapest környéki igénybevételéről cégünk minden esetben ingyenes helyszíni felméréssel támogatja az ideális megoldás kiválasztását.

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk.

Kövess minket a közösségi médiában!

LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

Kövess minket a közösségi médiában!

LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

LinedIn profil

LinkedIn profil

YouTube csatorna

Youtube