Chiesi Hungary

Üzleti helyzet:

Ügyféloldalon már rendelkezésre állt egy CRM rendszer, amelynek kliens alkalmazásába kellett belefejleszteni az interaktív látogatói marketinganyagokat, Windows 8.1 plattform alá. Megkötött hardver, számos korlátozzással rendelkező CRM keretrendszer, amely számos technikaiakadályt gördített a fejlesztés útjába.

Javasolt megoldás

Minden szempontrendszert figyelembe véve, voksunkat a Google által fejlesztett Polimer frontend framework mellett tettük le, amely lehetőséget biztosít az interaktív detailing anyagok online megjelenítésére is. Ennek köszönhetően, lehetőség van az általunk fejlesztett orvoslátogatói táblagépes detailing anyagok teljesértékű használatára a meglévő keretalkalmazás (player) instabil működése mellett is.

Technikai megvalósítás

Olyan interaktív detailing anyagok terbezése és fejlesztése, amely egyaránt működik a meglévő CRM rendszer által biztosított Win 8.1 kliens alkalmazásba illetve a párhuzamosan is használható az általunk biztosított online felületen keresztül is. A látogatói anyagokba beépítésre kerűltek a statisztikai adatok továbbítását biztosító kódsorok, amelyek a meglévő CRM rendszert szolgálják ki.

Üzleti eredmény

A pilot projektben a FOSTER termékcsalád ciklusanyagának megtervezése és lefejlesztése volt a feladat, amelynek sikeres lezárását követően portfólióban szereplő összes termékre is bevezetésre került.

Megrendelő

Chiesi Hungary – pulmonológia szakterület (szakorvosi, háziorvosi)

Megbízás

TabletBizz Closed Loop Marketing
Interaktív orvoslátogatói detailing anyagok tervezése és fejlesztése

2017-03-17T16:48:17+00:00