A design elemek megtervezése és webes implementációja nem az egyetlen része a vállalati image kialakításának, hiszen elsősorban a vállalati arculat határozza meg a cég külső megjelenését. Ebben segítünk már évtizedek óta a vállalatoknak, hogy az offline anyagok, nyomtatványok, reklámanyagok, hirdetések, logók és még sok más megjelenési forma jól reprezentálja a cég arculatát és szellemiségét az offline és online felületek mellett. Az arculattervezés két nagy csoportba sorolható: kisarculat és nagyarculat. Kisarculat tervezés esetén kisebb információhordozó felületekre koncentrálunk, így például ide tartozik a névjegy és logótervezés, betűtípus és színvilág meghatározása, amelyek minden ilyen felületen megjelennek.

A design elemek megtervezése és webes implementációja nem az egyetlen része a vállalati image kialakításának, hiszen elsősorban a vállalati arculat határozza meg a cég külső megjelenését. Ebben segítünk már évtizedek óta a vállalatoknak, hogy az offline anyagok, nyomtatványok, reklámanyagok, hirdetések, logók és még sok más megjelenési forma jól reprezentálja a cég arculatát és szellemiségét az offline és online felületek mellett. Az arculattervezés két nagy csoportba sorolható: kisarculat és nagyarculat. Kisarculat tervezés esetén kisebb információhordozó felületekre koncentrálunk, így például ide tartozik a névjegy és logótervezés, betűtípus és színvilág meghatározása, amelyek minden ilyen felületen megjelennek.

Teljeskörű arculattervezés – Lépjen kapcsolatba velünk!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk.
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk, hogy elkezdhessük a közös munkát!

Nagyarculat és kisarculat

A céges nagyarculat tervezés már magában foglalja egy kiállítási stand megtervezését (pl. roll-up grafikai tervezés), vagy a belső irodai design elemek meghatározását. De ide tartozhat a céges autók dekorálása is (járműdekoráció). A vizuális elemek mellé azonban tartalmi elemek is tartoznak, így például a cégfilozófia, szervezeti struktúra és kultúra kialakítása a vállalaton belül. Több mint 30 sikeres arculattervezési pályázatot nyertünk el a gyógyszeripar számos területén. Ide tartoznak a vényköteles termékek (urológia, nőgyógyászat, szív- és érrendszeri termékek, onkológia, pulmonológia), az OTC termékek, valamint az állatgyógyászati termékek kommunikációja is.

Arculattervezés vállalati megjelenéshez

A vállalati trendek terén a marketing egy újabb területe, az inbound marketing vette át az irányítást az ügyfélgenerálás eszközeként. Az inbound marketing nagyban támaszkodik a tartalmi anyagokra, amelyet egy cég havi rendszerességgel megoszt, feltölt, megír és elkészít magáról, legyen ez blog, webinar vagy bármilyen hasonló online megjelenés. Az viszont korántsem mindegy, hogy mindezen felületek hogyan jelennek meg, illetve a vállalat hogyan hirdeti magát emellé. Fontos tehát az is, hogy a hirdetőfelületek, reklámanyagok úgy nézzenek ki, amelyek megfogják a bevonzani kívánt ügyfélkör tagjait. A gyógyszeripar területén ugyanolyan fontos a brandépítés, mint bármely más területen.

branding

Kreatív arculattervezés menete

Az emberek többsége egészségére csak akkor figyel, amikor már problémák vannak. Így a megfelelő hirdetés azokat is elérheti, akik alapvetően nem foglalkoznának az adott gyógyszerrel vagy egészégügyi megoldással. Ezért olyan gyógyszerek, mint a Symica, a Prosterid Finosterid vagy az Amlodipin is tőlünk kapta reklám arculatát. Ugyanakkor a kreatív arculattervezés a re-branding területén is fontos. Az új identitás, megújulás bizonyos időközönként szükségszerű egy vállalat vagy termék életében. Az arculattervezés menete során tehát felölelünk minden olyan vizuális fizikai vagy digitális felületet, amely a céget megjeleníti és reprezentálja.

branding

Kreatív arculattervezés menete

Az emberek többsége egészségére csak akkor figyel, amikor már problémák vannak. Így a megfelelő hirdetés azokat is elérheti, akik alapvetően nem foglalkoznának az adott gyógyszerrel vagy egészégügyi megoldással. Ezért olyan gyógyszerek, mint a Symica, a Prosterid Finosterid vagy az Amlodipin is tőlünk kapta reklám arculatát. Ugyanakkor a kreatív arculattervezés a re-branding területén is fontos. Az új identitás, megújulás bizonyos időközönként szükségszerű egy vállalat vagy termék életében. Az arculattervezés menete során tehát felölelünk minden olyan vizuális fizikai vagy digitális felületet, amely a céget megjeleníti és reprezentálja.

Mi is valójában a UX design (user experience)?

Lépjen kapcsolatba velünk!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!