Más kép – másképp!

Más kép – másképp!2018-05-08T14:47:48+00:00

„ A termék olyan valami, amit egy gyárban állítanak elő, a márka pedig az, amit egy fogyasztó megvásárol. ” — Stephen King

Céges kisarculat tervezés

Elsősorban az információ hordozó anyagokra terjed ki: logó, embléma, logotípia (betűk elrendezések), Betűtípus, tipográfia, színvilág. Levélpapír, boríték, névjegy.

Az információ hordozó és az érdeklődést felkeltő design elemek együttese: logó, embléma, logotípia (betűk elrendezések), Betűtípus, tipográfia, színvilág, grafikai motívumok rendszere, A szlogen formai elrendezése, design azonosítók kialakítása (installációk, hátterek, csomagoló eszközök stb) vizuális kommunikációs eszközök stílusjegyei (reklámfilmek, fotók) zenei azonosítók.

  • branding-1-1
  • branding-4-2
  • branding-2-2

Céges nagyarculat tervezés

A szervezet arculatának vizuális elemei: Az anyavállalat és a tagvállaltok irodai papírárúi. Ügyviteli nyomtatványok, hirdetés és reklámtevékenység megjelenései, kiállítások megjelenési formái, PR tevékenység vizuális megjelenése, csomagolások, termékazonosítások (cimkék, alternatív megjelenések) külső- belső eligazító rendszerek (táblák, portálok, zászlók stb) vállalati autók jelölései, egyen- és formaruhák megjelenése, ajándék- és reklámtárgyak, hálózati kommunikáció (cégújság, céghiradó, kapcsolattartási elvárások, publikációk, szponzorálás, titoktartási kódok, stb) Elektronikus kommunikáció (CD, videó, belső hálózat, honlapok, mobil platformok stb) (ügyfél kérdőív alkalmazása)

A szervezet arculatának tartalmi elemei: cégfilozófia, önimázs, szervezeti struktúra, szervezeti kultúra. Vállalati magatartás és stílus tervezés (külső és belső elemek). Marketing kommunikáció stílusa, munkaerő felvétel, üzleti levelezés, üzleti tárgyalás, munkatásakra vonatkozóan: a vevővel való kapcsolatfelvétel módja, panaszkezelés módja, telefonos bejeletkezés módja, a recepciós és az eladók viselkedési szabályai. A szervezet belső stílusa: vezetési stílus, munkatársakkal kapcsolatos kommunikáció, munkastílus.

  • branding-3-2
  • branding-7
  • branding-6
  • branding-8

Re-Branding

Re-branding vagy márkaváltás, az a folyamat, amelynek során egy termék vagy szolgáltatás márkája, vagy maga a cégarculat egy új identitást kap. Ez lehet az eredeti arculat részbeni megtartásával is, de főképpen a piac és az ügyfelek álltal igényelt szempontok megértése, és a vizuális és tartalmi kommunikáció ez irányú átalakítása.

Corporate design, egyéni megközelítés, valós feladatok, gyakorlati használat

Ajánlat kérése