Mi lehet a B2B marketing eszközök új dimenziója 2020-ban?

Mi lehet a B2B marketing eszközök új dimenziója 2020-ban?2020-03-19T11:42:48+01:00
B2B marketing eszközök

A B2B marketing eszközök repertoárja egyre szükősebbenk bizonyul a növekvő piaci trendekhez képest. A legújabb marketingfogások azonban már nem csak a multik kiváltságai. A táblagépes rendszerre optimalizált CLM rendszerek, illetve a standalone készülékek egyre szélesebb választékával az immerzív technológiák alkalmazása is teljesen reális stratégiává válik. A B2B szektor alapvetően eddig a manapság már hagyományosnak számító sales támogató eszközökkel próbálta megtartani és bővíteni ügyfélkörét. Azonban egy weboldal megléte és naprakészen tartása, egy-egy hirdetés feladása már nem elég. A Google trendeknek köszönhetően a weboldal elveszhet a keresési eredmények végtelen süllyesztőjében, a hirdetés pedig garantáltan veszteséget biztosít, míg legalább ugyanannyi hozamot már nem feltétlen.

B2B marketing eszközök

A B2B marketing eszközök repertoárja egyre szükősebbenk bizonyul a növekvő piaci trendekhez képest. A legújabb marketingfogások azonban már nem csak a multik kiváltságai. A táblagépes rendszerre optimalizált CLM rendszerek, illetve a standalone készülékek egyre szélesebb választékával az immerzív technológiák alkalmazása is teljesen reális stratégiává válik. A B2B szektor alapvetően eddig a manapság már hagyományosnak számító sales támogató eszközökkel próbálta megtartani és bővíteni ügyfélkörét. Azonban egy weboldal megléte és naprakészen tartása, egy-egy hirdetés feladása már nem elég. A Google trendeknek köszönhetően a weboldal elveszhet a keresési eredmények végtelen süllyesztőjében, a hirdetés pedig garantáltan veszteséget biztosít, míg legalább ugyanannyi hozamot már nem feltétlen.

A B2B marketing eszközök is bővülésre és újításokra szorulnak. Ehhez pedig nagyon jó alapot biztosítanak a megjelent és elterjedt immerzív technológiák. A VR fejlesztés (virtuális valóság) és az AR fejlesztés (kiterjesztett valóság) már nem csak nagyvállalatok számára érhető el, mint potenciális B2B értékesítő technológia. A standalone VR headset-ek megjelenésével és a mobil eszközök fejlődésével már jóval hatékonyabb és figyelemfelkeltő értékesítés támogató applikációk készíthetők.

Alapvetően a szolgáltatások és termékek promótálása és a bizalom kiépítése az egyik legnagyobb feladat. Mind az AR fejlesztések, mind a VR fejlesztések a kereskedelemben, ipari szektorban stb. a munka hatékonyságát növelő eszközök lettek. Így például az orvoslás esetén az oktatásban a sebészek kiképzésénél, vagy éppenséggel nagy repülőgépgyártó esetében a repülőgépek huzalozásánál. Azonban a B2B értékesítés is megjelent a potenciális szektorok között.

B2B marketing eszközök

A kulcs a figyelemfelkeltés: az élmények által többet tudunk adni a fogyasztónak, mint eddig bármikor. Érzelmi alapon tudjuk őket megfogni, amely minimum félsiker a sales-ben. A standalone készülékekkel pedig hordozhatóvá váltak a VR fejlesztés adta lehetőségek is, így konferenciákra és börzékre is garantáltan kimehetünk velük. Arra specializálódtunk, hogy komplex megoldásokat tudjuk nyújtani az ügyfeleknek: applikáció fejlesztés, CLM rendszer, VR/AR fejlesztés vagy SEO? Akár mindet elérheti nálunk egyszerre!

B2B marketing eszközök

A B2B marketing eszközök is bővülésre és újításokra szorulnak. Ehhez pedig nagyon jó alapot biztosítanak a megjelent és elterjedt immerzív technológiák. A VR fejlesztés (virtuális valóság) és az AR fejlesztés (kiterjesztett valóság) már nem csak nagyvállalatok számára érhető el, mint potenciális B2B értékesítő technológia. A standalone VR headset-ek megjelenésével és a mobil eszközök fejlődésével már jóval hatékonyabb és figyelemfelkeltő értékesítés támogató applikációk készíthetők.

Alapvetően a szolgáltatások és termékek promótálása és a bizalom kiépítése az egyik legnagyobb feladat. Mind az AR fejlesztések, mind a VR fejlesztések a kereskedelemben, ipari szektorban stb. a munka hatékonyságát növelő eszközök lettek. Így például az orvoslás esetén az oktatásban a sebészek kiképzésénél, vagy éppenséggel nagy repülőgépgyártó esetében a repülőgépek huzalozásánál. Azonban a B2B értékesítés is megjelent a potenciális szektorok között.

A kulcs a figyelemfelkeltés: az élmények által többet tudunk adni a fogyasztónak, mint eddig bármikor. Érzelmi alapon tudjuk őket megfogni, amely minimum félsiker a sales-ben. A standalone készülékekkel pedig hordozhatóvá váltak a VR fejlesztés adta lehetőségek is, így konferenciákra és börzékre is garantáltan kimehetünk velük. Arra specializálódtunk, hogy komplex megoldásokat tudjuk nyújtani az ügyfeleknek: applikáció fejlesztés, CLM rendszer, VR/AR fejlesztés vagy SEO? Akár mindet elérheti nálunk egyszerre!

Minden POSTban van valami jó!

  • legjobb VR szemüveg 2019

Mi várható a 2019 évtől a VR világában?

A 2010-es évek közepétől indult meg a VR, AR és a talán kevésbé ismert MR, azaz a kevert valóság iránti érdeklődés növekedése, ezzel együtt pedig a piac bővülése. [...]

Lépjen kapcsolatba velünk!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!