Minden, amit tudni szerettél volna a kreatív tervezésről…

bg blog

A kreatív munka mindennapos hullámvasút, vannak magasságok és mélypontok, közben pedig folyamatosan sikoltozunk. Néhány olyan pillanatot szeretnék mutatni, amit minden szakmabeli úgy érezhet, hogy ő is átélte már legalább egyszer és hasonlóképpen reagálna. Ja és a problémák azért vannak, hogy legyőzzenek bennünket, és az ügyfélnek mindig igaza van, de mint az egyik tanult kollégám mondaná: attól, hogy valaki jobbra jelez, még nem biztos, hogy balra fog kanyarodni.

Külön pirospontért, milyen filmekből vannak a részletek? A válaszadók között 3 rosszindulatú, belső levelezésben elküldött email tartalmát sorsoljuk ki, névreszólóan.

„ Amikor egy ügyfél ígéri, hogy minden megvan nagyfelbontásban, és küldi egy kisfelbontású jpeg vagy World doksiban. ”

gif

„ Amikor az ügyfélnek csak pont az a betűtípus nem tetszik, amit az egész anyag arculatához gondoltam használni. ”

gif

„ Amikor a Creative Cloud kap egy újabb frissítést. ”

gif

„ Amikor összecsapnak a fejem fölött a hullámok, de túl elfoglalt vagyok ahhoz, hogy igazán érdemben foglalkozzak a munkával. ”

gif

„ Amikor az ügyfél az elvégzett munkát nem hajlandó kifizetni. ”

gif

„ Soha ne szembesíts az ügyfelet a saját hülyeségével, majd korrektúrába megoldjuk. ”

gif

„ Amikor az ügyfél lelkesen elmagyarázza, hogy Ő is már gyerekkorától kreatív vénával rendelkezett, és egy ilyen inspiráló munkára vágyott, csak nem tudott kiteljesedni eddig, de most segíteni fog az anyag megtervezésében. ”

gif

„ Amikor az ügyfél elküldi az utolsó utáni korrektúrát, amikor tegnap lezártuk az anyagot. ”

gif

„ Amikor olyan kiadványt látunk publikálni amiben a Comic Sans vagy a Papyrus fontokat használják kenyérszövegnek.”

gif

„ Amikor egy elcseszett gagyi névjegyet kapok attól az ügyféltől, aki olyan instrukciókkal bíz meg: mindegy hogy milyen terv, csak szép legyen. ”

gif

„ Amikor az ügyfél átjön, hogy megbeszélje az újabb változtatásokat. ”

gif 11

„ Az ügyfél által küldött alapanyagokból mindig lehet dolgozni, csak meg kell találni a kreatív felhasználási lehetőséget. ”

gif

2017-03-27T15:32:54+00:00