Philip Morris Magyarország

Üzleti helyzet:

Nyílt meghívásos pályázatot írt ki a PM egy FMCG iparági standardoknak megfelelő táblagépes CLM rendszer kialakítására, amelyet a pályázat megnyerése után a Printosh Advertising mobil divíziójától a GTC-től rendeltek meg. A kialakult jogszabályi helyzet miatt a rendszert le kellett állítani.

Javasolt megoldás

Egy táblagépre optimalizált, natívan programozott, intelligens, már meglévő CRM adatbázisokkal – zsilip szerveren keresztül – kommunikáló értékesítési támogató, valamint eLearning rendszert fejlesztettünk és vezettünk be táblagépes értékesítési tréningekkel.

Technikai megvalósítás

iOS platformon, iPad táblagépen és saját szerverünkön futó, de egy zsilip szerveren keresztül az ügyfél CRM adatbázisaival kommunikáló rendszert üzemeltettünk.

Üzleti eredmény

A rendszer által generált látogatási adatok alapján látogatási „best practice”-ek kerültek kialakításra és elterjesztésre, amelynek eredményeként a látogatások színvonala és eredményessége egyenletesen emelkedett, a cég pedig 2 év alatt (történetében először) piacvezető lett itthon.

Megrendelő

Philip Morris Magyarország

Megbízás

TabletBizz Closed Loop Marketing
Rendszer fejlesztése és bevezetése – 1500 üzlet látogatásával

Képernyőképek

2017-03-27T15:08:27+00:00