rendszergazda szolgáltatás

Rendszergazda szolgáltatásunkat elsősorban olyan mikrovállalkozásoknak illetve kis és középvállalkozásoknak ajánljuk, amelyek professzionális megoldást keresnek a napi szinten felmerülő informatikai problémáikra. Legyen szó eseti megbízásról (pl: informatikai infrastruktúra kiépítése) vagy akár havidíjas rendszergazda szolgáltatás igénybevételéről (pl: több munkaállomás és szerver rendszeres felügyelete) cégünk minden esetben ingyenes helyszíni felméréssel támogatja az ideális megoldás kiválasztását.

Rendszergazda szolgáltatás főbb feladatai közé tartozik a telefonon vagy távoli elérésen keresztül történő segítségnyújtás (helpdesk), az adatmentés vagy visszaállítás, az informatikai géppark fejlesztése (beszerzés), a szoftverek karbantartása, a levelezőszerver menedzselése és az egyéb irodai eszközök támogatása.

rendszergazda szolgáltatás

Rendszergazda szolgáltatásunkat elsősorban olyan mikrovállalkozásoknak illetve kis és középvállalkozásoknak ajánljuk, amelyek professzionális megoldást keresnek a napi szinten felmerülő informatikai problémáikra. Legyen szó eseti megbízásról (pl: informatikai infrastruktúra kiépítése) vagy akár havidíjas rendszergazda szolgáltatás igénybevételéről (pl: több munkaállomás és szerver rendszeres felügyelete) cégünk minden esetben ingyenes helyszíni felméréssel támogatja az ideális megoldás kiválasztását.

Rendszergazdai szolgáltatás főbb feladatai közé tartozik a telefonon vagy távoli elérésen keresztül történő segítségnyújtás (helpdesk), az adatmentés vagy visszaállítás, az informatikai géppark fejlesztése (beszerzés), a szoftverek karbantartása, a levelezőszerver menedzselése és az egyéb irodai eszközök támogatása.

Ingyenes helyszíni felmérés!

Elsősorban új ügyfeleinknek ajánljuk figyelmébe az alábbi ingyenes szolgáltatásunkat, amelynek igénybevételéhez előzetes időpont-egyeztetés szükséges. Az ajánlatunk elsősorban Budapesten elérhető cégek számára szól.

HAVIDÍJAS RENDSZERGAZDA SZOLGÁLTATÁS

HAVIDÍJAS rendszergazda szolgáltatás árak

Model 1

20 000 Ft+ Áfa / hó
  • 1-5 munkaállomás rendszeres felügyelete
  • Szerver nélkül
  • Egyeztetett időpontban helyszíni kiszállás minden hónapban
  • Korlátlan távoli segítségnyújtás

Model 2

35 000 Ft+ Áfa / hó
  • 5-10 munkaállomás rendszeres felügyelete
  • 1 szerver állandó felügyelete
  • Egyeztetett időpontban maximum 2 helyszíni kiszállás minden hónapban
  • Korlátlan távoli segítségnyújtás

Model 3

60 000 Ft+ Áfa / hó
  • 20-30 munkaállomás rendszeres felügyelete
  • 1-2 szerver állandó felügyelete
  • Egyeztetett időpontban helyszíni kiszállás minden hónapban, ezen felül igény szerinti, korlátlan kiszállás
  • Korlátlan távoli segítségnyújtás

Az ajánlatban szereplő árak tájékoztató jellegűek. A helyszíni felmérést követően lehetőség van egyedi árajánlat kérésére.

ESETI MEGBÍZÁS

Azoknak az ügyfeleinknek ajánljuk, akik nem igényelnek folyamatosan rendszergazdai szolgáltatásokat, csak időszakonként. Számos partnerünk rendelkezik informatikus kollégával, aki el tudja látni a hétköznapi feladatokat, de nagyobb műveletek esetén már szükség van a külső szakember bevonására is.

Kiszállási díj

6 500 Ft / alkalom

A kiszállási díj a felmért óradíjakon felül kerül kiszámlázásra. Nem vonható össze az óradíjjal.

Óradíj

6 000 Ft + áfa

Minden megkezdett munkaóra esetén egy teljes óradíjat számlázunk.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Az üzenetek tárolására használt fájlok maximális mérete előre meghatározott mindkét program esetében; ezt a limitet elérve szükség van az üzenetek archiválására / áthelyezésére / törlésére, majd a tárolófájl tömörítésére.

A hálózatra kötött eszközöknek rendelkeznie kell egy IP címmel, aminek segítségével elérhetőek a hálózat más eszközei számára. Ha ez a cím valamilyen okból megváltozik a nyomtatónál, elérhetetlenné válhat a korábban beállított gépeken. A nyomtatóhoz rendelt IP cím fixálásával megszűnik a probléma.

Hardveres eredetű lassulásnál legtöbb esetben elegendő 3 alkatrész terhelésének szoftveres ellenőrzése. Ezek az alkatrészek sok esetben kiválthatóak gyorsabb darabokkal. Normálistól eltérő szoftveres terhelésnél be kell azonosítani a problémás programo(ka)t, majd ez alapján keresni megoldást a hibás működés kiküszöbölésére.

Régi operációs rendszerekre (jellemzően Windows vonalon XP, Vista, OS X vonalon 10.9 és régebbi) egyre több fejlesztő nem fog kiadni naprakész programokat. Ugyan a régebbi programverziók még használhatóak, de lehetőségekhez mérten érdemes átgondolni, megtervezni egy esetleges modernizálást.

Sűrűbben előforduló nyári probléma 2-3 évnél régebbi, sokat használt gépek esetében. Erős terhelésnek kitett és/vagy meleg környezetben használt számítógépek hűtésénél szükség lehet a hűtés takarítására, hővezető paszta cseréjére, hogy megelőzhető legyen a hővédelem miatti hirtelen gépleállás.

Rendszeres biztonsági mentés esetén egyszerűen visszaállítható szinte bármi, ennek hiányában vannak szoftveres megoldások, amik sok esetben a nem rég törölt adatokat vissza tudják állítani. Ha hardveres hiba áll a háttérben, a szoftveres kísérletezés tovább ronthat a helyzeten; érdemes lehet profi, adatmentéssel foglalkozó céget is bevonni.

SEGÉDANYAG A TÁVOLI ELÉRÉSHEZ

Miért a TeamViewer?

  • Idő- és pénzmegtakarítás

  • A munkára koncentrálhat a hátráltató körülmények helyett
  • Biztonságos és hatékony

Miért a TeamViewer?

  • Idő- és pénzmegtakarítás

  • A munkára koncentrálhat a hátráltató körülmények helyett
  • Biztonságos és hatékony

Miért a TeamViewer?

  • Idő- és pénzmegtakarítás

  • A munkára koncentrálhat a hátráltató körülmények helyett
  • Biztonságos és hatékony
printosh
printosh