Az immerzív technológiák manapság már a mindennapok részévé kezdenek válni, azonban sokszor nem nyilvánvaló, hogy melyek azok a különbségek, amelyek elválasztják és ezzel együtt egyedivé teszik az egyes fejlesztéseket. A virtuális valóság talán a legismertebb közülük, így ezt is ismerjük fel a legegyszerűbben. Ami viszont később igazán nehézkessé teszi a technológiák közötti választást, az az üzleti befektetés kérdése.

Virtuális valóság vs. minden más immerzív technológia

A virtuális valóság nevéből adódóan is egy teljesen digitális térre utal, amelybe belépve nem valós elemekkel interaktálunk, habár sok mindent reálisnak érzékelünk ebben a környezetben is. A kiterjesztett valóság (Augumented Reality) ezzel szemben egy olyan technológia, amely tulajdonképpen egy virtuális réteg a valóság felett, tehát a valóságra épít, és digitális elemekkel egészíti azt ki. A kevert valóság (Mixed Reality) pedig az AR és a VR ötvözete. Az XR, azaz a kibővített valóság pedig egy gyűjtőfogalma és gyűjtőtechnológiája is az immerzív fejlesztéseknek, ahol már az AI is nagyobb szerepet kap.

VR fejlesztés

Lépjen velünk kapcsolatba!

Virtuális valóság eszközök és a B2B ágazat

virtuális valóság

Ami a legnagyobb bummot hozta a VR fejlesztések vállalati elterjedésében, az a technológia hozzáférhetőbbé tétele volt. A virtuális valóság szemüvegek ma már a fogyasztók számára is egyre nagyobb körben lettek megfizethető opciók, míg ezzel együtt a KKV szektor is felfedezte a technológia előnyeit. A standalone virtuális valóság szemüveg megjelenése volt a kiindulópont, amelyben a Facebook Oculus Quest headsetje az, ami megreformálta a piacot. Így a VR már szolgáltatás és termékeladás szempontjából is remek marketingfogás, mert hordozható, és élményt adunk így a fogyasztónak, nem pusztán a terméket.

VR fejlesztés

Az önállóan, mindenféle kiegészítő eszköz nélkül működő mobil VR eszközök elterjedésének köszönhetően a felhasználók egyre szélesebb köre nyer hozzáférést a VR szoftverekhez. Ebből adódóan a kereslet is folyamatosan nő az újabb, jobb, modernebb VR alkalmazások iránt. Elsősorban a marketing szegmenst vettük célba a VR fejlesztési megoldások közül.

Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést Printosh módra!

 (+36 30) 931 0775 marketing@printosh.hu
Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést Printosh módra!

 (+36 30) 931 0775

marketing@printosh.hu