Mit nyerek a WooCommerce-szel? A WordPress modulok kapcsán ki kell emeljük a WooCommerce opciót, amely az elmúlt években az online áruházak 24%-ának alapját képezte. Ez a gyakorlatban több mint 3 millió WordPress WooCommerce alapú webáruházat jelent. Itt is látszik, hogy a WordPress ezt a területet is erősen vezeti ezzel a bővítményként letölthető, azonban egy teljes felületet és termékértékesítő oldalt létrehozó pluginnal. A WordPress webáruház készítés korántsem egyszerű feladat, de a WooCommerce ebben is egyszerűséget és könnyű kezelhetőséget kínál mind a fejlesztők, mind pedig az ügyfelek által elvégezhető adminisztrációs feladatok (shop manager státusz) kapcsán.

Wordpress WooCommerce webáruház készítés
Wordpress WooCommerce webáruház készítés

Ami még nagy előnye, hogy csakúgy, mint a WordPress alapú weboldalakhoz, ehhez a bővítményhez is rengeteg kiegészítő és plugin kapcsolható, pontosabban 327 kiegészítő és 1196 plugin áll rendelkezésre, sokuk teljesen ingyenes szolgáltatásként. Design elemekből is rengeteg van, így az egyediség és a saját weboldal érzése sem sérül. Bármilyen fizetési rendszert hozzá tudunk kapcsolni, a bankkártyás fizetéstől a PayPal-ig. A céges weboldallal könnyen összeköthető, így az elérhetősége is egyszerű. Ha a webáruház készítés munkálatait mégis másra bíznánk, akkor tudnunk kell, hogy időben hamar kész lesz webáruházunk, és az összeg sem horribilis, de mégis profi kezekben lesz az elkészítése és a beállítások optimalizálása.

Lépjen kapcsolatba velünk!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!

Mobilra optimalizált WordPress webáruház készítés

A webáruházak 77%-a már 2016-ban mobil és táblagépes eszközökre optimalizált felületként funkcionált. Mit jelent ez a jövőre nézve?
A reszponzív webfejlesztés önmagában azt jelenti, hogy ami a számítógépen látható, az optimalizáltan jelenik meg a mobil eszközökön is. Viszont az oldalam webdesign-ja nem biztos, hogy kedvez a kisebb felületen való megjelenésnek, a rendelkezésre álló kisebb térnek. Az, hogy mobil baráttá teszek valamit, azt is jelenti, hogy kényelmes lesz mobil eszközön böngészni, a vásárló tudja mit és hol talál. Ezek fejlesztése komplikáltabb feladat, mint először azt a webshopot kialakító vállalatok gondolják.

A Shopify sikeresen alakította át nemrégiben mobil platformját, amelynek következtében 40%-os emelkedést tapasztaltak a mobilról érkező látogatók között. Rengeteg statisztika is készült arról, hogy azon vásárlók többsége, akik személyesen egy üzletből veszik meg a kiszemelt terméket, előtte nagy valószínűséggel online keresték azt és választották ki. Sőt, 3-ból egy vásárló még vásárlás közben is a mobil eszközén keres rá az adott termékre további adatokért és vélemények után kutatva. Így mondhatni “egyszerű” dolgunk van: ha minden klappol az oldalunkkal online, akkor offline annál csak több vásárlónk lehet.

Mobilra optimalizált WordPress webáruház készítés

A webáruházak 77%-a már 2016-ban mobil és táblagépes eszközökre optimalizált felületként funkcionált. Mit jelent ez a jövőre nézve?
A reszponzív webfejlesztés önmagában azt jelenti, hogy ami a számítógépen látható, az optimalizáltan jelenik meg a mobil eszközökön is. Viszont az oldalam webdesign-ja nem biztos, hogy kedvez a kisebb felületen való megjelenésnek, a rendelkezésre álló kisebb térnek. Az, hogy mobil baráttá teszek valamit, azt is jelenti, hogy kényelmes lesz mobil eszközön böngészni, a vásárló tudja mit és hol talál. Ezek fejlesztése komplikáltabb feladat, mint először azt a webshopot kialakító vállalatok gondolják.

A Shopify sikeresen alakította át nemrégiben mobil platformját, amelynek következtében 40%-os emelkedést tapasztaltak a mobilról érkező látogatók között. Rengeteg statisztika is készült arról, hogy azon vásárlók többsége, akik személyesen egy üzletből veszik meg a kiszemelt terméket, előtte nagy valószínűséggel online keresték azt és választották ki. Sőt, 3-ból egy vásárló még vásárlás közben is a mobil eszközén keres rá az adott termékre további adatokért és vélemények után kutatva. Így mondhatni “egyszerű” dolgunk van: ha minden klappol az oldalunkkal online, akkor offline annál csak több vásárlónk lehet.

Hogyan lesz gazdaságos a céges weboldal készítés?

Lépjen kapcsolatba velünk!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!