Betyárvilág túra mobil alkalmazás fejlesztés
Tekintse meg a sajtótájékoztató összefoglalóját és a promóciós videónkat
Felhasználói élmény megteremtésére
Üzleti alkalmazásfejlesztés (B2B marketing)
Így a felhasználói élmény növelése volt a legnagyobb prioritás a mobil alkalmazás fejlesztés folyamata alatt, s így alkottuk meg ezt a narrációval, rajzfilmes grafikával működő applikációt. Emellett a brandépítés folyamatába tartozik az is, hogy a kezdeti elfogadottság nagyon magas a felhasználók körében, ami szintén igazolja az ötlet egyediségét.
A tartalom mint tudjuk, szintén nagyon fontos, de azoknál az alkalmazásoknál, amelyek élményt igyekeznek átadni a felhasználónak, a UX Design tervezés a legkényesebb elem, amely rengeteg figyelmet igényel. Így a Betyárvilág alkalmazás esetében sem volt mindegy, mely menüpont hol helyezkedik el, hogy néznek ki az egyes funkciók, és milyen azok használhatósága. Hiába apróságnak tűnnek, használat közben mégis megmutatkozik, hogy mi az, ami elidegenít, és mi az, ami lenyűgöz.
Az egyedi mobil alkalmazás fejlesztés pedig minden vállalat célja, amely sikert szeretne elérni a piacon. A működőképesség mellett fontos a mondanivaló, a grafika, a cél és az egyszerű használhatóság is. Így mobil applikáció fejlesztés során ugyanazt a terméket rengeteg szempontból újra és újra meg kell vizsgálni, hogy a lehető legjobb eredményt érjük el. Ugyanezt tettük mi is a Betyárvilág túranavigációs applikáció esetében.
Így a 2010-es évek végén a digitális transzformáció egy sokadjára újraértelmezett fogalomkör lett, amely azt jelenti, hogy a változó trendeket a digitális világban is követni kell, és lemaradunk, ha ezt nem tesszük meg. Ezzel együtt mind a B2C marketing, mind a B2B marketing fontos eszköze lett. A Bakonyerdő Zrt. ezt tökéletesen felismerte, hiszen weboldallal ugyan rendelkeznek, de ez korántsem volt elég. Tudták, hogy valami több kell ahhoz, hogy felhívják az emberek figyelmét arra, ami valójában az orruk előtt van. Mi ezt az elképzelést igyekeztünk megvalósítani számukra.