A weboldal készítés területe több potenciált is rejteget magában a céges honlap készítés lehetőségein túl. Több összetevőből áll, mint a UX/UI design, SEO és CRO, valamint ezeket webáruház készítés során vagy landing page megalkotásánál is fel tudjuk használni. Minderre pedig mi a WordPress-t ajánljuk.

Napjainkra az értékesítés, vásárlás, ügyfélszerzés területei és funkciói is az internet világába migráltak, így digitális innovációs ügynökségként a céges weboldal készítés során biztosítanunk kell a cégek számára a megfelelő ügyfélkommunikációt, termékmegjelenítést, elérhetőséget és a forgalom monitorozását is. Mindezek megvalósításához szükséges a legmodernebb webes technológiák és keretrendszerek alkalmazása. Az évek során mindig arra törekedtünk, hogy ezeket ne csak használjuk, hanem összehangolva alkalmazzuk az optimalizált weboldal készítés követelményeinek megfelelve.

Kövessen minket LinkedInen is!

LinkedIn profilunkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

Kövessen minket LinkedInen is!

LinkedIn profilunkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

LinkedIn profil

Tovább
webfejlesztés

Webfejlesztés alapjai – mi legyen az első lépés a sikeres online megjelenés felé?

Egy sikeresen működő weboldalnak több összetevője van, amelyek önálló kompetenciaként emelkedik ki a weboldal készítés folyamata során. Azonban az első lépések egy jól működő website létrehozása felé, az az, hogy tisztán lássuk az elérendő üzleti célokat. Ennek megfelelően az első konzultációk során a konkrét problémát tárjuk fel és annak megoldását vizionáljuk az ügyféllel együtt. Szükséges általában egy web-audit, amelynek során a meglévő weboldalt elemezzük ki off-page és on-page SEO szempontjából, valamint a hozzá tartozó linkprofilt is kielemezzük. Ennek alapján a céges honlap készítés lépéseivel elkészítünk egy projekttervet, amelyet az ügyfél budget-jéhez mérten alakítunk ki.

webfejlesztés

Webfejlesztés alapjai – mi legyen az első lépés a sikeres online megjelenés felé?

Egy sikeresen működő weboldalnak több összetevője van, amelyek önálló kompetenciaként emelkedik ki a weboldal készítés folyamata során. Azonban az első lépések egy jól működő website létrehozása felé, az az, hogy tisztán lássuk az elérendő üzleti célokat. Ennek megfelelően az első konzultációk során a konkrét problémát tárjuk fel és annak megoldását vizionáljuk az ügyféllel együtt. Szükséges általában egy web-audit, amelynek során a meglévő weboldalt elemezzük ki off-page és on-page SEO szempontjából, valamint a hozzá tartozó linkprofilt is kielemezzük. Ennek alapján a céges honlap készítés lépéseivel elkészítünk egy projekttervet, amelyet az ügyfél budget-jéhez mérten alakítunk ki.

Best Practices: a weboldal készítés lépései

Fontosnak tartjuk azt is bemutatni, hogy melyek azok a kompetenciák, amelyekre kiemelt figyelmet fordítunk a weboldal készítés alatt. Ezeken a területeken több éves szakmai tapasztalattal rendelkezünk, és fontos ismernünk ezek lényegét, hiszen a webfejlesztés alapjai közé tartoznak, és hogy megértsük azok tényleges értékét és hasznosságát céges weboldal készítés során.

Hogyan lesz gazdaságos a céges weboldal készítés?

CMS rendszer és agilis csapatmodell: a KKV-barát kombináció

Alapvetően természetesen nem csak KKV-k számára dolgoztuk ki ezt a kedvező megoldást, de céges weboldal készítés esetén a start-up és a KKV szektor számára valóban ideális lehetőség. A CMS weboldal készítés sokkal kevesebb költséget emészt fel, mint a tisztán úgymond ’scratch’-ből létrehozott, a nulláról felépített webes tartalom elkészítése. Mivel ez kevesebb idő, ezért nyilvánvalóan kevesebb költség is. Emellett pedig olyan agilis csapatmodellt dolgoztunk ki, amely sprintekre és mérföldkövekre építve napokat delegál az ügyfélhez heti/kétheti rendszerességgel, amelyek folyamán párhuzamosan folyik az igényelt kompetenciák munkavégzése.

Tovább
Céges weboldal készítés

Egyedi weboldal fejlesztés vagy CMS weboldal készítés (WordPress)?

Természetesen mindkét forma mellett megvannak a pro és kontra érvek, azonban a mai felgyorsult világban a CMS fejlesztések nagy előnnyel indulnak. A ma létező weboldalak már több mint harmada WordPress alapú, és multicégek is bőven akadnak a használói között. Amellett, hogy sokkal kevesebb időt vesz igénybe a fejlesztés, amivel pedig költséghatékonyabb, mint azt fentebb említettük, rendelkezik ’developer’, azaz fejlesztői verzióval. Az egyedi fejlesztéseknél ez nem mondható el, emellett minden változtatást programozói ismeretek birtokában tudunk csak felvinni, így a HTML programozás és az FTP szerverek ismerete sem maradhat el. Emellett a designt az az alapprogramba szüksége beírni, míg WordPress weboldal készítés során ez sokkal egyszerűbben megoldható, de eredményben azonban ugyanazt tudjuk elérni.

Az egyedi weboldal fejlesztés azonban CMS fejlesztéseknél is érvényes tud maradni, csak nem a nulláról kezdjük a felépítést. A Front-end az természetesen úgy épül már fel, hogy mobilbarát verziót hozunk létre, így a fogyasztói út és élmény áll a középpontban. A Back-end fejlesztése során pedig a monolitikus programozás elvét követjük, tehát egy programozó, egy feladat. Az alapvető best practises mellett, mint a SOLID és a DI, a TDD is fontos részét képezi a munkánknak, azaz a test-driven development. Tehát mindent, amit élesíteni fogunk, többszöir bugfix és tesztelés alá vetünk. Ez CMS fejlesztéseknél is ugyanolyan alapelven működik, mint az egyedi fejlesztéseknél, csak míg CMS rendszernél ezt developer módban vagyunk képesek véghezvinni, egyedi weboldal fejlesztés során addig hosszú órákra kieshet a site a karbantartás miatt.

Díjmentes konzultáció és SEO audit

Lépjen velünk kapcsolatba!
SEO nélkül akár 2-3 évbe is telhet mire láthatóvá válik egy weboldal a Google keresőben.
Havidíjas keresőoptimalizálással ezt az időt a harmadára is lehet csökkenteni!

SEO elemzés igénylése

Webáruház fejlesztés: Mit nyerek a WooCommerce-szel?

Fontos hangsúlyozni, hogy nem akkor kell jól strukturálni a webáruházunkat, ha már 1000 termék fölött járunk. Pár száz terméknél is fontos, hogy megfelelően tudjunk közöttük keresni, és ezek szintén keresőoptimalizált tartalmak legyenek. Az emberek 96%-a nem megy tovább a Google első 10 találata után, ami azt jelenti, hogy ha egy alapvető termékkategória oldalával bejutunk az első oldali találati listára, akkor lényegesen több kereskedelmi tranzakciót tudunk lebonyolítani. Tehát tisztán profitot jelent. Így már pár száz terméknél érdemes megfontolni a jól strukturált webáruház készítés lehetőségét, és hogy a kezdetektől keresőoptimalizáljuk a termékkategóriák oldalait, hiszen milliós nagyságrendben jelenthet ez különbséget.

Emellett a gyakorlatban bizonyos szempontból egyszerűbb is egy webáruházat keresőoptimalizálni, mint mondjuk egy B2B üzleti website-ot. Ez abból a tényből is adódik, hogy konkrét termékeket értékesítünk, és nem szolgáltatásokat. Ebből azonnal két előnyünk is származik SEO szempontból. Az első, hogy könnyebb megtalálni a célközönséget, és ezzel együtt a hozzájuk leginkább passzoló keresési kifejezéseket. A második pedig, hogy mivel általában nem olyan sok tartalommal dolgozunk, mint egy szakmai szolgáltatásoldalnál, könnyebb a kulcskifejezések beépítése is. A SEO abban is segít, hogy a webáruházunk mielőbb átmenjen a Google crawling folyamatán (feltérképezés), és a megfelelő kulcskifejezésekre indexelje be a website-ot. Ezzel növeljük annak az esélyét, hogy a meghatározott célközönségünk találja meg a termékeinket.

Tovább

Hogyan tudok leadeket generálni a weboldal készítés segítségével?

A weboldal készítés során nem csak céges weboldal készítés vagy webáruház készítés létezik, hiszen rengeteg más céllal létrejött weboldal is van, amelynek más a felépítése és a struktúrája, de ugyanúgy vállalati marketing és üzleti célokra használatosak. Ebből hoztunk el Önnek most két példát.

Tovább

Mi a Landing page és mire jó nekem?

Alapvetően a landing page egy olyan weboldal, amely kifejezetten reklám és/vagy marketing céljából készült el. Tipikusan olyan weboldalak, amelyek promóciós e-mailekben linkként jelennek meg vagy éppen a hirdetési felületek visznek ezekre a site-okra. Az egyetlen célja ezeknek az oldalaknak a CTA növelése, tehát a vásárlói avagy fogyasztói reakciók növelése, ami pedig a konverzióoptimalizálás egyik eszköze.

A landing page-ek különösen akkor számítanak optimális választásnak, ha új terméket vagy szolgáltatást vezetünk be, és a beérkező látogatók csak erre kíváncsiak, semmi másra. A céges index oldalon vagy szakmai oldalalakon rengeteg más információ található, de a landing page csakis kizárólag erről a promóciós szolgáltatásról szól, így az „Attention Ratio” azaz figyelmi ráta maximalizálható erre a felületre. Ezzel pedig azt tudjuk elérni, hogy minél több lead-ből később konkrét vásárlónk legyen. De emellett cégbemutató weboldal is lehet egy ilyen landing page, amikor még a korai fázisban van a weboldalunk.

Microsite-ok használata és a weboldal készítés

A microsite tulajdonképpen egy önálló webfelület, amely a vállalati URL-en kívül helyezkedik el az online térben. Ez természetesen egy marketing oldal, amely brandingen is átesett, hogy passzoljon a vállalati arculathoz. Ezeket a microsite-okat úgy kell elképzelnünk, mint amikor valamilyen új kompetenciát akarunk csatolni a cégünkhöz, de ez teljesen eltér az alapvető szolgáltatásoktól. A Red Bull-nak így például van egy olyan önállóan működő microsite-ja, amely egyébként egészségügyi blogként funkcionál. Ezzel természetesen a fő brand marketingjét is növelik, de ezeket a microsite-okat önálló működésre tervezték önálló tartalommal. Ezzel a cég imázsát tudjuk bővíteni és új szektorokba vezethetjük be a vállalatunkat a weboldal fejlesztés egy újabb vállfajának segítségével.

Céges weboldal készítés

Havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás

A fentiekben többször kiemeltük a keresőoptimalizálás fontosságát a weboldal készítés folyamata során. Mivel a keresőoptimalizálás viszonylag egy elkülöníthető szolgáltatás, ezért létrehoztuk a havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatásunkat, amely a webfoldal készítés kompetencia nélkül is igénybe vehető. Ennek lényege, hogy az ügyfél már meglévő website-át alávetjük egy SEO auditnak, amelynek során feltárjuk azokat az aspektusokat, amik eddig gondot okoztak vagy hátráltatták az organikus forgalom növelésében. A SEO-nak három típusa van, amelyek azonban kevésbé jól elhatárolhatók egymástól, hiszen az off-page SEO mellé szükséges az on-page SEO, azaz tartalmi keresőoptimalizálás is, illetve érdemes a linkprofil elemzést is elvégezni, hiszen hiába a sok megfelelő beállítás, ha hibás vagy vírusos linkek mutatnak a weboldalunkra.

A havidíjas keresőoptimalizálás során szintén az agilis csapatmodell bizonyult a leghatékonyabb munkafolyamatnak, csakúgy, mint a weboldal készítés esetében. Mivel itt havidíjas szolgáltatásról van szó, a printeket és a heti delegált munkanapokat is szigorúan kezeljük. A szolgáltatás egészen a kulcsszókutatástól a tartalomíráson át a Google helyezésvizsgálatig és a folyamatos reportálásig terjed. Azonban valamelyest a branding és az arculattervezés területeibe is belefolyunk, ugyanis olyan boxok, grafikus felületek létrehozása is fontos, amelyek szintén tartalmazzák a megfelelőm kulcskifejezéseket, emellett pedig esztétikailag és strukturálisan is jobban tagolják a tartalmat. Ha további információkat szeretne megtudni ezen szolgáltatásunkról, akkor ide kattintva megteheti.

Weboldal készítés egyszerűen egy megbízható csapattal

A weboldal készítés folyamata, mint minden ilyen befektetés, megfelelő stratégiát igényel. A kezdeti tervezés során több olyan hibába is beleeshetünk, amelyek sikertelenné teszik a projektet vagy el sem jutunk a megvalósításig. Ilyenek például az alábbiak:

  • Az eredeti koncepciónk nem megvalósítható
    Ez sokszor a webfejlesztési folyamat során derül ki, hogy amit elképzeltünk, az olyan formában nem készíthető el, vagy pedig abból a költségkeretből nem futja ki a fejlesztésünk, és az igényekből sokkal lejjebb kell adnunk.
  • Nem megfelelő fejlesztési mód választása
    Ahhoz, hogy időben elkészüljön a weboldalunk, egy megbízható ütemtervre, mérföldkövekre és tartható sprintekre van szükség. Egyedi fejlesztés esetén nem tudunk ugyanolyan gyorsan ugyanolyan eredményt produkálni, mint egy CMS rendszernél, ezért már kezdetben érdemes eldönteni, hogy melyik opció számunkra a kényelmesebb.
  • A fejlesztés végével nem foglalkoznak a weboldallal. Az, hogy elkészült egy weboldal, nem azt jelenti, hogy nincs szükség folyamatos karbantartásra, frissítésekre, bugfixre, az új tartalmak beillesztésére, a régiek optimalizálására. A Google ezeket a szempontokat is figyelembe veszi, és számos site ezért tűnik a találati lista süllyesztőjében, mert elhanyagolttá vált a site.

A gyakori buktatók mellett rengeteg apróság van, amire ha nem fordítunk kellő gondot, nagy fejtörést okozhatnak. Mindez vezethet csúszáshoz, be nem tervezett magasabb kiadásokhoz, vagy leggyakrabba mindkettőhöz. Emellett weboldal készítés során nem csak a technikai követelményeknek kell megfelelni. A funkcionalitás az első, valóban, de ahogy láthatjuk, rengeteg eleme van egy sikeres site-nak (UX design, branding, SEO stb.). Ahhoz pedig, hogy mindezeket egy fedél alatt megtaláljuk, egy tapasztalt ügynökséghez kell fordulnunk.

Lépjen kapcsolatba velünk a webfejlesztés & SEO terület kapcsán!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!

Kapcsolatfelvétel
Printosh Advertising Kft.