Mi az immerzív marketing jelentése?

A Printosh Advertising egy új kompetenciájaként jelent meg az immerzív marketing. Ez tulajdonképpen az immerzív technológiák, így a VR (virtuális valóság), AR (kiterjesztett valóság), MR (kevert valóság) és az XR (kibővített valóság), valamint a mesterséges intelligencia (AI) marketing és értékesítés célú felhasználása. Ez magában foglalja a brand awareness, tehát a márkaismertség növelését, a konkrét sales tevékenység támogatását és a bevétel növelését, illetve a lead generálást is.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Adatkezelési tájékoztató.
I Accept

Legújabb immerzív marketing fejlesztéseink

Az immerzív technológiák a B2B szektor bármely területén versenyképes megoldásokat kínálnak. A legutóbbi immerzív marketing fejlesztéseinkről készült esettanulmányok is remekül bizonyítják ezt!

Immerzív technológiák

NFT VR

Virtuális valóság(VR)

A virtuális valóság (Virtual Reality) egy számítógép által generált virtuális környezetbe helyezi a felhasználókat, ezáltal egy teljesen új valóságot teremtve számukra. A standalone készülékeknek köszönhetően ma már mobilisan, bárhol kialakíthatóvá vált egy-egy VR stand.
NFT AR

Kiterjesztett valóság (AR)

A kiterjesztett valóság (Augmented Reality) a felhasználó valós környezetébe helyez el virtuális elemeket a telefon vagy tablet kameráján és képernyőjén keresztül. A technológia hagyományos alkalmazásként is lefejleszthető (AppAR), illetve applikációs keret nélkül a böngészőből is elérhetővé tehető (webAR).

NFT XR

Kevert valóság (MR) és kibővített valóság (XR)

A kevert valóság (Mixed Reality) a VR és az AR egy platformon történő integrálását jelenti, míg a kibővített valóság (Extended Reality) egyfajta gyűjtőfogalma az immerzív technológiáknak (umbrella-term). Ezek a technológiák alapvetően még nem rendelkeznek eszközkészlettel, így a piaci hype sokkal magasabb körülöttük, mint (egyelőre) a valós üzleti potenciál.

NFT MR

Mesterséges intelligencia (AI avatár)

A mesterséges intelligencia hatalmas előretörése figyelhető meg az elmúlt években. Természetesen a marketing is profitál ebből a technológiai bummból: az AI avatárok segítségével bármilyen céges anyagot, vállalati prezentációt tarthatunk, bármilyen nyelven. A mesterséges intelligencia szinte tökéletes kiejtéssel ad elő, így kreatív marketing és sales előadásokat egészíthetünk ki általa.

Kiterjesztett Valóság technológia támogatottsága

Az immerzív fejlesztések technológiai eszköztára is folyamatosan bővül. A VR-t a standalone készülékek forradalmasítják, míg az AR már most is támogatott az Androidos készülékek több, mint 75%-án, iOS esetében pedig több, mint 96%-án. Ez 2.9 milliárd elérhető felhasználót jelent!

Android AR támogatása

iOS platform AR támogatása

2,9 milliárd felhasználót érhetünk el AR fejlesztésekkel!

Immerzív marketing a B2B szektorban

A Printosh Advertising évek óta fejleszt digitális termékeket a B2B szektor képviselőinek. Több, mint 30 éves reklámügynökségi tapasztalattal rendelkezünk, így a marketing és az értékesítéstámogatás természetes hozzátartozója volt a szoftver-. és webfejlesztői tevékenységünknek, amely repertoár az immerzív technológiákkal bővült az utóbbi évek során. Az immerzív marketing bármely B2B iparágban megállja a helyét, az alábbiakban pedig fel is soroltuk azokat a kulcsfontosságú területeket, amely minden vállalat szerves részét képezi, és ahol alkalmazható is a technológia.

Kampányok kiegészítése

Bármilyen időszakos kampány kreatív kiegészítője lehet egy immerzív marketing fejlesztés, amely figyelemfelkeltő és maradandó élményt ad a közönségnek. Emellett egy egyszerű webAR fejlesztéssel az offline marketing anyagok is feldobhatók, ezáltal is növelve a vállalati márkaismertséget.

Termékkommunikáció

A B2B terület marketing és sales kommunikációjában ugyanúgy használható egy applikáció, mint a B2C területen. Egy immerzív applikáció is hasonló keretrendszerre épül, amely keretrendszer tartalma az aktuális vállalati üzenetnek megfelelően alakítható és kiegészíthető.

Edukáció

A B2B terület egyik sajátja, hogy sok esetben edukálni kell a partnereket és a közönséget a piaci újdonságokról és termékekről, hiszen masszív technikai háttérrel rendelkeznek. Az információátadásban sokkal magasabb hatékonyságot érnek el az immerzív technológiák a vizuális és kreatív lehetőségeinek köszönhetően.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!

Immerzív marketing felhasználási területei

offline marketing anyagok

Offline marketing kommunikáció

Névjegykártyákat, roll-upokat és vállalati nyomtatott anyagokat egy AR/VR fejlesztéssel egyszerűvé, de nagyszerűvé tehetünk a márkaismertség növelése érdekében.

Edukáció

Edukáció

A B2B szektorban gyakoriak a képzések és a partnerek felé megosztott termékedukációs anyagok. Egy-egy ilyen prezentáció AI avatárral, illetve immerzív elemekkel való kiegészítése garantáltan maradandó eredményt ér el.

Kiállítások

Stand aktivitás

A kiállítások remek lehetőséget biztosítanak a márkaismertség növelésére és a lead generálásra. Minél több figyelmet tudunk saját standunkra irányítani, annál nagyobb eséllyel szerezhetünk minőségi partneri kapcsolatokat.

Bemutató

Vállalati bemutató anyagok

Akár meglévő, akár új partnerekről/ügyfelekről van szó, egy frappáns bemutatkozó videó vagy prezentáció lényegesen nagyobb elköteleződést generál.

Értékesítés támogatás

Értékesítés támogatás

A sales csapatok támogatása sem akadály az immerzív fejlesztések segítségével: megkönnyítjük vele értékesítőink munkáját, pozitívabb visszajelzéseket kaphatunk az ügyfelektől és ezeket az alkalmazásokat is összeköthetjük egy vállalati CRM rendszerrel.

Kampány anyagok

Kampányok

A vállalati marketingstratégia alapköveinek számítanak az időszakos kampányok. Egy jól elkészített immerzív keretrendszer újra és újra felhasználhatóvá válik, alkalmazkodva az aktuális kampányok üzeneteihez.

offline marketing anyagok

Offline marketing kommunikáció

Névjegykártyákat, roll-upokat és vállalati nyomtatott anyagokat egy AR/VR fejlesztéssel egyszerűvé, de nagyszerűvé tehetünk a márkaismertség növelése érdekében.

Edukáció

Edukáció

A B2B szektorban gyakoriak a képzések és a partnerek felé megosztott termékedukációs anyagok. Egy-egy ilyen prezentáció AI avatárral, illetve immerzív elemekkel való kiegészítése garantáltan maradandó eredményt ér el.

Kiállítások

Stand aktivitás

A kiállítások remek lehetőséget biztosítanak a márkaismertség növelésére és a lead generálásra. Minél több figyelmet tudunk saját standunkra irányítani, annál nagyobb eséllyel szerezhetünk minőségi partneri kapcsolatokat.

Bemutató

Vállalati bemutató anyagok

Akár meglévő, akár új partnerekről/ügyfelekről van szó, egy frappáns bemutatkozó videó vagy prezentáció lényegesen nagyobb elköteleződést generál.

Értékesítés támogatás

Értékesítés támogatás

A sales csapatok támogatása sem akadály az immerzív fejlesztések segítségével: megkönnyítjük vele értékesítőink munkáját, pozitívabb visszajelzéseket kaphatunk az ügyfelektől és ezeket az alkalmazásokat is összeköthetjük egy vállalati CRM rendszerrel.

Kampány anyagok

Kampányok

A vállalati marketingstratégia alapköveinek számítanak az időszakos kampányok. Egy jól elkészített immerzív keretrendszer újra és újra felhasználhatóvá válik, alkalmazkodva az aktuális kampányok üzeneteihez.

offline marketing anyagok

Offline marketing kommunikáció

Névjegykártyákat, roll-upokat és vállalati nyomtatott anyagokat egy AR/VR fejlesztéssel egyszerűvé, de nagyszerűvé tehetünk a márkaismertség növelése érdekében.

Edukáció

Edukáció

A B2B szektorban gyakoriak a képzések és a partnerek felé megosztott termékedukációs anyagok. Egy-egy ilyen prezentáció AI avatárral, illetve immerzív elemekkel való kiegészítése garantáltan maradandó eredményt ér el.

Kiállítások

Stand aktivitás

A kiállítások remek lehetőséget biztosítanak a márkaismertség növelésére és a lead generálásra. Minél több figyelmet tudunk saját standunkra irányítani, annál nagyobb eséllyel szerezhetünk minőségi partneri kapcsolatokat.

Bemutató

Vállalati bemutató anyagok

Akár meglévő, akár új partnerekről/ügyfelekről van szó, egy frappáns bemutatkozó videó vagy prezentáció lényegesen nagyobb elköteleződést generál.

Értékesítés támogatás

Értékesítés támogatás

A sales csapatok támogatása sem akadály az immerzív fejlesztések segítségével: megkönnyítjük vele értékesítőink munkáját, pozitívabb visszajelzéseket kaphatunk az ügyfelektől és ezeket az alkalmazásokat is összeköthetjük egy vállalati CRM rendszerrel.

Kampány anyagok

Kampányok

A vállalati marketingstratégia alapköveinek számítanak az időszakos kampányok. Egy jól elkészített immerzív keretrendszer újra és újra felhasználhatóvá válik, alkalmazkodva az aktuális kampányok üzeneteihez.

Kövess minket a közösségi médiában!

LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

Kövess minket a közösségi médiában!

LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

LinedIn profil

LinkedIn profil

YouTube csatorna

Youtube

Hogyan néz ki a fejlesztési folyamat?

Pilot

A pilot projekt tulajdonképpen egy teszt, vagy bevezető a felek közötti együttműködésbe, amelynek során az ügyfél pontosan láthatja a fejlesztési fázisokat és a saját belső folyamatainkkal is megismerszik.

Keretrendszer

Az ügyféligény szerinti konkrét applikáció natív fejlesztése történik a projekthez szükséges etapok és mérföldkövek meghatározásával együtt.

Tartalom

Az ügyféllel történt előzetes, illetve folyamatos konzultáció mellett az alkalmazás tartalmi elemei kerülnek lefejlesztésre, valamint a tesztelési folyamat is ekkor megy végbe.

Lekövetés

Az elkészített immerzív marketing fejlesztést folyamatos ellenőrizzük és frissítjük az aktuális rendszerszükségletek alapján.

Immerzív marketing kapcsolatfelvétel

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!