„A havidíjas keresőoptimalizálás valóban nem egyszerű feladat, de a célja annál világosabb. Hogyan szerezzünk úgy ügyfeleket és vásárlókat, hogy teljes mértékben az Ő döntésük legyen, hogy minket választanak?”
A keresőoptimalizálás egyik legnagyobb problémája, hogy sokszor egy misztifikált üzleti stratégiának tartják, amelyet ha megfelelően alkalmaznak, akkor szinte „csodával határos módon” generálja a forgalmat, a leadeket és az ügyfeleket. A SEO valóban nem egyszerű feladat, de a célja annál világosabb. Hogyan szerezzünk úgy ügyfeleket és vásárlókat, hogy teljes mértékben az Ő döntésük legyen, hogy minket választanak? A havidíjas keresőoptimalizálás feladata az, hogy a vállalati irányoknak megfelelően a helyesen kiválasztott kulcskifejezésekre helyezéseket javítson a weboldalainkon a Google organikus találati listájában. Ugyanis a kattintások 96%-a a Top 10-es oldalak között oszlik meg.
A keresőoptimalizálás során a kulcsszavak beépítését és az off-page SEO-t egy nagyobb kutatómunka előzi meg. A vállalat részéről tisztázni szükséges, hogy mit szeretnének megjeleníteni, mi az irányvonal, az üzenet, amit közvetíteni szeretnének. Ehhez mérten kell felmérni a piacot és a versenytársak munkásságát ugyanezen a területen. Emellett nem mindegy, hogy régió szempontjából hol helyezkedik el a vállalkozás. Dolgoztunk már német nyelvterületen értékesítő, de magyar tulajdonosú vállalkozással is, ahol a német piac szempontrendszere alapján kellett site-ot fejleszteni és keresőoptimalizálni. Más a szövegezés stílusa, az elvárt tartalom mennyiséges és szakmaisága is.
Kövess minket a közösségi médiában!
LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!
Kövess minket a közösségi médiában!
LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!
Mit adunk a havidíjas keresőoptimalizáláson belül?
Lead generálás és CTA (Call To Action)
A webfejlesztés folyamatának a kezdetektől szerves része a keresőoptimalizálás. A Lead generálás és a CTA felületek megtervezését a SEO-vall együtt érdemes megtervezni. Tulajdonképpen ennek lényege, hogy abban a bizonyos „funnel”-ben a fogyasztók eljussanak a legalsó szintig, azaz az elköteleződésig. A CTA felületek az elhelyezett linkek és kattintható felületek. Egy egyszerű példával szemléltethető a feladat: az első „Vásároljon Tőlünk!” felület már a kezdőlapon megjelenik, ahelyett, hogy csak a termékeknél lenne látható. Ha ezeket a felszólításokat, további lehetőséget túl korán vezetjük be, akkor az ellenkező eredményt érjük el.
Havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás árak
Mivel havidíjas szolgáltatásról van szó, így legalább 6 hónapra vonatkozó ütemezést / akciótervet tudunk készíteni az ügyféligények alapján, amelynek költsége is előre tervezhető. Emellett konzultáció és szakmai tanácsadás is beletartozhat a szolgáltatás folyamatába. Az alábbiakban a három különböző csomagunk található, amely azonban az igényeknek megfelelően rugalmas és személyre szabható.
Szintentartó
Helyezés javító
Piacszerző
Havidíjas keresőoptimalizálás a gyakorlatban
KULCSSZÓKUTATÁS
Az ügyfél által megjelölt témakör (15-20 kifejezés) keresési kifejezéseinek felkutatása.
KULCSSZÓTERVEZÉS
A kutatott kulcsszavak priorizálása és összehangolása a weboldal tartalmával.
SEO SZÖVEGÍRÁS
Keresőoptimalizált szöveg elkészítése az ügyfél által megadott szempontok és a kutatott kulcsszavak alapján.
ON-PAGE SEO
Keresőoptimalizált szöveg ellenőrzése és beépítése az on-page szabályok figyelembevételével.
GOOGLE INDEXELÉS
Feltérképezési kérelem beküldése a Google felé az aktuális URL-ek kapcsán.
HELYEZÉSVIZSGÁLAT
Feltérképezési kérelem beküldése a Google felé az aktuális URL-ek kapcsán.
SEO jelentések és kimutatások a havidíjas keresőoptimalizálás kapcsán
Még egy dologról érdemes szólnunk a havidíjas keresőoptimalizálás kapcsán: a folyamatos jelentések. A szolgáltatás kialakításakor arra törekedtünk, hogy az ügyfél marketing részlegével is együtt tudjunk dolgozni, illetve az ügyvezető is lássa, hogy merre haladnak a folyamatok és mi történik éppen a weboldallal. Így a Google Search Console kapcsán havi riportokat állítunk össze a marketing részére, megkönnyítve ezzel az ő munkájukat is. Hiszen a marketing egyik legfontosabb eleme az új irányvonalak meghatározása az online jelenlét kapcsán. A „főnöki összefoglaló” kapcsán pedig Google Analyticset használunk. Mivel ez egy bonyolultabb felület, de annál fontosabb, ezért egy általunk összeállított jelentést küldünk tovább az ügyfél számára, hogy a vezetőség is számadatokon keresztül lássa a keresőoptimalizálás gyakorlati eredményeit. Ezekkel együtt egy olyan szolgáltatást hoztunk létre, amely nem csak megoldást nyújt egy adott problémára, de támogatást is az ügyfél saját csapata számára.
Minden POSTban van valami jó!
Marketing ciklus a marketingcsatorna helyett
A Hubspot a marketing nagyköveteként mindig naprakészen [...]
SEO 2022: hogyan változik a keresőoptimalizálás 2022-ben és mi várható 2023-ra
A SEO 2022-es változásait a Google algoritmusainak új preferenciái [...]
Marketing stratégia 2022-ben és ’23-ban
A 2022-es év minden téren izgalmas és változásokkal telinek [...]
NFT marketing és a SEO
Az NFT készítés több szektor sajátja is lett a [...]
Marketing ciklus a marketingcsatorna helyett
A Hubspot a marketing nagyköveteként mindig naprakészen tartja a marketing és sales területének képviselőit, így minket is. [...]
SEO 2022: hogyan változik a keresőoptimalizálás 2022-ben és mi várható 2023-ra
A SEO 2022-es változásait a Google algoritmusainak új preferenciái alakítják. A SEO guruk kilenc szempont alapján csoportosították ezeket a [...]
Marketing stratégia 2022-ben és ’23-ban
A 2022-es év minden téren izgalmas és változásokkal telinek ígérkezik eddig, és ebbe beletartozik az üzleti szféra is. A [...]
NFT marketing és a SEO
Az NFT készítés több szektor sajátja is lett a művészeti szféra mellett. Egy projekt azonban pont annyira lesz sikeres, [...]
A CTA marketing helyett CTV marketing
A ’Call-to-Action’ kifejezés hosszú ideje része a digitális marketing szótárának, az eszközkészletének pedig annál is fontosabb eleme, mert általa [...]
Ingyenes SEO audit és Google helyezésvizsgálat
A digitális transzformáció és a megváltozott élethelyzet következtében az online térben való sikeresség kulcsfontosságú tényezővé vált a mai vállalkozások [...]