• 2022. 05. 10.
  • 4 perc

Az NFT készítés több szektor sajátja is lett a művészeti szféra mellett. Egy projekt azonban pont annyira lesz sikeres, amekkora értéket hozzá kapcsol a piac. A fizetési hajlandóságot értékteremtéssel tudjuk növelni, de sajnos ez sem elég, ha a fogyasztók nem találják meg a termékünket a piacon. Itt válik fontossá a SEO, aminek bevonásával az NFT marketing stratégia teljessé válik.

NFT marketing és SEO

Több korábbi NFT marketing témájú cikkünkben is hangsúlyoztunk, hogy önmagában egy NFT token piacra dobása nem garantálja az sikeres eladásokat. De mégis miért van ez? Az NFT fejlesztések még mindig egy niche szektor vásárlói igényeire specializálódnak. Ez azt jelenti, hogy sokkal kisebb a „merítés”, mert kisebb a célközönség, ugyanakkor a konverziós rátát nagyon magasan tarthatjuk, ha a termékünk sikeres lesz a fogyasztóknál. Ehhez azonban a fogyasztóknak először meg kell találniuk a termékünket. A felmérések alapján a legtöbb NFT token vásárló Google keresések alapján találja meg a kívánt terméket a lehetséges Marketplace-eken. Tehát, ha nem vagyunk benne a top találati listában, akkor leadeket, vásárlókat és jelentős profitot is veszítünk.

NFT marketing keresőoptimalizálással

Ahhoz, hogy a lehető leghamarabb jelentős pozíciókat szerezzünk, az NFT marketing stratégiánk fontos eleme kell, hogy legyen a keresőoptimalizálás. Az NFT termékoldalát SEO-val kell ellássuk, emellett a Google My Business-be is beépíthetjük, ott is keresőoptimalizált tartalommal kiegészítve. Az NFT marketing során készíthetünk a termék mellé egy microsite-ot vagy landing page-et, amely kifejezetten az NFT termékünk mögöttes történetét foglalja össze. Fontos az élményátadás, hiszen ezáltal válik értékessé az NFT token a fogyasztó szemében. Ezt a website-ot mielőbb érdemes felterjeszteni a Google-höz, hogy a crawling és indexing folyamatokat az algoritmusok elvégezzék, és a website így hamarabb beépül a találati listákba. A Google My Business-nél hasonlóan érdemes eljárni, hogy a termékoldal a lehető leghamarabb jelentős pozíciókba kerüljön.

Díjmentes konzultáció és SEO audit

Lépjen velünk kapcsolatba!

SEO nélkül akár 2-3 évbe is telhet mire láthatóvá válik egy weboldal a Google keresőben.
Havidíjas keresőoptimalizálással ezt az időt a harmadára is lehet csökkenteni!

Közösségépítés

Mint minden marketing stratégia, az NFT marketing kommunikáció is több szegmensből tevődik össze. A microsite felépítése webfejlesztési kompetenciát igényel, emellé UX design és branding is szükséges. A keresőoptimalizálás egy újabb sarkos pontja a projektnek, hiszen ezzel támogatjuk meg az elkészített tartalmat az organikus csatornákon. Természetesen ezek mellett influencerek vagy a social media marketing is egy újabb hozzáadott értéket képvisel az NFT token marketing stratégiájában. Ezen felül azonban, amelyet több professzionális marketinges is javasol, az az NFT közösségépítés. Ehhez természetesen a social csatornák is létfontosságúak, azonban a meglévő ügyfélkör/partneri kör és az ő üzleti kapcsolataik jelentős potenciálokat rejtegethetnek. Ha saját ügyfeleinkkel/partnereinkkel kiépítettük a szakmai bizalmat, akkor az ő kapcsolati hálójuk is felvevőpiaca lehet a termékünknek, vagy akár a marketingben is segítségünkre lehetnek.

NFT marketing TIPP

Az NFT marketingkommunikáció egy többösszetevős folyamat, amely nem csak a fejlesztői kompetenciát igényli, hanem egy komplex és átfogó tervezési procedúra, amelyben a UX design, a projekttervezés, a tartalomkészítés és a SEO is jelen van. Ehhez egy összeszedett, agilis csapatra van szükség, így érdemesebb egy NFT marketing ügynökség szakmai tapasztalatára hagyatkoznunk, ha NFT token fejlesztésben gondolkozunk.

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk.

Kövess minket a közösségi médiában!

LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

Kövess minket a közösségi médiában!

LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

LinedIn profil

LinkedIn profil

YouTube csatorna

Youtube