seo audit

Hogyan zajlik a SEO audit és miért fontos?

A keresőoptimalizálás manapság a webfejlesztés folyamatának egyik legmeghatározóbb eleme. A Google monopóliuma alatt oda kell figyelnünk a weboldalunk technikai és tartalmai elemire egyaránt, máskülönben üzletünk láthatja kárát a mulasztásnak. A mai világban már nem feltételezheti egyetlen vállalat sem, hogy elég a kapcsolatokon és az ismeretségeken keresztüli üzletszerzés. Túl sok minden migrált át a webre, és az [...]

Hogyan zajlik a SEO audit és miért fontos?2019-09-17T06:26:30+00:00

Keresőoptimalizálás (SEO) a gyakorlatban

Amikor a SEO és az ezzel kapcsolatos folyamatok kerülnek terítékre, sokszor fogalomzavar övezi ezt a területet. Manapság a SEO, azaz a keresőoptimalizálás, egy sikeres vállalkozás marketing stratégiájának egyik kulcsfontosságú eleme, mégis sokszor tartják valamiféle túlértékelt, felkapott trendnek. Ezzel a tévedéssel a fejükben bennünket is kerestek már meg ügyfelek. A kulcs az ügyfél szón van, ugyanis [...]

Keresőoptimalizálás (SEO) a gyakorlatban2019-09-02T08:00:57+00:00

SEO audit – Mikor érdemes alkalmazni?

SEO elemzést kell alkalmaznunk abban az esetben, ha valós képet szeretnénk kapni a weboldalunk állapotáról. Az organikus keresési eredmények sikerének vagy éppen sikertelenségének okai három fő területre bonthatóak: technikai SEO audit, tartalmi SEO audit illetve a linkprofil elemzés. Mind a három terület önálló auditációs folyamatot és analizáló szoftvert igényel, amelynek riportjai számos, hasznos információt tartalmaz [...]

SEO audit – Mikor érdemes alkalmazni?2019-06-25T10:19:31+00:00