Haptikus érzékelés a virtuális valóságban
A látás után az érintés a második legfontosabb módja annak, hogy megértsük a minket körülvevő világot, és kölcsönhatásba lépjünk vele. Ez is egy elemi része annak, hogy az emberek [...]
A látás után az érintés a második legfontosabb módja annak, hogy megértsük a minket körülvevő világot, és kölcsönhatásba lépjünk vele. Ez is egy elemi része annak, hogy az emberek [...]
Az AR fejlesztés piaca az elmúlt években folyamatosan növekvő tendenciát mutatott[...]
Az immerzív technológiák manapság már a mindennapok részévé kezdenek válni, azonban sokszor nem nyilvánvaló, hogy melyek azok a különbségek, amelyek elválasztják és ezzel együtt egyedivé teszik az egyes fejlesztéseket. [...]
Lezajlott a 2021-es CES kiállítás, természetesen online verzióban, ahol megannyi új VR fejlesztés és az AR technológia úttörőit láthattuk felvonulni. Haptikus öltönyök és kesztyűk, valamint AR és VR szemüveg [...]
Az immerzív virtuális valóság nem csak a játékok világában jelent már üzleti potenciált. Az utóbbi hónapok gyümölcse egy újabb VR alkalmazás, amelyet a Bakonyerdő Zrt. számára fejlesztett csapatunk. [...]
Az utóbbi években több multi is beszállt a VR piacára mind szoftveres, mind pedig hardveres eszközök és alkalmazások gyártásával. A Facebook Oculus Quest-je ár-érték arányban kiemelkedő a piacon, amelyet a [...]
A VR – AR fejlesztés hazánkban is egyre nagyobb teret szerez [...]
Az AR / VR fejlesztés az utóbbi időben hatalmas technológiai bummon ment keresztül és egyre több területen jelenik meg [...]
A tavalyi évben, 2018-ban jelent meg Steven Spielberg egyik legújabb alkotása, a Ready Player One. A könyv adaptáció nagyon sikeresnek bizonyult, a történet sem rossz, emellett a ’70-es évekbeli [...]
A Ted Talkok mindig is érdekes témákat dolgoztak fel, a meghívottak között különböző professzoroktól marketinges gurukig mindenki megfordul. A hipotézisek, felfedezések, tudományos előrehaladás, pszichológiai problémák és a mentális [...]