Haptikus érzékelés a virtuális valóságban
A látás után az érintés a második legfontosabb módja annak, hogy megértsük a minket körülvevő világot, és kölcsönhatásba lépjünk vele. Ez is egy elemi része annak, hogy az emberek [...]
A látás után az érintés a második legfontosabb módja annak, hogy megértsük a minket körülvevő világot, és kölcsönhatásba lépjünk vele. Ez is egy elemi része annak, hogy az emberek [...]
Az immerzív technológiák manapság már a mindennapok részévé kezdenek válni, azonban sokszor nem nyilvánvaló, hogy melyek azok a különbségek, amelyek elválasztják és ezzel együtt egyedivé teszik az egyes fejlesztéseket. [...]
Az immerzív virtuális valóság nem csak a játékok világában jelent már üzleti potenciált. Az utóbbi hónapok gyümölcse egy újabb VR alkalmazás, amelyet a Bakonyerdő Zrt. számára fejlesztett csapatunk. [...]
Az utóbbi években több multi is beszállt a VR piacára mind szoftveres, mind pedig hardveres eszközök és alkalmazások gyártásával. A Facebook Oculus Quest-je ár-érték arányban kiemelkedő a piacon, amelyet a [...]
A VR – AR fejlesztés hazánkban is egyre nagyobb teret szerez [...]
Az Oculus standalone VR szemüveg lenyűgőző eredményt produkál személyi számítógépes háttér nélkül is [...]
A tavalyi évben, 2018-ban jelent meg Steven Spielberg egyik legújabb alkotása, a Ready Player One. A könyv adaptáció nagyon sikeresnek bizonyult, a történet sem rossz, emellett a ’70-es évekbeli [...]
A 2010-es évek közepétől indult meg a VR, AR és a talán kevésbé ismert MR, azaz a kevert valóság iránti érdeklődés növekedése, ezzel együtt pedig a piac bővülése. [...]
Több blogposztunkban is foglalkoztunk már a VR világával és a technológiai fejlődés gyorsaságával, jellegével ezen a téren. [...]
A virtuális valóság és a kiterjesztett valóság világa egészen magával ragadó élményeket tud nyújtani az embereknek napjainkban, és ezt nem csak a szórakoztatás terén teszi. A legismertebb felhasználása [...]