Több mint 30 éve az ügyfelek szolgálatában
A Printosh Advertising több mint 30 éve állandó szereplője a hazai és nemzetközi reklámpiacnak. 1992-ben alakult, nyomdai, grafikai és kreatív tervezési tapasztalatokkal. Filozófiánk világos volt: a legkorszerűbb technikai háttérrel, a klasszikus nyomdai hagyományokat ápolva, a mindenkori ügyféligényeket kielégítve végezzük, kreatív feladatokat. Munkánkat értékelte a piac, gyorsan sikerült nemzetközi vállalatok megbízásait elnyernünk és máig megtartani. A technológiák, a piac és az elvárások fejlődésével, együtt fejlődtünk mi is. Tapasztalatainkat megtartva, kompetenciánk folyamatosan bővült. A kreatív grafikai stúdióból, full service reklámügynökség, a további fejlődés során pedig alkalmazás- és szoftverfejlesztő vállalat lett az aktuális státuszunk.
Főbb kompetenciák
Printosh Advertising, mint digitális innovációs ügynökség
A gyakorlatban egy digitális innovációs ügynökségként működünk. Segítjük a cégeket abban, hogy olyan termékekkel jelenjenek meg a piacon, vagy fejlesszenek saját használatra, amelyek 3-5 év múlva is sikeresek lehetnek. Jövőálló dolgokat próbálunk kitalálni és építeni, szorosan együttműködve a megrendelővel, hiszen ő ismeri a saját üzletét és piacát, mi pedig digitális termékfejlesztési specialistaként működünk közre. Az ügyfelek számára ugyanis komoly kockázat a gyorsan változó technológiai körülmények és fogyasztói igények miatt, hogy egy-egy nagy áldozatokkal járó fejlesztés vajon évek múltán is sikeres marad-e.
Az új munkatársak kiválasztásakor meritokratikusan járunk el, vagyis nem az a lényeg, hogy milyen képzettséget vagy munkatapasztalatot tud valaki felmutatni. Sokkal fontosabb a szakmai tudás, a tanulás iránti nyitottság és az együttműködéshez szükséges személyiségjegyek megléte, és persze ebben az ágazatban nem kérdés, hogy mindenkinek legalább társalgási szinten kell tudnia angolul. Aki pedig bekerül a céghez, számíthat rá, hogy a szakmai kihívások mellett elvárás lesz a napi rendszerességű tanulás, ami kulcsfontosságú abban, hogy a cég lépést tudjon tartani a rendkívül gyorsan fejlődő és változó szakterület legújabb fejleményeivel.
Akik megtiszteltek bizalmukkal
Esettanulmányok
Minden POSTban van valami jó!
Az immerzív médiumok – WebAR, AR, VR, XR, AI – jövője
Hogyan fogja forradalmasítani az WebAR / AR / [...]
Immerzív marketing – az új vesszőparipa 2023-ra
A 2020-as évek változásai megnehezítették az üzleti világban való [...]
EdTech AR fejlesztés: a jövő oktatása
A kiterjesztett valóság technológia már a 2010-es évek végén [...]
EdTech applikáció fejlesztés
Az utóbbi évek technológiai forradalmai erősen befolyásolták az oktatási [...]