NFT marketing és a SEO
Az NFT készítés több szektor sajátja is lett a művészeti szféra mellett. Egy projekt azonban pont annyira lesz sikeres, amekkora értéket hozzá kapcsol a piac. A fizetési hajlandóságot értékteremtéssel [...]
Az NFT készítés több szektor sajátja is lett a művészeti szféra mellett. Egy projekt azonban pont annyira lesz sikeres, amekkora értéket hozzá kapcsol a piac. A fizetési hajlandóságot értékteremtéssel [...]
A ’Call-to-Action’ kifejezés hosszú ideje része a digitális marketing szótárának, az eszközkészletének pedig annál is fontosabb eleme, mert általa mérhető statisztikák kerülnek a szakemberek kezébe. Nem régiben azonban megjelent [...]
A digitális transzformáció és a megváltozott élethelyzet következtében az online térben való sikeresség kulcsfontosságú tényezővé vált a mai vállalkozások életében. Sikeresnek lenni és forgalmat növelni azonban nem csak webes [...]
A Mobile-First Indexing már 2014 óta jelen lévő fogalom, amelyet a Google vezetett be az organikus keresési trendekbe és a szűrőalgoritmusába. [...]
A Mobile-First Indexing már 2014 óta jelen lévő fogalom, amelyet a Google vezetett be az organikus keresési trendekbe és a szűrőalgoritmusába. [...]
A HubSpot sales és marketing területen vezető portállá nőtte ki magát az utóbbi évek során. [...]
SEO elemzést kell alkalmaznunk abban az esetben, ha valós képet szeretnénk kapni a weboldalunk állapotáról. Az organikus keresési eredmények sikerének vagy éppen sikertelenségének okai három fő területre bonthatóak: technikai [...]
A keresőoptimalizálás folyamatának egyik legfontosabb stratégiai pontja a naprakész és rendszeres SEO jelentés illetve kimutatás elkészítése, majd azok elemzése. Az átadott riportok mutatják meg, hogy éppen hol tartunk a [...]