Extended Reality

Immerzív marketing – az új vesszőparipa 2023-ra

A 2020-as évek változásai megnehezítették az üzleti világban való boldogulást: jött egy pandémia, amely átalakításra késztette az összes üzletágat; közben technológiai bummok sorozata következett be; most pedig gazdasági recesszióval [...]

Immerzív marketing – az új vesszőparipa 2023-ra2023-01-31T16:43:15+01:00

„Mouth-haptics”: Haptikus érzékelés szájon keresztül

Egy amerikai egyetemi kutatócsoport a haptikus érzékelés területén alkotott újat. A „száj-haptika” innovációjának egyik célja, hogy a virtuális valóság érzékelést és az eszközök elérhetőségét is felhasználóbarátabbá tegyék. A projekt [...]

„Mouth-haptics”: Haptikus érzékelés szájon keresztül2023-02-03T15:40:04+01:00

Az XR technológia – azaz a kibővített valóság térhódítása

Az AR fejlesztés piaca az elmúlt években folyamatosan növekvő tendenciát mutatott, habár leginkább a kínai és az amerikai régiókban volt ez eddig a legészrevehetőbb. [...]

Az XR technológia – azaz a kibővített valóság térhódítása2023-02-03T13:58:18+01:00
Go to Top