Üzleti helyzet:
Az orosz piac sajátossága, – szemben a magyar vagy más EU-s piacokkal – hogy a beteg recept nélkül is megvásárolhatja bármelyik gyógyszert teljes áron a patikákban (nincs különbség az OTC és vényköteles termékek között). Az orvosnak egyedül a diagnosztizálásban van szerepe és javaslatot tehet a választott gyógyszerre, éppen ezért rendkívül fontos, hogy jól ismerje a termékeket, azok előnyeit a vetélytársakhoz képest és ezeket meggyőzően tudja kommunikálni a beteg felé. Annak érdekében, hogy növeljék az EGIS termékek arányát az orvosi javaslatok során, a cég úgy döntött, hogy korábbi nyomtatott brosúráit és kiadványait sokkal interaktívabb táblagépes anyagokra cseréli.
Javasolt megoldás
Egy táblagépre optimalizált, natívan programozott, intelligens, integrált, értékesítési és menedzsment támogató rendszert fejlesztettünk és vezettünk be az EGIS Oroszország Healthcare divíziójában.
Technikai megvalósítás
Android platformon, Samsung táblagépen és az ügyfél szerverén futó rendszert üzemeltettünk.
Üzleti eredmény
A korábban említett speciális orvos pozíció miatt (az orvos csak ajánlásokat tesz, végül a beteg dönti el, hogy melyik gyógyszert választja) eredményként tudjuk elkönyvelni, hogy az EGIS termékek ismertsége az orvosok között szignifikánsan emelkedett.
Megrendelő
Egis Oroszország
Megbízás
TabletBizz Closed Loop Marketing
Orvoslátógatói Rendszer fejlesztése és bevezetése – 800 orosz orvoslátogató támogatására
Árajánlatkérés
Amennyiben projekt bemutatásunk felkeltette érdeklődését, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!