Üzleti helyzet:
Az AEGON Magyarország egyik vezető biztosítója, amely kiemelt értékesítőit szerette volna megtámogatni az egyik kockázati életbiztosítási termékéhez (AEGON Libra) kapcsolódó interaktív, bevonó táblagépes anyaggal (eBrosúra).
Javasolt megoldás
Egy olyan, adott termékhez (AEGON Libra) kapcsolódó táblagépes anyagot fejlesztettünk és vezettünk be, amely a korábbi anyagokhoz képest sokkal szemléletesebben, az ügyfeleket érzelmileg jobban bevonó módon mutatta be ezt a bonyolult biztosítási terméket.
Technikai megvalósítás
HTML5-ben programozott, online eBrosúra, amelyet később az ügyfél kérésére egy iOS platformon, iPad táblagépen futó, az ügyfélnek elkészített saját app store-on keresztül letölthető natív alkalmazás (aktív internetkapcsolat nélkül is működik) alakítottunk át.
Üzleti eredmény
Az online eBrosúrának, majd applikációnak köszönhetően az értékesítők az ügyfeleket érzelmileg bevonóbb módon tudták a terméket bemutatni, amelynek következtében az értékesítések sikeresebbé váltak, ezt a piaci adatok is alátámasztják.