Üzleti helyzet:
Az orvoslátogatók nyomtatott brosúrákkal és kiadványokkal látogattak. A rövidülő látogatási idő miatt az eddigi látogatói anyagokhoz képest jóval interaktívabb, informatívabb és bevonóbb anyagokra, valamint azok gyors és könnyű kezelhetőségét biztosító táblagépes CLM rendszerre volt szükség.
Javasolt megoldás
Egy táblagépre optimalizált, natívan programozott, intelligens, integrált, értékesítési és menedzsment támogató, valamint eLearning rendszert fejlesztettünk és vezettünk be a Bayer Healthcare vényköteles termékeket forgalmazó divíziójában.
Technikai megvalósítás
iOS platformon, iPad táblagépen és az ügyfél szerverén futó rendszert üzemeltetünk.
Üzleti eredmény
A rendszer által generált látogatási adatok alapján látogatási „best practice”-ek kerültek kialakításra, amelynek eredményeként a látogatások színvonala emelkedett. A sikeres működés eredményeként több más divízióban is (Bayer Animal Health, Bayer CropScience) bevezetésre került a rendszer.