Üzleti helyzet:
Az ügyfél egy hibrid, Windows 7-es táblagépen futó, korlátozottan patikalátogatási CRM adatokat gyűjtő rendszerrel rendelkezett. A korszerűtlenné vált CRM rendszert szerették volna kibővíteni, a látogatókat jobban támogató tartalmakkal feltölteni.
Javasolt megoldás
Megtartva a Windows 7-es platformot és hardvert egy, a meglévő CRM rendszer adatait felhasználó, interaktív és látványos tartalmakat kezelő CLM rendszert vezettünk be az OTC divízióban. További fejlesztés során a rendszert Windows 8.1 platformra is átmigráltuk.
Technikai megvalósítás
Windows 7-es platformon, illetve a későbbiekben Windows 8 platformon, Acer Iconia táblagépen és saját szerverünkön futó rendszert üzemeltetünk.
Üzleti eredmény
A technikai adatok bevitele mellett a rendszert már célzott értékesítési üzenet átadásra is alkalmas, amelynek köszönhetően a látogatások a patikusok számára tartalmasabbá és bevonóbbá váltak.