Üzleti helyzet:
Az OTP tulajdonában lévő DSK Bank, Bulgária vezető lakossági és kisvállalkozásokat kiszolgáló bankjának Privat Banking üzletága ügyfél akvizíciós céllal és az értékesítői támogatására a meglévő CRM rendszerét szeretné egy CLM rendszerrel bővíteni.
Javasolt megoldás
Egy üzleti parnerünkön keresztül, már meglévő CRM adatbázisokkal – adattárházon keresztül – kommunikáló értékesítési és menedzsment támogató rendszert fejlesztettünk és vezettünk be a Privat Bankink és a KKV üzletág részére.
Technikai megvalósítás
Mindkét platformon futó iOS (iPad) és Win 8.1 (Prestigio) táblagépes rendszer, Node JS alapú Server háttérrel és egy HTML5 alapú Admin interface, a Server adatainak megjelenítésére.
Üzleti eredmény
A rendszer most Pilot üzemmódban működik, a végleges bevezetése folyamatban van. Pozitív visszajelzések alapján tervezik további üzletágak bevonását is a TabletBizz CLM Rendszer-be.