Üzleti helyzet:
Egy nemzetközi biztosítótársaság magyarországi leányvállalatának készült egy olyan komplex sales támogató, nyugdíjelőtakarékossági terméküket magyarázó, értelmező kalkulátor, amely az érveket és indokokat a számok nyelvén is bemutatja, és egy komplett 6 hónapos kampány legfőbb elemeként, forgalom- és ismertségnövekedést jelentett a biztosító számára.
Javasolt megoldás
Az általunk tervezett és fejlesztett nyugdíjelőtakarékossági kalkulátor, nem pusztán az áttekinthető és könnyű használatával meggyőző, hanem már egy komplex ebrosúrának is tekinthető, mivel nemcsak szűken vett értelemben számokkal kalkulál, hanem érvek és indokok felsorolásával is meggyőzi az ügyfelet arról, hogy a racionális számok és az emócionális érvek együttes tudásának a birtokában lehet tényleges döntést hozni.
Technikai megvalósítás
HTML5-ben programozott, online kalkulátor (eBrosúra), amelynek felhasználása desktop vagy tabletes böngészőben futatva történik. A csak online üzemmódban működő alkalmazás korlátozott adatgyűjtést is végez, letöltési és futtatási adatok gyűjtése folyik a meghatározott 6 hónapos kampányidőszak alatt.
Üzleti eredmény
Az online kalkulátor / eBrosúrának, köszönhetően az értékesítők az ügyfeleknek érzelmileg bevonóbb módon tudták a terméket bemutatni, amelynek következtében az értékesítések sikeresebbé váltak, ezt a 6 hónapos kampányidőszak alatti piaci adatok is alátámasztották.
Megrendelő
Nemzetközi Biztosító magyarországi leányvállalata
Megbízás
Értékesítés támogató nyugdíjelőtakarékossági kalkulátor / eBrosúra fejlesztése az életbiztosítási üzletág értékesítési támogatására
Árajánlatkérés
Amennyiben projekt bemutatásunk felkeltette érdeklődését, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!