Rendszergazda szolgáltatás

rendszergazda szolgáltatás Budapest

Rendszergazda szolgáltatásunkat elsősorban olyan mikrovállalkozásoknak illetve kis és középvállalkozásoknak ajánljuk, amelyek professzionális megoldást keresnek a napi szinten felmerülő informatikai problémáikra. Legyen szó eseti megbízásról (pl: informatikai infrastruktúra kiépítése) vagy akár havidíjas rendszergazda szolgáltatás Budapest környéki igénybevételéről (pl: több munkaállomás és szerver rendszeres felügyelete) cégünk minden esetben ingyenes helyszíni felméréssel támogatja az ideális megoldás kiválasztását. Rendszergazda szolgáltatás főbb feladatai közé tartozik a telefonon vagy távoli elérésen keresztül történő segítségnyújtás (helpdesk), az adatmentés vagy visszaállítás, az informatikai géppark fejlesztése (beszerzés), a szoftverek karbantartása, a levelezőszerver menedzselése és az egyéb irodai eszközök támogatása.

Rendszergazda bérlés – havidíjas rendszergazda szolgáltatás

Az IT infrastruktúra karbantartásának kapcsán sok olyan ügyféllel találkoztunk, akiknek éveken keresztül volt megbízott rendszergazdájuk cégen belül. Sok esetben azonban azért váltottak havidíjas vagy az eseti rendszergazda szolgáltatás Budapest környéki lehetőségére, mert idővel a saját szakemberük által elvégzett munka mennyisége csökkent, a problémák viszont nem oldódtak meg. Olyanokkal is találkoztunk, akik minden eddigi problémájukhoz az ismerősük ismerősét hívták, aki nem értett a feladathoz, de rövid időre elfedte az égető problémát. A rendszergazda szolgáltatás nem csak egy egyszeri feladat a számunkra, hanem egy folyamatos segítségnyújtás, amely magában foglalja a karbantartást, a frissítések és újdonságok figyelését, és az ügyfél megfelelő tájékoztatását is. Mivel havidíjas alapon működünk és nem állandó a fizikai jelenlét, így mindenről pontos dokumentációt készítünk.

Mik az előnyök?

Gyakori probléma, hogy a 10-15 évvel ezelőtt összerakott infrastruktúrát nem felügyelik. Egyszer kiépítették a vállalaton belül, és azóta „úgy ahogy működik”, így sokan már csak akkor fordulnak szakemberhez, amikor a hibák miatt több napos vagy hetes leállás következik be. A megelőzés az egyik legfontosabb szempont, amelyet figyelembe kell venni az IT infrastruktúránk kapcsán. A rendszergazda szolgáltatás egyik lényege, hogy a rendszeres felméréseknek köszönhetően időben kiszűrjük a problémát, és olyan lehetőséget javasolunk, amelyek nem csak gazdaságosak, de hosszú távon jelentenek megoldást. Így például új eszközök beszerzésénél is segítünk, hiszen a rendszergazda tisztában van a technikai feltételekkel, és az esetek 90%-ában még olcsóbb megoldást is javasol. Mivel munkaidejét teljes mértékben a különböző ügyfeleknél történő problémamegoldás teszi ki, rengeteg tapasztalattal rendelkezik, és gyorsabban is reagál a hirtelen fellépő hibákra.

Az ügyfélbiztonság a legfontosabb

A rendszergazda szolgáltatás számunkra egy személyes kapcsolatot jelent, amelyben mi teljes mértékű supportként vagyunk jelen az ügyfél életében. Találkoztunk olyan „szakemberekkel”, akik azért nem javasoltak egy-egy megoldást a súlyos ügyfélproblémára, mert az számunkra kevesebb hasznot jelentett volna. Ez gyakori a szervergépek üzemeltetése és karbantartása kapcsán, hiszen gépenként történik a számlázás és a fizetés. Ügyfeleink közül sokan nem voltak tisztában a licence újraeladásának lehetőségével sem, mert korábban a saját rendszergazdájuk nem tájékoztatta őket. Pedig egy-egy nagyobb beszerzésnél százezreket tudtak volna spórolni ezen. A dokumentáció hiánya pedig állandó probléma, valamint az is, hogy a kulcsokat és jelszavakat nem tárolják megfelelően. Mi mindig szervezetten kezeltük ezeket, tudjuk, minek hol van a helye, így semmi sem vész el. Az ügyfél biztonsága a legfontosabb számunkra, és a visszajelzések alapján rá is szolgáltunk a bizalmukra.

Ingyenes helyszíni felmérés rendszergazda szolgáltatás esetén!

Az ingyenes helyszíni felmérés ajánlatunk és a havidíjas rendszergazda szolgáltatás Budapest környékén vehető igénybe. A szolgáltatás igénybevételéhez előzetes időpont-egyeztetés szükséges.

Havidíjas rendszergazda szolgáltatás

Havidíjas rendszergazda szolgáltatás árak

Model 1

20 000 Ft+ Áfa / hó
  • 1-5 munkaállomás rendszeres felügyelete
  • Szerver nélkül
  • Egyeztetett időpontban helyszíni kiszállás minden hónapban
  • Korlátlan távoli segítségnyújtás

Model 2

35 000 Ft+ Áfa / hó
  • 5-10 munkaállomás rendszeres felügyelete
  • 1 szerver állandó felügyelete
  • Egyeztetett időpontban maximum 2 helyszíni kiszállás minden hónapban
  • Korlátlan távoli segítségnyújtás

Model 3

60 000 Ft+ Áfa / hó
  • 20-30 munkaállomás rendszeres felügyelete
  • 1-2 szerver állandó felügyelete
  • Egyeztetett időpontban helyszíni kiszállás minden hónapban, ezen felül igény szerinti, korlátlan kiszállás
  • Korlátlan távoli segítségnyújtás

Az ajánlatban szereplő havidíjas rendszergazda szolgáltatás árak tájékoztató jellegűek.
A helyszíni felmérést követően lehetőség van egyedi árajánlat kérésére.

Rendszergazda szolgáltatás eseti megbízással

Azoknak az ügyfeleinknek ajánljuk, akiknek nincs szükségük a folyamatos rendszergazda szolgáltatás csomagok igénybevételére, csak időszakonként. Számos partnerünk rendelkezik informatikus kollégával, aki el tudja látni a hétköznapi feladatokat, de nagyobb műveletek esetén már szükség van a külső szakember bevonására is.

Kiszállási díj

6 500 Ft / alkalom

A kiszállási díj a felmért óradíjakon felül kerül kiszámlázásra. Nem vonható össze az óradíjjal.

Óradíj

6 000 Ft + áfa

Minden megkezdett munkaóra esetén egy teljes óradíjat számlázunk.

Gyakran ismételt kérdések rendszergazda szolgáltatás témában

Az üzenetek tárolására használt fájlok maximális mérete előre meghatározott mindkét program esetében; ezt a limitet elérve szükség van az üzenetek archiválására / áthelyezésére / törlésére, majd a tárolófájl tömörítésére.

A hálózatra kötött eszközöknek rendelkeznie kell egy IP címmel, aminek segítségével elérhetőek a hálózat más eszközei számára. Ha ez a cím valamilyen okból megváltozik a nyomtatónál, elérhetetlenné válhat a korábban beállított gépeken. A nyomtatóhoz rendelt IP cím fixálásával megszűnik a probléma.

Hardveres eredetű lassulásnál legtöbb esetben elegendő 3 alkatrész terhelésének szoftveres ellenőrzése. Ezek az alkatrészek sok esetben kiválthatóak gyorsabb darabokkal. Normálistól eltérő szoftveres terhelésnél be kell azonosítani a problémás programo(ka)t, majd ez alapján keresni megoldást a hibás működés kiküszöbölésére.

Régi operációs rendszerekre (jellemzően Windows vonalon XP, Vista, OS X vonalon 10.9 és régebbi) egyre több fejlesztő nem fog kiadni naprakész programokat. Ugyan a régebbi programverziók még használhatóak, de lehetőségekhez mérten érdemes átgondolni, megtervezni egy esetleges modernizálást.

Sűrűbben előforduló nyári probléma 2-3 évnél régebbi, sokat használt gépek esetében. Erős terhelésnek kitett és/vagy meleg környezetben használt számítógépek hűtésénél szükség lehet a hűtés takarítására, hővezető paszta cseréjére, hogy megelőzhető legyen a hővédelem miatti hirtelen gépleállás.

Rendszeres biztonsági mentés esetén egyszerűen visszaállítható szinte bármi, ennek hiányában vannak szoftveres megoldások, amik sok esetben a nem rég törölt adatokat vissza tudják állítani. Ha hardveres hiba áll a háttérben, a szoftveres kísérletezés tovább ronthat a helyzeten; érdemes lehet profi, adatmentéssel foglalkozó céget is bevonni.

Segédanyag a távoli eléréshez

Miért a TeamViewer?

  • Idő- és pénzmegtakarítás

  • A munkára koncentrálhat a hátráltató körülmények helyett
  • Biztonságos és hatékony
2019-10-30T12:29:20+00:00