A webfejlesztés területe több potenciált is rejteget magában a céges honlap készítés lehetőségein túl. Több összetevőből áll, mint a UX/UI design, SEO és CRO, valamint ezeket webáruház készítés során vagy landing page megalkotásánál is fel tudjuk használni. Minderre pedig mi a WordPress-t ajánljuk.

Napjainkra az értékesítés, vásárlás, ügyfélszerzés területei és funkciói is az internet világába migráltak, így digitális innovációs ügynökségként a céges weboldal készítés során biztosítanunk kell a cégek számára a megfelelő ügyfélkommunikációt, termékmegjelenítést, elérhetőséget és a forgalom monitorozását is. Mindezek megvalósításához szükséges a legmodernebb webes technológiák és keretrendszerek alkalmazása. Az évek során mindig arra törekedtünk, hogy ezeket ne csak használjuk, hanem összehangolva alkalmazzuk az optimalizált webfejlesztés követelményeinek megfelelve.

Lépjen kapcsolatba velünk a webfejlesztés & SEO terület kapcsán!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!

webfejlesztés

Webfejlesztés alapjai – mi legyen az első lépés a sikeres online megjelenés felé?

Egy sikeresen működő weboldalnak több összetevője van, amelyek önálló kompetenciaként emelkedik ki a webfejlesztés folyamata során. Azonban az első lépések egy jól működő website létrehozása felé, az az, hogy tisztán lássuk az elérendő üzleti célokat. Ennek megfelelően az első konzultációk során a konkrét problémát tárjuk fel és az annak megoldását vizionáljuk az ügyféllel együtt. Szükséges általában egy web-audit, amelynek során a meglévő weboldalt elemezzük ki off-page és on-page SEO szempontjából, valamint a hozzá tartozó linkprofilt is kielemezzük. Ennek alapján a céges honlap készítés lépéseivel elkészítünk egy projekttervet, amelyet az ügyfél budget-jéhez mérten alakítunk ki.

webfejlesztés

Webfejlesztés alapjai – mi legyen az első lépés a sikeres online megjelenés felé?

Egy sikeresen működő weboldalnak több összetevője van, amelyek önálló kompetenciaként emelkedik ki a webfejlesztés folyamata során. Azonban az első lépések egy jól működő website létrehozása felé, az az, hogy tisztán lássuk az elérendő üzleti célokat. Ennek megfelelően az első konzultációk során a konkrét problémát tárjuk fel és az annak megoldását vizionáljuk az ügyféllel együtt. Szükséges általában egy web-audit, amelynek során a meglévő weboldalt elemezzük ki off-page és on-page SEO szempontjából, valamint a hozzá tartozó linkprofilt is kielemezzük. Ennek alapján a céges honlap készítés lépéseivel elkészítünk egy projekttervet, amelyet az ügyfél budget-jéhez mérten alakítunk ki.

Best Practices a webfejlesztés során

Fontosnak tartjuk azt is bemutatni, hogy melyek azok a kompetenciák, amelyekre kiemelt figyelmet fordítunk a webfejlesztés alatt. Ezeken a területeken több éves szakmai tapasztalattal rendelkezünk, és fontos ismernünk ezek lényegét, hiszen a webfejlesztés alapjai közé tartoznak, és hogy megértsük azok tényleges értékét és hasznosságát céges weboldal készítés során.

Hogyan lesz gazdaságos a céges weboldal készítés?

CMS rendszer és agilis csapatmodell: a KKV-barát kombináció

Alapvetően természetesen nem csak KKV-k számára dolgoztuk ki ezt a kedvező megoldást, de céges weboldal készítés esetén a start-up és a KKV szektor számára valóban ideális lehetőség. A CMS webfejlesztés sokkal kevesebb költséget emészt fel, mint a tisztán úgymond ’scratch’-ből létrehozott, a nulláról felépített webes tartalom elkészítése. Mivel ez kevesebb idő, ezért nyilvánvalóan kevesebb költség is. Emellett pedig olyan agilis csapatmodellt dolgoztunk ki, amely sprintekre és mérföldkövekre építve napokat delegál az ügyfélhez heti/kétheti rendszerességgel, amelyek folyamán párhuzamosan folyik az igényelt kompetenciák munkavégzése.

Céges weboldal készítés

Díjmentes konzultáció és SEO audit

Lépjen velünk kapcsolatba!
SEO nélkül akár 2-3 évbe is telhet mire láthatóvá válik egy weboldal a Google keresőben.
Havidíjas keresőoptimalizálással ezt az időt a harmadára is lehet csökkenteni!

Egyedi weboldal fejlesztés vagy CMS webfejlesztés?

Természetesen mindkét forma mellett megvannak a pro és kontra érvek, azonban a mai felgyorsult világban a CMS fejlesztések nagy előnnyel indulnak. A ma létező weboldalak már több mint harmada WordPress alapú, és multicégek is bőven akadnak a használói között. Amellett, hogy sokkal kevesebb időt vesz igénybe a fejlesztés, amivel pedig költséghatékonyabb, mint azt fentebb említettük, rendelkezik ’developer’, azaz fejlesztői verzióval. Az egyedi fejlesztéseknél ez nem mondható el, emellett minden változtatást programozói ismeretek birtokában tudunk csak felvinni, így a HTML programozás és az FTP szerverek ismerete sem maradhat el. Emellett a designt az az alapprogramba szüksége beírni, míg WordPress weboldal készítés során ez sokkal egyszerűbben megoldható, de eredményben azonban ugyanazt tudjuk elérni.

Az egyedi weboldal fejlesztés azonban CMS fejlesztéseknél is érvényes tud maradni, csak nem a nulláról kezdjük a felépítést. A Front-end az természetesen úgy épül már fel, hogy mobilbarát verziót hozunk létre, így a fogyasztói út és élmény áll a középpontban. A Back-end fejlesztése során pedig a monolitikus programozás elvét követjük, tehát egy programozó, egy feladat. Az alapvető best practises mellett, mint a SOLID és a DI, a TDD is fontos részét képezi a munkánknak, azaz a test-driven development. Tehát mindent, amit élesíteni fogunk, többszöir bugfix és tesztelés alá vetünk. Ez CMS fejlesztéseknél is ugyanolyan alapelven működik, mint az egyedi fejlesztéseknél, csak míg CMS rendszernél ezt developer módban vagyunk képesek véghezvinni, egyedi weboldal fejlesztés során addig hosszú órákra kieshet a site a karbantartás miatt.

Webáruház fejlesztés: Mit nyerek a WooCommerce-szel?

Fontos hangsúlyozni, hogy nem akkor kell jól strukturálni a webáruházunkat, ha már 1000 termék fölött járunk. Pár száz terméknél is fontos, hogy megfelelően tudjunk közöttük keresni, és ezek szintén keresőoptimalizált tartalmak legyenek. Az emberek 96%-a nem megy tovább a Google első 10 találata után, ami azt jelenti, hogy ha egy alapvető termékkategória oldalával bejutunk az első oldali találati listára, akkor lényegesen több kereskedelmi tranzakciót tudunk lebonyolítani. Tehát tisztán profitot jelent. Így már pár száz terméknél érdemes megfontolni a jól strukturált webáruház készítés lehetőségét, és hogy a kezdetektől keresőoptimalizáljuk a termékkategóriák oldalait, hiszen milliós nagyságrendben jelenthet ez különbséget.

Hogyan tudok leadeket generálni a webfejlesztés segítségével?

A webfejlesztés során nem csak céges weboldal készítés vagy webáruház készítés létezik, hiszen rengeteg más céllal létrejött weboldal is van, amelynek más a felépítése és a struktúrája, de ugyanúgy vállalati marketing és üzleti célokra használatosak. Ebből hoztunk el Önnek most két példát.

Mi a Landing page és mire jó nekem?

Alapvetően a landing page egy olyan weboldal, amely kifejezetten reklám és/vagy marketing céljából készült el. Tipikusan olyan weboldalak, amelyek promóciós e-mailekben linkként jelennek meg vagy éppen a hirdetési felületek visznek ezekre a site-okra. Az egyetlen célja ezeknek az oldalaknak a CTA növelése, tehát a vásárlói avagy fogyasztói reakciók növelése, ami pedig a konverzióoptimalizálás egyik eszköze. A landing page-ek különösen akkor számítanak optimális választásnak, ha új terméket vagy szolgáltatást vezetünk be, és a beérkező látogatók csak erre kíváncsiak, semmi másra.

A céges index oldalon vagy szakmai oldalalakon rengeteg más információ található, de a landing page csakis kizárólag erről a promóciós szolgáltatásról szól, így az „Attention Ratio” azaz figyelmi ráta maximalizálható erre a felületre. Ezzel pedig azt tudjuk elérni, hogy minél több lead-ből később konkrét vásárlónk legyen. De emellett cégbemutató weboldal is lehet egy ilyen landing page, amikor még a korai fázisban van a weboldalunk.

Microsite-ok használata és a webfejlesztés

A microsite tulajdonképpen egy önálló webfelület, amely a vállalati URL-en kívül helyezkedik el az online térben. Ez természetesen egy marketing oldal, amely brandingen is átesett, hogy passzoljon a vállalati arculathoz. Ezeket a microsite-okat úgy kell elképzelnünk, mint amikor valamilyen új kompetenciát akarunk csatolni a cégünkhöz, de ez teljesen eltér az alapvető szolgáltatásoktól. A Red Bull-nak így például van egy olyan önállóan működő microsite-ja, amely egyébként egészségügyi blogként funkcionál. Ezzel természetesen a fő brand marketingjét is növelik, de ezeket a microsite-okat önálló működésre tervezték önálló tartalommal. Ezzel a cég imázsát tudjuk bővíteni és új szektorokba vezethetjük be a vállalatunkat a weboldal fejlesztés egy újabb vállfajának segítségével.

Havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás

A fentiekben többször kiemeltük a keresőoptimalizálás fontosságát a webfejlesztés folyamata során. Mivel a keresőoptimalizálás viszonylag egy elkülöníthető szolgáltatás, ezért létrehoztuk a havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatásunkat, amely a webfejlesztés kompetencia nélkül is igénybe vehető. Ennek lényege, hogy az ügyfél már meglévő website-át alávetjük egy SEO auditnak, amelynek során feltárjuk azokat az aspektusokat, amik eddig gondot okoztak vagy hátráltatták az organikus forgalom növelésében. A SEO-nak három típusa van, amelyek azonban kevésbé jól elhatárolhatók egymástól, hiszen az off-page SEO mellé szükséges az on-page SEO, azaz tartalmi keresőoptimalizálás is, illetve érdemes a linkprofil elemzést is elvégezni, hiszen hiába a sok megfelelő beállítás, ha hibás vagy vírusos linkek mutatnak a weboldalunkra.

A havidíjas keresőoptimalizálás során szintén az agilis csapatmodell bizonyult a leghatékonyabb munkafolyamatnak, csakúgy, mint a webfejlesztés során. Mivel itt havidíjas szolgáltatásról van szó, a printeket és a heti delegált munkanapokat is szigorúan kezeljük. A szolgáltatás egészen a kulcsszókutatástól a tartalomíráson át a Google helyezésvizsgálatig és a folyamatos reportálásig terjed. Azonban valamelyest a branding és az arculattervezés terüelteibe is belefolyunk, ugyanis olyan boxok, grafikus felületek létrehozása is fontos, amelyek szintén tartalmazzák a megfelelőm kulcskifejezéseket, emellett pedig esztétikailag és strukturálisan is jobban tagolják a tartalmat. Ha további információkat szeretne megtudni ezen szolgáltatásunkról, akkor ide kattintva megteheti.

Lépjen kapcsolatba velünk a webfejlesztés & SEO terület kapcsán!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!