A ’90-es évek óta rengeteget változott a vállalkozásunk arculata és azok a szolgáltatások, amelyeket biztosítunk. A nyomdai múltból egy digitális innovációs ügynökség lett, amely kompetenciák sorát biztosítja a webfejlesztéstől a SEO-n át a rendszergazda-szolgáltatásig. A céges weboldal készítés azonban különösen fontos részét képezi munkánknak, hiszen a KKV szektorra specializálódtunk, az ő igényeikre, költségvetésükre és szemléletükre. Megalkottunk egy agilis csapatmodellt, amely nem csak hazai, de külföldi vállalkozásoknak is kényelmes és gyors megoldásnak bizonyult.
Kövess minket a közösségi médiában!
LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!
Kövess minket a közösségi médiában!
LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!
Céges weboldal készítés: kiknek és miért?
Tapasztalatink során több olyan vállalkozással találkoztunk a KKV szektor több ipari szegmenséből, akik a weboldalunk elkészítését és fejlesztését vagy saját maguk próbálták tető alá hozni, vagy pedig megbízták az a bizonyos „egyszemélyes” vállalkozást, aki előállt egy kész, de nem túl működőképes termékkel. Alapvetően az is sok problémát okozott, hogy a webfejlesztő mellé marketinges is szükséges, designer és még rendszergazda is. Ezekre mind plusz költséget adtak ki, majd pedig küzdöttek a szervezetlenséggel és a funkciótlan, használhatatlan weboldallal. A KKV szektorban ráadásul a költséghatékonyság még fontosabb, hiszen a budget korántsem olyan magas. Ha a korábbiak alapján magára ismert, akkor az Ön számára mi vagyunk a megfelelő partnerek.
A céges weboldal készítés legszükségesebb elemei
„Ha kezdettől fogva jól strukturáljuk a weboldalt, akkor úgynevezett önjáró felület lesz, és mint egy „sales autopilot”, úgy generálja a forgalmat, azaz az ügyfeleket és a megrendeléseket számunkra.”
Webfejlesztés és weboldal karbantartás egyben
CMS rendszerek előnyei
Céges weboldal készítés során az idő hatványozottan fontos, hiszen anyagi kiesést jelent a vállalkozás számára, ha valami nincs időben kész, csúszunk a fejlesztéssel vagy éppen a weboldalunk leáll 2-3 órára, mert karbantartásra van szüksége. Alapvetően CMS rendszerekkel dolgozunk, méghozzá WordPress alapú weboldalakat fejlesztünk az esetek többségében, ugyanis ez bizonyult a legkézenfekvőbb megoldásnak. Gyors, mert akár már 3 hónap alatt kész lehet egy website, a mai fejlesztéseknek hála már abszolút biztonságos, emellett a developer felület miatt a karbantartás is egyszerűbb.
Az egyik legjobb a WordPress alapú megoldásokban, hogy a lehetőségek tárháza a végtelenhez konvergál. Így tervezésnél több 100 template-hez nyúlhatunk, hogy aztán az ügyfélnek már csak abból kelljen választania, amit az igényeihez mérten a legjobbnak ítéltünk. Csak olyan megoldásokat javasolunk, amelyek könnyen lefejleszthetők a CMS rendszeren belül, így mindennek, ami a weboldalon megjelenik, van funkciója és relevanciája. Emellett minden elkészített weboldalt mobilra és táblagépes eszközökre is optimalizálunk, így a reszponzív megjelenésre is külön gondot fordítunk. A WordPress és a WooCommerce sok esetben csak a töréspontokig optimalizál, ezért szükség van további tesztelésekre és javításokra esetlegesen a szöveg vagy a kód kapcsán.
Rendszergazda-szolgáltatás egy csomagban
Évek óta foglalkozunk rendszergazdai szolgáltatás biztosításával is céges kereteken belül. Alapvetően a weboldal karbantartáson felül ez a hostingot is jelenti és a domainek kezelését, illetve minden weboldallal kapcsolatos dokumentáció kezelését. A weboldal karbantartás alapvetően hozzá tartozik a munkánkhoz, hiszen a lefejlesztett weboldalon az újabb frissítéseket, az optimalizálást, a technikai hibák javítását is mi végezzük el. Természetesen már meglévő site-ok átvételével sincs probléma. Mindezt éves szolgáltatás keretein belül végezzük az ügyfeleink számára.
Felhasználói élmény és Lead generálás
A UX Design szerepe a céges weboldal készítés során
A céges weboldal készítés nem csak egy lefejlesztett weboldalt jelent pár funkciógombbal és menüstruktúrával. A weboldalnak forgalmat is kell generálnia számunkra, és egyfajta elköteleződést kialakítani a fogyasztókkal. A Flad Design és a Material Design elemei uralják a UX Design-t, amelyek letisztult megjelenést kölcsönöznek a site-nak. A UX Design tervezés alapja: minden elemnek van értelme és van haszna. Az oldalon belül úgy helyezzük el a gombokat, a felületeket és a szöveget, hogy az egyszerű, átlátható legyen, és a felhasználó részéről csak ott követeljen figyelmet, ahol valóban szükséges.
A potenciális vásárló
Így tehát a Design, mint látjuk, a Lead generálás eszközévé is válik. Minden egyes gombot és menüpontot úgy alakítunk ki, hogy támogatjuk a felhasználót és az elköteleződés útjára tereljük. Ebből az elköteleződésből lesz a Lead, amely valamilyen fogyasztói interakciót jelent, például űrlap kitöltését, e-mail cím megadását, regisztrációt. Ezekből lesz később a potenciális vásárló. Céges weboldal készítés során ezek különösen fontos elemek, hiszen sok esetben nem csak a vásárlás a cél, hanem a bizalom erősítése és a cégünk értékeinek hangsúlyozásai a fogyasztóink szemében.
Céges weboldal készítés és keresőoptimalizálás
A keresőoptimalizálás fénykorát éli a Google monopóliuma alatt. A digitális transzformáció egyik alapköve lett, hiszen a már online felülettel rendelkező vállalkozások, szektortól függetlenül, elkezdtek érdeklődni a felé, hogy hogyan tudnak új csatornákat nyitni ahonnan leadek és a fogyasztók, ügyfelek érkeznek. Ma már a kapcsolati rendszer nem minden, mert a problémáink megoldását online keressük. A SEO pedig abban segít bennünket, hogy a megfelelő problémára mi legyünk a megfelelő megoldás. Céges weboldal készítés során a technikai webfejlesztés mellett a tartalom is ugyanolyan fontos tényező.
A SEO természetesen így nem csak a kódban történő optimalizálás jelenti, és nem csak a szöveg kulcsszavazását szabályok nélkül. Megvannak az arányok, az adatok és a számok, hogy melyiket érdemes felhasználni, miből mennyit, hol elhelyezni, s végül linképítés jön, az oldalra mutató backlinkek vizsgálata, a metaszöveg, a domain optimalizálása és még lehetne sorolni. Három csomagot határoztunk meg az ügyfelek számára, de ezek alapvetően személyre szabhatók: Szintentartó, egy Helyezés javító és egy Piacszerző csomag. Az ügyfél céljai alapján választjuk ki, hogy mire lehet szükség és ennek megfelelően delegálunk munkanapokat a projekthez.
Agilis csapatmodell és nemzetközi tapasztalat
Az évek során a Printosh folyamatosan bővítette a rendelkezésre álló kompetenciák és szolgáltatások sorát. A webfejlesztés mellett applikáció és VR/AR fejlesztés is szerepel. Emellett a webdesign is jelentős szerepet kapott, az arculattervezés és a branding is, illetve a rendszergazdai szolgáltatások és a SEO is. Sok esetben az ügyfeleink már nem csak egy területen dolgoznak velünk együtt, hanem a webfejlesztés mellé egy arculattervezési és branding munka is előfordul, vagy épp később VR fejlesztés lesz egy applikáció fejlesztésből. Céges weboldal készítés során pedig gyakori, hogy a webfejlesztéssel a SEO kéz a kézben jár. Így komplex megoldásokat biztosítunk az ügyfeleink számára.
Az agilis csapatmodell épp arról szól, hogy minden kompetencia egyszerre van jelen, amikor a projekten dolgozunk. Napokat delegálunk ez ügyfélhez, heti vagy kétheti sprintek vannak, és ennek megfelelően a feladatokra kijelölt megbeszélések során a fejlesztőktől egészen a fordítóig mindenki jelen van. Fordítóra külföldi, legtöbb esetben német nyelvterületen dolgozó ügyfelek kapcsán van szükség. A Zahnersatz Dental Group is az ügyfeleink közé tartozik, illetve egy stukkókkal foglalkozó, többezer árucikket forgalmazó vállalkozás is. A fogászati implantátumokkal foglalkozó vállalkozás esetében például az egyik legnagyobb kihívást a német nyelvterület adta különbségek jelentették. A céges weboldal készítés tehát egy komplex feladat, amelyhez azonban minden kompetenciával rendelkezünk.
Ajánlott bejegyzések Céges weboldal készítés témában
A CTA marketing helyett CTV marketing
A ’Call-to-Action’ kifejezés hosszú ideje része a digitális marketing [...]
UX Design – A felhasználói élmény megteremtése
A SEO és a UX-Design a webfejlesztés két különböző [...]
5 szektor, ahol szükség van egy havidíjas digitális ügynökség munkájára
A marketing és a keresőoptimalizálás együtt elég erős kombináció, [...]
Céges weboldal készítés Printosh módra
A ’90-es évek óta rengeteget változott a vállalkozásunk arculata [...]
A CTA marketing helyett CTV marketing
A ’Call-to-Action’ kifejezés hosszú ideje része a digitális marketing szótárának, az eszközkészletének pedig annál is fontosabb eleme, mert általa [...]
UX Design – A felhasználói élmény megteremtése
A SEO és a UX-Design a webfejlesztés két különböző területe, mégis már kezdetektől fogva összekapcsolódtak és az 1990-es évektől [...]
5 szektor, ahol szükség van egy havidíjas digitális ügynökség munkájára
A marketing és a keresőoptimalizálás együtt elég erős kombináció, azonban sok iparágban és szektorban még mindig ismeretlen ez a [...]
Céges weboldal készítés Printosh módra
A ’90-es évek óta rengeteget változott a vállalkozásunk arculata és azok a szolgáltatások, amelyeket biztosítunk. A nyomdai múltból egy [...]
Hogyan tudok leadeket generálni a webfejlesztés segítségével?
A webfejlesztés folyamatában az ügyfelek bevonzásának és megtartásának több eszköze is van, melyet alkalmazhatunk [...]
Webfejlesztés felmérése, mire van szüksége az ügyfélnek?
A legtöbb esetben amikor felkeresnek bennünket, az ügyfél már rendelkezik egy konkrét elképzeléssel a kért szolgáltatást illetően. Egyedi [...]