Hogyan építsünk fel egy sikeres weboldalt pár hónap alatt, amely nemcsak esztétikailag és funkcionálisan működik tökéletesen, de az organikus csatornából is egyre több ügyfelet hoz a „marketing tölcsérbe”? Ha érdeklik a céges weboldal készítés rejtelmei, akkor most megadjuk Önnek a válaszokat.

Hogyan lesz gazdaságos a céges weboldal készítés?

A leggyakrabban használt weboldal alap manapság a CMS tartalomkezelő rendszerek közül a WordPress és annak alfajai, mint a WooCommerce, amelyet webáruházak alapjaként használnak. A jelenleg létező weboldalak több mint egyharmada ezekkel a CMS rendszerekkel készült el, tehát a WordPress piacvezető szerepe vitathatatlan, beleértve, hogy nagy vállalatóriások, mint a Coca-cola és a Sony is ilyen alapokra építkezik céges weboldal készítés kapcsán. Ezeknek a tartalomkezelő rendszereknek a legnagyobb előnye, hogy időt lehet velük spórolni, mert rengeteg alapvető feature-t tartalmaznak, aminek kiépítésével nekünk már nem kell foglalkozni. Céges weboldal készítés során pedig egyáltalán nem mindegy, hogy 4 hónap alatt készül el a website, vagy egyedi fejlesztéssel egy évbe telik. A kettő között a különbség a kiesett forgalom és profit.

Egyedi céges weboldal készítés CMS-el?

Az alábbiakban szeretnénk felvázolni, hogy a céges honlap készítés hogyan történik egy digitális innovációs ügynökségnél:

  1. Kezdeti elképzelés: Természetesen az ügyféligények felvázolásával és a budget meghatározásával megindul a brainstorming, és elkészítünk egy elsőkörös weboldal struktúrát tartalmi és grafikai elemekkel. A WordPress weboldal készítés ár függvényében így nagyban függ a weboldalstruktúra terjedelmétől, amely már ekkor meghatározásra kerül.
  2. Jóváhagyás/javítás: az ügyfél elképzelései szerint javítjuk a felépített első körös vázlatot, és ennek fényében elkezdjük a céges weboldal készítés munkálatait. Mivel a WordPress rengeteg design alappal rendelkezik, emellett a UX designereink még egyedibbé tudják tenni ezeket az adott elemeket, tökéletesen az ügyfél igényei szerint tudjuk kialakítani a vállalati website-ot.
  3. A design kiemelkedő szerepe: Mivel a UX Design nem csak az esztétikáról szól, hanem arról is, hogy a fogyasztói út tanulmányozásával minden CTA (call-to-action) gomb és menüpont ott helyezkedjen el, ahol a legnagyobb eséllyel kattint majd rá a látogató, ezért ennek kiemelt szerepe van a céges weboldal készítés során, hiszen közvetlenül tudja befolyásolni emocionális és tudatalatti alapon a fogyasztói reakciókat.
  4. Weboldal SEO: a keresőoptimalizálás alapvetően azt befolyásolja, hogy a Google böngészőjében az adott trendeknek és algoritmusnak megfelelően hol jelenik meg a weboldalunk a találati listában. A tartalom és más adatok alapján betesz bennünket egy „dobozba” az indexelés során, de ha nem kezdjük el időben a weboldal SEO munkálatait, akkor akár 2-3 év is lehet, mire a Google rendesen feltérképezi a site-unkat. Ez ismételten forgalom- és profitkiesés, viszont WordPress weboldal készítés során az is nagy előny, hogy beépített SEO támogató modulok vannak.
  5. Konverzióoptimalizálás: céges weboldal készítés során arra kifejezetten érdemes odafigyelni, hogy a bejövő látogatók minél nagyobb része váljon vásárlóvá vagy későbbi ügyféllé. A CRO, azaz a konverzióoptimalizálás lényege, hogy úgy építjük fel a weboldalt, hogy alacsony legyen a Bounce Rate, azaz a visszafordulási ráta, és magas a CTR. Ezt úgy érhetjük el leginkább, ha releváns tartalmat gyártva valóban arra a problémára jelenünk meg a fogyasztó számára, amire a megoldást kereste. Céges honlap készítése során így előre meg kell határozni, hogy mely irányokat fogjuk hangsúlyozni, és melyeket hagyunk majd el.
  6. WordPress weboldal karbantartás: amellett, hogy elkészítjük az Ön számára a weboldalt, nem hagyjuk utána sem magára, hanem mind a SEO, a CRO, mind pedig a biztonsági faktorokat folyamatosan monitorozzuk, emellett saját rendszergazda szolgáltatással rendelkezünk, így ha bármilyen probléma lenne a cégüknél hardveres vagy szoftveres téren, akkor erre is megoldást tudunk kínálni.

Díjmentes konzultáció és SEO audit

Lépjen velünk kapcsolatba!
SEO nélkül akár 2-3 évbe is telhet mire láthatóvá válik egy weboldal a Google keresőben.
Havidíjas keresőoptimalizálással ezt az időt a harmadára is lehet csökkenteni!

Weboldal SEO: ahhoz, hogy értsem, hogy miért van rá szükségem, tudnom kell, hogyan működik!

Alapvetően a keresőoptimalizálásnak három nagy területe van: on-page SEO, off-page SEO és a linkprofil elemzések és linképítés. Ezek elkülöníthetők, de szorosan támaszkodnak egymásra a munkafolyamat során. Az első lépés mindig az, hogy a kiválasztott tartalomhoz megfelelő kulcskifejezéseket szükséges találnunk. Erre különböző szoftverekkel kulcsszókutatásokat futtatunk le, végül pedig az eredmények, a trendek és a konkurencia kivizsgálásával kiválasztjuk a megfelelőeket. Fontos azonban betartani az arányokat: a kulcskifejezések mennyiségének arányosnak kell lennie a tartalom mennyiségével.

A tartalomírás az on-page SEO része, amelynek során releváns tartalmat írunk a kulcsszavak megfelelő beépítésével és elhelyezésével a szövegben. Ehhez szorosan kötődik az off-page SEO, amelynek lényege, hogy a meta adatok és a domain egy WordPress weboldal készítése során is rendben legyenek, és tartalmazzák a szükséges kulcskifejezéseket az adott aloldalnak megfelelően. A linkprofil elemzés és a backlinkek kiépítése a harmadik elem, amely abban segít, hogy a Google relevánsabbnak és megfelelő információforrásnak könyvelhesse el a weboldalunkat. Minél több releváns weboldal hivatkozik ránk, amelyek biztonságosak, annál jobb helyezéseket és rangsorolást kapunk mi is.

Céges weboldal készítés – Miért a Printosh?

Agilis csapatmodell:

Céges honlap készítés során fontos, hogy rugalmasak maradjunk, és a megfelelő sprintekkel, mérföldkövekkel és időbeosztással a projekt időszerűen és a határidőket betartva haladjon. Az évek során kialakítottunk egy olyan munkafolyamatot, amelynek során napokat delegálunk a projektekhez, így minden héten/két hétben azon az adott napon/napokon csak azzal a projekttel foglalkozunk, és az összes szükséges kompetencia bevonásra kerül: tehát a munkafolyamatok párhuzamosan haladnak. A webfejlesztés mellett készül a tartalom, a design elemek, és ha szükséges, akkor fordítói munkát is végzünk azon ügyfelek számára, akik nemzetközi piacon értékesítenek. Így nyilvánvalóan minél több szolgáltatást vesz igénybe az ügyfél, annál jobban variálódik egy WordPress weboldal készítés ár kapcsán is.

Nemzetközi tapasztalat:

Amellett, hogy számtalan magyar ügyféllel dolgoztunk együtt, több olyan partnerünk is volt, akik nemzetközi piacon értékesítik termékeiket. Így például a német piacot több alkalommal is sikerült jobban kiismernünk, és annak sajátosságait tanulmányozva, amelyek egyébként jelentősen eltérnek marketing szempontból a hazaitól, sikeresen építettünk fel weboldalakat és végeztünk keresőoptimalizálási munkát idegen nyelven. Emellett több nagyvállalati projektbe is sikeresen betagozódtunk, mint kisebb egység, és a multik világába is beleláttunk, amellett, hogy a KKV szektorban mozgunk a legotthonosabban, de természetesen ez sem okozott problémát.

WordPress weboldal készítése: bármilyen területről is legyen szó, mi megoldjuk!

Az évek során orvoslátogatói alkalmazásokat is gyártottunk, de volt dolgunk elektromos autótöltéssel foglalkozó vállalkozással, bankkal, stukkók gyártására szakosodott német nyelvterületre értékesítő ügyféllel, fogászati vállalkozással, kozmetikai céggel és még állami tulajdonban lévő erdőgazdálkodással is. Bármivel fordultak hozzánk, beleástuk magunkat a terület rejtelmeibe, és időt és energiát nem sajnálva, de nem is pocsékolva, a lehető legjobb megoldást nyújtottuk az ügyfelek számára. Nem csak WordPress oldal készítés vagy applikációfejlesztés volt a fókuszban, hiszen kerestek meg már bennünket  VR alkalmazás kiépítésével is és táblagépes értékesítéstámogató applikációval is. Ezeknek hála képesek vagyunk több területen is támogatni az ügyfeleinket, bármely digitális marketing stratégia irányába indulnak el.

Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést Printosh módra!

 (+36 30) 931 0775 marketing@printosh.hu
Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést Printosh módra!

 (+36 30) 931 0775

marketing@printosh.hu