„A havidíjas keresőoptimalizálás valóban nem egyszerű feladat, de a célja annál világosabb. Hogyan szerezzünk úgy ügyfeleket és vásárlókat, hogy teljes mértékben az Ő döntésük legyen, hogy minket választanak?”

A keresőoptimalizálás egyik legnagyobb problémája, hogy sokszor egy misztifikált üzleti stratégiának tartják, amelyet ha megfelelően alkalmaznak, akkor szinte „csodával határos módon” generálja a forgalmat, a leadeket és az ügyfeleket. A SEO valóban nem egyszerű feladat, de a célja annál világosabb. Hogyan szerezzünk úgy ügyfeleket és vásárlókat, hogy teljes mértékben az Ő döntésük legyen, hogy minket választanak? A havidíjas keresőoptimalizálás feladata az, hogy a vállalati irányoknak megfelelően a helyesen kiválasztott kulcskifejezésekre helyezéseket javítson a weboldalainkon a Google organikus találati listájában. Ugyanis a kattintások 96%-a a Top 10-es oldalak között oszlik meg.

havidíjas keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás során a kulcsszavak beépítését és az off-page SEO-t egy nagyobb kutatómunka előzi meg. A vállalat részéről tisztázni szükséges, hogy mit szeretnének megjeleníteni, mi az irányvonal, az üzenet, amit közvetíteni szeretnének. Ehhez mérten kell felmérni a piacot és a versenytársak munkásságát ugyanezen a területen. Emellett nem mindegy, hogy régió szempontjából hol helyezkedik el a vállalkozás. Dolgoztunk már német nyelvterületen értékesítő, de magyar tulajdonosú vállalkozással is, ahol a német piac szempontrendszere alapján kellett site-ot fejleszteni és keresőoptimalizálni. Más a szövegezés stílusa, az elvárt tartalom mennyiséges és szakmaisága is.

Mit adunk a havidíjas keresőoptimalizáláson belül?

Lead generálás és CTA (Call To Action)

A webfejlesztés folyamatának a kezdetektől szerves része a keresőoptimalizálás. A Lead generálás és a CTA felületek megtervezését a SEO-vall együtt érdemes megtervezni. Tulajdonképpen ennek lényege, hogy abban a bizonyos „funnel”-ben a fogyasztók eljussanak a legalsó szintig, azaz az elköteleződésig. A CTA felületek az elhelyezett linkek és kattintható felületek. Egy egyszerű példával szemléltethető a feladat: az első „Vásároljon Tőlünk!” felület már a kezdőlapon megjelenik, ahelyett, hogy csak a termékeknél lenne látható. Ha ezeket a felszólításokat, további lehetőséget túl korán vezetjük be, akkor az ellenkező eredményt érjük el.

Havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás költségei

Mivel havidíjas szolgáltatásról van szó, így legalább 6 hónapra vonatkozó ütemezést / akciótervet tudunk készíteni az ügyféligények alapján, amelynek költsége is előre tervezhető. Emellett konzultáció és szakmai tanácsadás is beletartozhat a szolgáltatás folyamatába. Az alábbiakban a három különböző csomagunk található, amely azonban az igényeknek megfelelően rugalmas és személyre szabható.

Szintentartó

Az elért helyezések megtartására alkalmas csomag

    • 5 óra kulcsszókutatás és kulcsszótervezés
    • 5 óra SEO szövegírás
    • 1 munkanap kivitelezés
    • Helyezés Vizsgálat

Helyezés javító

A fejlesztés utáni állapot; A célként kitűzött pozíciók megszerzésének folyamata
    • 12 óra kulcsszókutatás és kulcsszótervezés
    • 10 óra SEO szövegírás
    • 2 munkanap kivitelezés
    • Helyezés Vizsgálat

Piacszerző

A magas KEI (kulcsszó hatékonyság index) kulcsszavakra optimalizálás és CTA hatékonyság növelés
    • 15 óra kulcsszókutatás és kulcsszótervezés
    • 10 óra SEO szövegírás
    • 4 munkanap kivitelezés
    • Helyezés Vizsgálat

Havidíjas keresőoptimalizálás a gyakorlatban

KULCSSZÓKUTATÁS

Az ügyfél által megjelölt témakör (15-20 kifejezés) keresési kifejezéseinek felkutatása.

KULCSSZÓTERVEZÉS

A kutatott kulcsszavak priorizálása és összehangolása a weboldal tartalmával.

SEO SZÖVEGÍRÁS

Keresőoptimalizált szöveg elkészítése az ügyfél által megadott szempontok és a kutatott kulcsszavak alapján.

ON-PAGE SEO

Keresőoptimalizált szöveg ellenőrzése és beépítése az on-page szabályok figyelembevételével.

GOOGLE INDEXELÉS

Feltérképezési kérelem beküldése a Google felé az aktuális URL-ek kapcsán.

HELYEZÉSVIZSGÁLAT

Feltérképezési kérelem beküldése a Google felé az aktuális URL-ek kapcsán.

SEO jelentések és kimutatások

Még egy dologról érdemes szólnunk a havidíjas keresőoptimalizálás kapcsán: a folyamatos jelentések. A szolgáltatás kialakításakor arra törekedtünk, hogy az ügyfél marketing részlegével is együtt tudjunk dolgozni, illetve az ügyvezető is lássa, hogy merre haladnak a folyamatok és mi történik éppen a weboldallal. Így a Google Search Console kapcsán havi riportokat állítunk össze a marketing részére, megkönnyítve ezzel az ő munkájukat is. Hiszen a marketing egyik legfontosabb eleme az új irányvonalak meghatározása az online jelenlét kapcsán. A „főnöki összefoglaló” kapcsán pedig Google Analyticset használunk. Mivel ez egy bonyolultabb felület, de annál fontosabb, ezért egy általunk összeállított jelentést küldünk tovább az ügyfél számára, hogy a vezetőség is számadatokon keresztül lássa a keresőoptimalizálás gyakorlati eredményeit. Ezekkel együtt egy olyan szolgáltatást hoztunk létre, amely nem csak megoldást nyújt egy adott problémára, de támogatást is az ügyfél saját csapata számára.

Minden POSTban van valami jó!

Keresőoptimalizálás esettanulmányok

A következő rövid esettanulmányban a keresőoptimalizálás világába szeretnénk elkalauzolni az olvasót egy konkrét ügyfél példáján keresztül, hiszen mi sem [...]

Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést Printosh módra!

 (+36 30) 931 0775 marketing@printosh.hu
Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést Printosh módra!

 (+36 30) 931 0775

marketing@printosh.hu

Havidíjas keresőoptimalizálás szolgáltatás kapcsolatfelvétel

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!