Cégünk 1992-ben való megalakulásakor a nyomdai és grafikai szakmai tapasztalatainak köszönhetően versenyképes szereplőként tudott belépni a kreatív grafikai tervezés által kínált lehetőségek piacára. Az évek során számos kompetenciával bővítettük grafikai tervezési portfóliónkat. Ezek közé tartozik az arculattervezés (brandépítés, kisarculat, nagyarculat), a webdesign készítés illetve a UX design tervezés (user experience) azaz a felhasználói élmény megteremtése. Az évek során megvalósított projekteknek köszönhetően, számos piaci területen szereztünk értékes tapasztalatot, legyen szó B2C vagy B2B marketing eszközök alkalmazásáról.

Cégünk 1992-ben való megalakulásakor a nyomdai és grafikai szakmai tapasztalatainak köszönhetően versenyképes szereplőként tudott belépni a kreatív grafikai tervezés által kínált lehetőségek piacára. Az évek során számos kompetenciával bővítettük grafikai tervezési portfóliónkat. Ezek közé tartozik az arculattervezés (brandépítés, kisarculat, nagyarculat), a webdesign készítés illetve a UX design tervezés (user experience) azaz a felhasználói élmény megteremtése. Az évek során megvalósított projekteknek köszönhetően, számos piaci területen szereztünk értékes tapasztalatot, legyen szó B2C vagy B2B marketing eszközök alkalmazásáról.

UX design tervezés

Munkáink két nagy csoportba sorolhatók: UX design tervezés, illetve arculattervezés végzése a megrendelő számára. A UX design tervezési folyamat (user experience) során a globális trendeket mellett az ergonómiai tervezés szabályait vesszük figyelembe, amelyeket az B2C marketing kutatások a legelőnyösebbnek tartanak a felhasználói élmény javítására. A flat design és a material design trend alapelveit ötvözzük a felületek kialakításában. Fontosnak tartjuk megemlíteni, hogy sem a flat design, sem pedig a material design nem összekeverendő a minimalista design filozófiával. A fent említett stílusirányok akkor fogják beváltani a hozzájuk fűzött reményeket, ha megfelelő összhangba tudjuk hozni az adott cég (vállalat) arculatával.

Arculattervezés és a design tervezés alapjai

A B2C marketing megjelenések tervezése során szintén a brandépítés folyamata határozza meg a design alapjait. Az arculattervezés során céges kis- és nagyarculat tervezéssel is foglalkozunk, amely magában foglalja a logótervezést, termékarculatot vagy az offline és online digitális megjelenésük kreatív grafikai tervezését is. Több iparág ügyfélkörében is kipróbáltuk már magunkat. Terveztünk biztosítónak digitális felületet, de a gyógyszeriparban is több vállalatnak végeztünk reklámgrafika tervezést és design megbízásokat. Ezeknek a grafikai tervezési folyamatoknak köszönhetően több célcsoport igényeit ismertük meg.

Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést Printosh módra!

 (+36 30) 931 0775

marketing@printosh.hu

További elérhetőségeink

Lépjen kapcsolatba velünk UX design tervezés témakörben!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!