• B2B marketing

A B2B marketing alapvetően másfajta figyelmet és stratégiát igényel, mint a B2C. A legtöbben itt is buknak bele a dologba. Az, hogy ért a B2C marketing stratégiához, nem jelenti, hogy a B2B értékesítés elemit tekintve is ugyanolyan biztos tudással rendelkezik. Mivel vállalattól vállalatnak történik az eladás, sokkal fontosabb szemponttá válik például a hasznos tartalom és a racionális döntéshozatal. Ami pedig az egyik legfontosabb ebben a szektorban, hogy a vállalat kiemelkedhessen versenytársai közül. VRBizz megoldásaink tipikusan jó alapként szolgálnak ehhez. A VR/AR fejlesztés megoldásai remek egyedi módszerek a fogyasztók figyelmének lekötésére, vagy az eladási folyamat megkönnyítésére.

A B2B marketing szintén fontos eleme a monitorozás és a konverziókövetés. Nyilvánvalóan, ha egy terméket használunk, akkor kíváncsiak vagyunk rá, mennyire közelítjük meg vagy haladjuk meg a kívánt eredményt. Erre Google Analyticset és GITLab-ot is használunk. A B2B értékesítés kapcsán foglalkozunk értékesítési rendszerekkel a banki területen és a gyógyszeriparban, valamint a webes alkalmazásfejlesztés területén prezentációs alkalmazások, kalkulátorok és egyéb segédeszközök fejlesztésével is. A hibrid applikáció fejlesztés területén többéves gyakorlatunk van. Ezeknek köszönhetően képesek vagyunk olyan alkalmazásokat készíteni és a kívánt IT eszközökre optimalizálni, amelyek megkönnyítik az ügyfél értékesítését és löketet adnak az eladási mutatóknak is.

Ajánlott bejegyzések B2B marketing témában

Esettanulmányok

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk.

Printosh Advertising Kft.
Ajánlatkérés
2022-02-02T16:01:22+01:00
Go to Top