Hogyan tegyük interaktívvá a hagyományos marketing anyagokat?

A marketingben és a sales-ben mindig azok a módszerek élveznek előnyt, amelyek maradandó hatást képesek elérni. Ennek legjobb módjai általában a vizualizáció és az interaktív bemutatók, tehát a brand és a termék kézzel foghatóbb megtapasztalása, átélése. A hagyományos, papír alapú marketing anyagok, mint például a szórólapok, jelentős része emiatt a szelektívben köt ki. Hogyan hidalhatjuk át ezt a problémát? A válasz a kiterjesztett valóság technológia.

Webalapú kiterjesztett valóság, azaz WebAR a nyomdai anyagokon

webar a nyomdai anyagokon

A PRINTOSH advertising szoftverfejlesztő vállalat és a Graft Pencil nyomda együttműködése során, a kézzel foghatóságot megtartva, a papír alapú marketinget az innovációval ötvöztük. Így született meg a webAR-ral kibővített leaflet és roll-up, amelyeket a közelgő SALES SUMMIT 2024 kiállításra készítettünk el. A fejlesztés lényege, hogy megmutassa, hogyan tarthatnak lépést a nyomdák a mai felgyorsult világgal, és hogyan születhetnek újjá hagyományos megoldások. A webAR technológiát alkalmazva interaktív bemutatók készíthetők, amelyekkel könnyebben felkelthetjük a célközönség figyelmét. A webalapú kiterjesztett valóságnak azonban számos más előnye is van.

Hogyan működik a webAR alkalmazás?

A papír alapú promóciós anyagon egy markert (QR-kódot) helyezünk el, amelyet a mobiltelefon kamerájával tudunk leolvasni. Ez a kód a böngészőbe irányítja a felhasználót, ahol eléri a WebAR tartalmat (2D/3D, videó), amit a saját környezetében jelenít meg a készülék. A kattintható szórólappal vagy bármilyen promóciós anyaggal szabadon interaktálhat a felhasználó.

A webAR előnyei

WebAr előnyei

A nyomtatott anyagok konverzióját nagyon nehéz és költséges mérni. Mégis honnan tudhatjuk, hogy egy-egy új ügyfél éppen egy plakáton vagy szórólapon látott meg bennünket, és onnan tévedt az üzletünkbe? A webAR alkalmazások teljes statisztikája a Google Analyticsen keresztül mérhető, így pontosan látjuk, hogy mekkora aktivitást generált, illetve milyen célközönséget vonzottunk be. Emellett a kiterjesztett valóság által hosszabb életűek lehetnek ezek a nyomtatott anyagok. Az immerzív tartalom eléréshez szükséges markert ezeken találják meg a felhasználók, így a tartalom bármikor elérhető, amíg a QR kód birtokában vannak. Ezzel is arra ösztönözzük őket, hogy tartsák meg, keressék fel újra, avagy „vigyék magukkal haza” az élményt.

Kérjük, látogasson el az immerzív technológiákat bemutató weboldalainkra, ha további szakmai információ érdekli!

Tudtad-e?

A webAR (webalapú kiterjesztett valóság) azért is az egyik legnépszerűbb az immerzív technológiák között, mert mindössze csak egy mobiltelefonra van szükség hozzá. Az okostelefonnak pedig nem kell a legújabb modellnek lennie. Az egyszerű hozzáférhetőség mellett befektetői szempontból lényeges tulajdonsága, hogy 2-4 hét alatt elkészíthető egy fejlesztés, és látványos megoldást nyújt bármely szektor számára.

A generatív mesterséges intelligencia az AI nagy halmazának egy része (lásd az ábrát), amelynek célja, hogy önállóan hozzon létre új tartalmakat és megoldásokat. A hagyományos mesterséges intelligencia modellektől eltérően, amelyek a meglévő adatok elemzésére és a tanult mintákon alapuló előrejelzésekre összpontosítanak, a generatív AI képes újszerű alkalmazások létrehozására, amelyek során gyakran utánozza az emberi kreativitást és intelligenciát.

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk.

Kövess minket a közösségi médiában!

LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

Kövess minket a közösségi médiában!

LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

LinedIn profil

LinkedIn profil

YouTube csatorna

Youtube