Hogyan tegyük interaktívvá a hagyományos marketing anyagokat?
A marketingben és a sales-ben mindig azok a módszerek élveznek előnyt, amelyek maradandó hatást képesek elérni. Ennek legjobb módjai általában a vizualizáció és az interaktív bemutatók, tehát a brand és a termék kézzel foghatóbb megtapasztalása, átélése. A hagyományos, papír alapú marketing anyagok, mint például a szórólapok, jelentős része emiatt a szelektívben köt ki. Hogyan hidalhatjuk át ezt a problémát? A válasz a kiterjesztett valóság technológia.
Webalapú kiterjesztett valóság, azaz WebAR a nyomdai anyagokon
A PRINTOSH advertising szoftverfejlesztő vállalat és a Graft Pencil nyomda együttműködése során, a kézzel foghatóságot megtartva, a papír alapú marketinget az innovációval ötvöztük. Így született meg a webAR-ral kibővített leaflet és roll-up, amelyeket a közelgő SALES SUMMIT 2024 kiállításra készítettünk el. A fejlesztés lényege, hogy megmutassa, hogyan tarthatnak lépést a nyomdák a mai felgyorsult világgal, és hogyan születhetnek újjá hagyományos megoldások. A webAR technológiát alkalmazva interaktív bemutatók készíthetők, amelyekkel könnyebben felkelthetjük a célközönség figyelmét. A webalapú kiterjesztett valóságnak azonban számos más előnye is van.
Hogyan működik a webAR alkalmazás?
A papír alapú promóciós anyagon egy markert (QR-kódot) helyezünk el, amelyet a mobiltelefon kamerájával tudunk leolvasni. Ez a kód a böngészőbe irányítja a felhasználót, ahol eléri a WebAR tartalmat (2D/3D, videó), amit a saját környezetében jelenít meg a készülék. A kattintható szórólappal vagy bármilyen promóciós anyaggal szabadon interaktálhat a felhasználó.
A webAR előnyei
A nyomtatott anyagok konverzióját nagyon nehéz és költséges mérni. Mégis honnan tudhatjuk, hogy egy-egy új ügyfél éppen egy plakáton vagy szórólapon látott meg bennünket, és onnan tévedt az üzletünkbe? A webAR alkalmazások teljes statisztikája a Google Analyticsen keresztül mérhető, így pontosan látjuk, hogy mekkora aktivitást generált, illetve milyen célközönséget vonzottunk be. Emellett a kiterjesztett valóság által hosszabb életűek lehetnek ezek a nyomtatott anyagok. Az immerzív tartalom eléréshez szükséges markert ezeken találják meg a felhasználók, így a tartalom bármikor elérhető, amíg a QR kód birtokában vannak. Ezzel is arra ösztönözzük őket, hogy tartsák meg, keressék fel újra, avagy „vigyék magukkal haza” az élményt.
Tudtad-e?
A webAR (webalapú kiterjesztett valóság) azért is az egyik legnépszerűbb az immerzív technológiák között, mert mindössze csak egy mobiltelefonra van szükség hozzá. Az okostelefonnak pedig nem kell a legújabb modellnek lennie. Az egyszerű hozzáférhetőség mellett befektetői szempontból lényeges tulajdonsága, hogy 2-4 hét alatt elkészíthető egy fejlesztés, és látványos megoldást nyújt bármely szektor számára.
A generatív mesterséges intelligencia az AI nagy halmazának egy része (lásd az ábrát), amelynek célja, hogy önállóan hozzon létre új tartalmakat és megoldásokat. A hagyományos mesterséges intelligencia modellektől eltérően, amelyek a meglévő adatok elemzésére és a tanult mintákon alapuló előrejelzésekre összpontosítanak, a generatív AI képes újszerű alkalmazások létrehozására, amelyek során gyakran utánozza az emberi kreativitást és intelligenciát.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!
Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk.