• 2022. 03. 28.
  • 4 perc

Az NFT token fejlesztés újabb fellendülése az elmúlt években átformálta a már meglévő NFT marketplace-eket. Bővül a piac, egyre több termékkel is találkozunk, amely egyik hátránya, hogy a saját NFT token elveszhet a marketingzajban. Hogyan kerüljük ezt el?

Miért fontos az NFT token marketing?

NFT token

NFT-re fókuszált marketing kampány nélkül nem lehet mérhető és eredményes megjelenést garantálni az elkészített NFT tokenhez. A kiindulási pontunk: megjelent a termékünk egy NFT marketplace-en (pl. OpenSea), de mi garantálja, hogy ez érdekes lesz a piacon és eléri a megfelelő közönséget? Egy átfogó marketingkampány. A széles körű megismerés és elérés illetve a nagy piaci láthatóság érdekében gyakorlott, piacismerettel rendelkező marketingügynökség választása a megoldás, mert különben csak az esetleges és kiszámíthatatlan un. “remény marketing” fog életbe lépni – reménykedem, hogy sikerül elérnem, amit szeretnék – de ennek a valószínűsége a nullával egyenlő.

Kérjük, látogasson el az immerzív technológiákat bemutató weboldalainkra, ha további szakmai információ érdekli!

Hogyan hirdethetem az NFT projektemet?

Az NFT-projekt egyik legfontosabb eleme maga a marketing, ami a megismerés alapja és az értéknövekedés meghatározó eleme. Ha az emberek nem ismerik meg a projektedet, akkor minden erőfeszítés csak a saját szórakozásodat szolgálja. A szűk ismerősi körben való hirdetés már ilyen jellegű projekteknél sajnos nem opció: a szolgáltatás és a termék jellege (NFT token) túlságosan eltér a tradicionális bizalmi alapon tett szolgáltatásajánlásoktól. Gondoljunk bele: egy NFT tokent nem fogunk megvásárolni csak azért, mert egy családtagunk/barátunk ajánlotta. Meg kell találnunk a megfelelő célközönséget, amelynek az egyik legjobb módja a social media.

Ilyen esetekben érdemes egy komplett marketingstratégiával készülni a termék, azaz az NFT token piacra lépéséhez. Fontos lesz az NFT token mögött rejlő történet, saját élettapasztalattal és élményekkel összeköthetően alakul értékké az érdeklődő számára, amelyet remek grafikai, design elemekkel tudunk hangsúlyozni egy erre kialakított microsite vagy social media kampány során. Az NFT-re kihegyezett közösségi média megjelenések leghatékonyabb módjaira tudunk elképzeléseket vázolni. Emellett digitális marketingügynökségként a közösen meghatározott elképzeléseket a gyakorlatban is meg tudjuk valósítani. Röviden: egy NFT-re szakosodott marketingügynökség alkalmazása a legjobb megoldás.

Tekintse meg az immerzív technológiákkal kapcsolatos szakmai oldalainkat!

NFT VR

Virtuális valóság(VR)

Számítógéppel szimulált valóságról beszélünk, amelyhez szükséges egy VR-headset is…

NFT AR

Kiterjesztett valóság (AR)

Az AR kihasználja a meglévő valóságtartalmat és egy eszköz felhasználásával kiegészíti…

NFT XR

Kibővített valóság(XR)

Az XR esetében már az iOT, a mesterséges intelligencia és a robotika elemei is bekapcsolhatók a fejlesztés folyamatában…

NFT MR

Mesterséges intelligencia (AI)

Az AI esetében egy beprogramozott tanulórendszerről beszélünk…

Mennyi az NFT marketingköltsége?

A választott NFT marketing stratégiák határozzák meg a költségeket, az alkalmazott kommunikációs csatornák száma, valamint a feladat megoldáshoz kiválasztott szakemberek száma együttesen adja az NFT token marketing teljes költségvetését. Egy microsite kialakításához például webfejlesztésre és UX-desingra van szükség. A marketing több országban és több nyelven is futhat, amely fordítást és megfelelő weboldaloptimalizálást tesz szükségessé. A social media jelenlét (Facebook, Instagram, LinkedIn) kampányok szintét egy új szintre emelik a marketingstratégiát, de hozzáadott költséget is jelentenek.

Hogyan találhatom meg a legjobb NFT marketingügynökséget?

Egy cég webes megjelenése, promóciója és sikertörténetei a bevált választási módszerek. A Printosh Advertising több mint 25 éve van a piacon és már több mint 5 éve foglalkozik immersive technológiai fejlesztésekkel. Mindig az elsők között és szenvedélyesen keressük, alkalmazzuk az új megoldásokat. Kihasználjuk a technológiai fejlődés adta lehetőségeket, kombinálva a már megszerzett tudásunkkal és tapasztalatunkkal. Bátran állíthatjuk, tanácsadó óráink díjazása nem olyan nagy költség, amely egy olyan megrendelőt, akinek határozott elképzelései vannak arról, hogy mit szeretne, ne érezné hasznosnak a megbeszélés után kifizetett díjazásunkat. A klasszikus mondás: – nincs ingyen ebéd – az új technológiák bevezetésénél hatványozottan igaz, az okos megrendelő nem futja le azokat a felesleges köröket, fejlesztési időt és nem öli bele azt a költséget, amely többszöröse is lehet egy tapasztalt ügynökség tanácsai után elkezdett projekt célirányos megvalósítási költségeinek.

A jövő előrejelzésének legjobb módja az, ha feltaláljuk! Hozd el hozzánk az ötleted, mi pedig megvalósítjuk!

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk.

Kövess minket a közösségi médiában!

LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

Kövess minket a közösségi médiában!

LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

LinedIn profil

LinkedIn profil

YouTube csatorna

Youtube