A B2B marketing eszközök repertoárja egyre szükősebbenk bizonyul a növekvő piaci trendekhez képest. A legújabb marketingfogások azonban már nem csak a multik kiváltságai. A táblagépes rendszerre optimalizált CLM rendszerek, illetve a standalone készülékek egyre szélesebb választékával az immerzív technológiák alkalmazása is teljesen reális stratégiává válik. A B2B szektor alapvetően eddig a manapság már hagyományosnak számító sales támogató eszközökkel próbálta megtartani és bővíteni ügyfélkörét. Azonban egy weboldal megléte és naprakészen tartása, egy-egy hirdetés feladása már nem elég. A Google trendeknek köszönhetően a weboldal elveszhet a keresési eredmények végtelen süllyesztőjében, a hirdetés pedig garantáltan veszteséget biztosít, míg legalább ugyanannyi hozamot már nem feltétlen.
A B2B marketing eszközök bővülése
A B2B marketing eszközök is bővülésre és újításokra szorulnak. Ehhez pedig nagyon jó alapot biztosítanak a megjelent és elterjedt immerzív technológiák. A VR fejlesztés (virtuális valóság) és az AR fejlesztés (kiterjesztett valóság) már nem csak nagyvállalatok számára érhető el, mint potenciális B2B értékesítő technológia. A standalone VR headset-ek megjelenésével és a mobil eszközök fejlődésével már jóval hatékonyabb és figyelemfelkeltő értékesítés támogató applikációk készíthetők.
Alapvetően a szolgáltatások és termékek promótálása és a bizalom kiépítése az egyik legnagyobb feladat. Mind az AR fejlesztések, mind a VR fejlesztések a kereskedelemben, ipari szektorban stb. a munka hatékonyságát növelő eszközök lettek. Így például az orvoslás esetén az oktatásban a sebészek kiképzésénél, vagy éppenséggel nagy repülőgépgyártó esetében a repülőgépek huzalozásánál. Azonban a B2B értékesítés is megjelent a potenciális szektorok között.
A kulcs a figyelemfelkeltés: az élmények által többet tudunk adni a fogyasztónak, mint eddig bármikor. Érzelmi alapon tudjuk őket megfogni, amely minimum félsiker a sales-ben. A standalone készülékekkel pedig hordozhatóvá váltak a VR fejlesztés adta lehetőségek is, így konferenciákra és börzékre is garantáltan kimehetünk velük. Arra specializálódtunk, hogy komplex megoldásokat tudjuk nyújtani az ügyfeleknek: applikáció fejlesztés, CLM rendszer, VR/AR fejlesztés vagy SEO? Akár mindet elérheti nálunk egyszerre!
Ajánlott bejegyzések B2B marketing témában
Esettanulmányok
Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést Printosh módra!
marketing@printosh.hu |