• 2022. 03. 29.
  • 8 perc

Az NFT marketing kommunikáció 2022-ben még bontogatja csak a szárnyait. Az NFT piac 2021 tavaszában kezdett el kiteljesedni és azóta meg sem áll a növekedésben. A marketplace-ek bővülnek, azonban a garancia az eladás sikerességére sosem kizárólag önmagában a tokenben rejlik, hanem a mögöttes marketingben. Itt amellett, hogy a tradicionális stratégiák is segítségünkre lehetnek, újabb lehetőségekkel bővült az online marketing, amelyeket sikeresen hasznosíthatunk az NFT fejlesztések népszerűsítésénél. Az alábbiakban ezeket szedtük csokorba.

Multimédiás NFT marketing

NFT marketing

Az, hogy nincs szükség költséghatékony multimédiás promóciókra az NFT-k esetében, egy téves elképzelés. Mivel a nem helyettesíthető tokenek különféle hagyományos és digitális médián keresztül kívánják elérni a főközönséget, több médiumon is promócióra van szükség ahhoz, hogy az ilyen termékeknek megfelelő megjelenést biztosítsanak. Az ilyen eszközökkel történő marketinghez egy olyan marketingügynökséghez kell fordulni, amely jártas az NFT-k marketingjében, és hatékony megoldást tud kínálni az igényeknek megfelelően.

Kérjük, látogasson el az immerzív technológiákat bemutató weboldalainkra, ha további szakmai információ érdekli!

Discord Marketing

Népszerűségével és különleges funkcióival a Discord az NFT-rajongók első számú választásává vált. Az NFT-ket a Discord különféle szerverein keresztül értékesítheti, és akár saját szervert is futtathat, ha előtte már volt bevezetett ügyfélköre. Ha azonban bevált marketingfogásokat szeretnél alkalmazni a Discordon, akkor ezt szintén a megfelelő szakember segítségével tudod majd úgy koordinálni, hogy a befektetett budget a leghatékonyabban lesz elköltve. Egy ilyen cég segíthet a kiszolgálók, csatornák és akár chatbotok létrehozásában, hogy megkönnyítse a gyors válaszidőt.

Influencer Marketing

A közösségi média mai fejlettségi szintjén az influencerek előtérbe kerültek, mivel egy konkrét promócióban való részvételük nagyobb elérést biztosít az adott termékhez. Az NFT-k sem kivételek. Hatásos és hatékony lehet, ha a megfelelő influencer az általad megcélzott közönség felé hitelesen tud kommunikálni. Ahhoz, hogy terméked evangélistájaként könnyen megtaláld a tökéletes influencert, ideális megoldás lehet egy olyan ügynökséggel vagy tanácsadó céggel való együttműködés, amely minden előfeltétellel rendelkezik az influenceren keresztül történő NFT marketing kivitelezéséhez, elsődlegesen olyan széleskörű partner listája van, akikből könnyű lesz választanod, természetesen a szakemberek tanácsait figyelembe véve.

Közösségi média marketing

Mivel a közösségi média az egységes know-it-platformmá vált, és az NFT elsősorban a közösségi média jelensége, nincs jobb módja egy új NFT marketing kampány elindításának, mint a közösségi médián keresztül. Az élet minden területéről vannak olyan emberek, akik aktívan használják a közösségi médiát, és könnyebb elérni őket az NFT-termékekkel, lényegre törő bejegyzésekkel. Az NFT-k közösségi média marketingjében úttörő szakértő cég kiválasztása azonban aránylag nehéz feladat, de ha sikerül egy elképzeléseidnek megfelelően dolgozó csapatot találni, akkor ez a lépés megsokszorozza a kommunikáció hatékonyságát és az NFT-id hatalmas elérést, megtekintést és értéknövekedést kapnak. Klasszikus social media marketing mondás, ami ide is érvényes: „Fontos, hogy mindig emlékezz arra, hogy versenytársaid csak egy kattintásnyira vannak.”

Immersive technológiákra épülő – digitális reklám és komplex tartalom marketing

A reklámozás tágabb aspektusa, az immerzív technológiákat használó – AR, VR, XR, Cross-Platform mobil és microsite rendszerű webes megjelenés – azok a módszerek, amelyek kiemelhetik a termékedet a reklámzajból és könnyebben felkelthetik az érdeklődést. Ez az NFT-re is alkalmazható, hiszen az okostelefont használók száma jelenleg is növekszik, – most kb. 3 milliárd okostelefont és tabletet használnak világszerte – és az NFT-k digitális reklámozásánál nincs jobb megközelítés. Keress ilyen úttörő technológiákban jártas fejlesztő céget, aki a kreatívtól a lefejlesztett alkalmazásig az egész folyamatot menedzselni tudja és a szakmai hozzáállásuk és a tömegek megszólításában szerzett tapasztalataik miatt hatékonyan tudják majd szolgálni az érdekeidet.

Keresőoptimalizálás (SEO)

Az internethasználók számának növekedésével a keresőmotorok nagyobb forgalommal néznek szembe, mint korábban. Az ilyen forgalom kihasználásához a keresőoptimalizálás az egyetlen olyan hatékony lehetőség, amelyet úgy lehet használni, hogy számszerűsített, mérhető hatékonyságot lehet elérni, és ez a budget felhasználás egyik nagyon előnyös és erős érve az ügyfelek választásának és elköteleződésének megerősítésében. Mivel az NFT-k továbbra is az internetes szubkultúra része marad, a SEO gyakorlatok alkalmazása az NFT marketing területén nagyszerű lépés lehet a figyelemfelkeltés, sőt a vásárlók számának drasztikus növelése felé. Ennek érdekében hasznos lehet egy olyan marketingügynökséghez fordulni, amely a legjobb SEO-gyakorlatokat alkalmazza, – amelyeket példákkal is tud bizonyítani – mivel ezek adják azt a biztosítékot, hogy NFT-jeid megfelelő pozícióba kerüljenek a keresőkben.

Tekintse meg az immerzív technológiákkal kapcsolatos szakmai oldalainkat!

NFT VR

Virtuális valóság(VR)

Számítógéppel szimulált valóságról beszélünk, amelyhez szükséges egy VR-headset is…

NFT AR

Kiterjesztett valóság (AR)

Az AR kihasználja a meglévő valóságtartalmat és egy eszköz felhasználásával kiegészíti…

NFT XR

Kibővített valóság(XR)

Az XR esetében már az iOT, a mesterséges intelligencia és a robotika elemei is bekapcsolhatók a fejlesztés folyamatában…

NFT MR

Mesterséges intelligencia (AI)

Az AI esetében egy beprogramozott tanulórendszerről beszélünk…

Online Reputation Management (ORM)

Eredetileg public relations kifejezés, magyarra kb. úgy fordítanám, hogy online hírnévmenedzsment az a taktika, amelynek során befolyásolható, hogy a kommunikált tartalmat a közvélemény hogyan fogadja, valamint azt a technikát, hogy egy pozitív tartalom közzétételével hogyan tudja felülírni a negatív tartalmat. Mivel az NFT egy új koncepció, amelyben sok szkeptikus van, az NFT-k pozitív tartalmának megerősítése a kulcsa az NFT-k online hirdetésének. Ennek érdekében van néhány olyan vállalat, amely szakértelemmel rendelkezik az ORM területén, hogy biztosítsa az NFT termékeid jó hírnevét, ezáltal pozitív közvéleményt alakítson ki.

Videókészítés / marketing

Mivel az NFT-k viszonylag újak, és sokan nem mindig szimpátiával fogadják az új ötleteket, az oktatási vagy termékvideók készítése a nyilvánosság felé történő kommunikáció nagyszerű módját jelenti az NFT-termékek népszerűsítésében. Ha az ilyen videók elég lenyűgözők, akkor sok passzív evangélistát – önkéntes terjesztőt – vonzanak az NFT-jeidhez. Az NFT-márka ilyen videókon keresztüli népszerűsítéséhez a legkönnyebben járható megoldás, hogy igazi kreatív ötletekkel rendelkező NFT marketing ügynökség segítségét kérjük. Ez azért fontos, mert az innovatív ötleteik lehetnek azok a különbségek, amelyek azt a pozitív eltérést jelenthetik, amivel a Te NFT-id népszerűbbekké válhatnak a többi piaci szereplőhöz képest.

Összegzésként: amiért megéri egy NFT marketing ügynökség

Mivel az NFT-k egyre növekvő piaci szegmens, sok lehetőség kínálkozik arra vonatkozóan, hogy mit hozz létre és hogyan hasznosítsd az elkészült produktumot. Bár a marketingstratégiák alapjaiban változatlanok maradtak, egy NFT marketing világában tapasztalattal rendelkező céggel való együttműködésben elengedhetetlenül meg kell lennie annak a trükknek, finesznek, ügyességnek, akár – a jó értelembe vett – pofátlanságnak:), amivel a fenti marketing kisokosban szereplő összes taktikai szakértelemmel rendelkezik, vagy olyan partnerekkel működik együtt, akik az adott részfeladatban kiemelkedőt tudnak nyújtani, az általad kiválasztott ügynökség koordinálása mellett.

A jövő előrejelzésének legjobb módja az, ha feltaláljuk! Hozd el hozzánk az ötleted, mi pedig megvalósítjuk!

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy elkezdhessük a közös munkát!

Minden beérkezett érdeklődés kiemelten fontos számunkra, ezért a lehető legrövidebb idő alatt reagálni fogunk.

Kövess minket a közösségi médiában!

LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

Kövess minket a közösségi médiában!

LinkedIn és YouTube csatornánkon rendszeresen publikáljuk a legújabb immerzív technológiákról szóló aktualitásokat. Kövessen minket a közösségi médián, hogy ne maradjon le a legfrissebb tartalmakról!

LinedIn profil

LinkedIn profil

YouTube csatorna

Youtube