Kiterjesztett valóság – a realitás egy új árnyalata
A kiterjesztett valóság (AR) valójában sokkal inkább az életünk része, mint azt egyébként gondolnánk. A legegyszerűbb példa a számos Snapchat filter vagy éppen a Pokemon Go játék. A [...]
A kiterjesztett valóság (AR) valójában sokkal inkább az életünk része, mint azt egyébként gondolnánk. A legegyszerűbb példa a számos Snapchat filter vagy éppen a Pokemon Go játék. A [...]
Az AR fejlesztés piaca az elmúlt években folyamatosan növekvő tendenciát mutatott, habár leginkább a kínai és az amerikai régiókban volt ez eddig a legészrevehetőbb. [...]
A VR – AR fejlesztés hazánkban is egyre nagyobb teret szerez [...]
Az Apple az utóbbi időben jelentős visszaesést tapasztalt: az új iPhone-ok korántsem lettek olyan sikeresek a nagyközönség számára, mint [...]
A 2010-es évek közepétől indult meg a VR, AR és a talán kevésbé ismert MR, azaz a kevert valóság iránti érdeklődés növekedése, ezzel együtt pedig a piac bővülése. [...]
A Mixed Reality, avagy magyarul a kevert valóság fogalma még nem a legelterjedtebb kifejezés a VR és az AR mellett. Az utóbbi évek technológiai fejlődése azonban erősen változtatni [...]
orban.balazs2023-08-22T13:07:47+01:002023. augusztus 2|
szalontai.klaudia2023-07-28T08:57:33+01:002023. július 27|
orban.balazs2023-07-28T08:56:09+01:002023. július 27|
orban.balazs2023-08-22T13:09:06+01:002023. július 12|
© Copyright 1999 – | Printosh Advertising Kft. | Minden jog fenntartva | Adatvédelmi nyilatkozat | VR fejlesztés | immerzivmarketing.hu | seo-audit.hu | Powered by PRINTOSH